eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SmołdzinoGmina Smołdzino. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów użyteczności publicznej w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Gmina Smołdzino. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów użyteczności publicznej w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Smołdzino

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Smołdzino

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000551763

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 3

1.5.2.) Miejscowość: Smołdzino

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-214

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598117215

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@smoldzino.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.smoldzino.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.smoldzino.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Gmina Smołdzino. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów użyteczności publicznej w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a748805-5f44-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00442315

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00205747/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów należących do Gminy Smołdzino

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427359/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP1.271.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 500000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa (obejmująca dostawę i świadczenie usług dystrybucji) energii
elektrycznej do 53 PPE o łącznym szacowanym wolumenie 257444 kWh.
2. W 21 obiektach zamontowane są (lub będą do 31.03.2023r i do 31.08.2023r.) mikroinstalacje, a odbiorcy mają (będą
mieć) status Prosumenta.
3. Szczegóły dotyczące zużycia energii elektrycznej w poszczególnych punktach poboru, informacje nt. parametrów
dystrybucji oraz zamontowanych mikroinstalacji opisane zostały w Załączniku nr 1 do SWZ Wykaz punktów poboru.
4. Wskazana w pkt 1 szacowana ilość energii, to ilość jaką zamawiający zamierza nabyć i nie obejmuje energii
wyprodukowanej we własnym zakresie.
5. Realizacja zamówienia odbywać się będzie zgodnie z przepisami ustawy Pe.
6. Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie
pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej nie pociąga dla
zamawiającego (odbiorców) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość
energii oraz usługi przesyłu zgodnie z obowiązującą Taryfą OSD. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru na
poziomie (+/-) 15%.
7. Standardy jakościowe dotyczące energii elektrycznej
1) Przedmiotem zamówienia są dostawy i dystrybucja energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi
przepisami, standardach jakościowych.
2) Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. –Prawo energetyczne oraz w
Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu
elektroenergetycznego (Dz.U. 2007 r. Nr 93, poz. 623 ze zm.). Zasady kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w
obrocie energią elektryczną określa Rozporządzenie Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. (Dz.U. 2019 r., poz. 503 ze
zm.);
3) Standardy dotyczące dystrybucji energii elektrycznej zawarte są w Taryfie Operatora, która określa:
a) grupy taryfowe i szczegółowe kryteria kwalifikowania odbiorców do tych grup;
b) sposób ustalania opłat za przyłączenie do sieci Operatora, zaś w przypadku przyłączenia
do sieci o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1 kV także ryczałtowe stawki opłat;
c) stawki opłat za świadczenie usługi dystrybucji i warunki ich stosowania, z uwzględnieniem
podziału na stawki wynikające z:
• dystrybucji energii elektrycznej (składniki zmienne i stałe stawki sieciowej),
• korzystania z krajowego systemu elektroenergetycznego (stawki jakościowe),
• odczytywania wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych i ich bieżącej kontroli (stawki abonamentowe),
• przedterminowego rozwiązania kontraktów długoterminowych (stawki opłaty
przejściowej),
• zapewnienia dostępności energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych w krajowym systemie elektroenergetycznym (stawka
opłaty OZE),
• zapewnienia średnioterminowego i długoterminowego bezpieczeństwa dostaw energii elektrycznej do odbiorców
końcowych (stawka opłaty mocowej);d) sposób ustalania bonifikat za niedotrzymanie parametrów jakościowych energii
elektrycznej i standardów jakościowych obsługi odbiorców;
e) sposób ustalania opłat za:
• ponadumowny pobór energii biernej,
• przekroczenia mocy umownej,
• nielegalny pobór energii elektrycznej,
f) opłaty za usługi wykonywane na dodatkowe zlecenie odbiorcy;
g) opłaty za wznowienie dostarczania energii elektrycznej po wstrzymaniu jej dostaw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne
Na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy PZP
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający informuje, iż w ww. postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 16.11.2022r. do godziny 9:00 nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.