eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi I³owo-OsadaUsuwanie wyrobów zawieraj±cych azbest z terenu Gminy I³owo-Osada



Og³oszenie z dnia 2023-10-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Usuwanie wyrobów zawieraj±cych azbest z terenu Gminy I³owo-Osada

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA I£OWO-OSADA

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: GMINA I£OWO-OSADA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378120

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: I³owo-Osada

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-240

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbl±ski

1.5.7.) Numer telefonu: 236541014

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugilowo-osada.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.ilowo-osada.biuletyn.net

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie wyrobów zawieraj±cych azbest z terenu Gminy I³owo-Osada

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-70f94186-698e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00442427

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00006143/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 Usuwanie wyrobów zawieraj±cych azbest z terenu Gminy I³owo-Osada

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-70f94186-698e-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê elektronicznie przy
u¿yciu portalu e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej
email: sekretariat@ugilowo-osada.pl, z zastrze¿eniem, ¿e z³o¿enie oferty wraz z za³±cznikami nastêpuje wy³±cznie przy u¿yciu
dedykowanego Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty na platformie e-Zamówienia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i
organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej
(elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane
zosta³y w Regulaminie korzystania z portalu e-Zamówienia oraz Regulaminie ePUAP.
https://ezamowienia.gov.pl/pl/integracja/https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin
2. Wykonawca zainteresowany z³o¿eniem oferty w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego winien zapoznaæ
siê z aktualnymi wytycznymi technicznymi zawartymi w ww. regulaminach.
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
4. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w
tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa
w art. 118 ust. 3 ustawy, pe³nomocnictwo lub inne dokumenty niezbêdne do przeprowadzenia postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego, sporz±dza siê w jêzyku polskim w postaci elektronicznej w formatach danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt i
przekazuje przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej okre¶lonych dla danych dokumentów w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Micha³ Cupia³.;
2) w przypadku pytañ dotycz±cych sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie dzia³ania Urzêdu
Gminy I³owo-Osada, a tak¿e przys³uguj±cych Pani/Panu uprawnieñ, mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ z Inspektorem Ochrony
Danych w Urzêdzie Gminy I³owo-Osada za pomoc± adresu e-mail: iod@ugilowo-osada.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, przez okres 4 lat
od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; Og³oszenie nr z dnia Biuletyn Zamówieñ
Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy -
Dostawy
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,
wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.12.2023.PN

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Usuwanie wyrobów zawieraj±cych azbest z terenu Gminy I³owo-Osada”.
2. Przedmiot zamówienia jest finansowany ze ¶rodków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony ¦rodowiska i Gospodarki Wodnej.
3. Zamówienie obejmuje: odbiór, za³adunek, transport, zdeponowanie i utylizacjê odpadów zawieraj±cych azbest zalegaj±cy na posesjach w Gminie I³owo-Osada.
1) Zabezpieczenie odpadów zgodnie z przepisami (pakowanie).
2) Przygotowanie do transportu i za³adunek.
3) Uporz±dkowanie miejsca wykonania us³ugi z odpadów w sposób uniemo¿liwiaj±cy ich emisjê do ¶rodowiska.
4) Transport odebranych odpadów.
5) Zdeponowanie (przekazania odpadów na sk³adowisko posiadaj±ce odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych) i utylizacja odpadów zawieraj±cych azbest w ilo¶ci 228,00 Mg.
6) Ilo¶æ wskazana w pkt 5 jest wielko¶ci± zadeklarowan± przez mieszkañców.
7) W przypadku wiêkszego ni¿ zadeklarowanego zakresu ostateczna warto¶æ wykonanej us³ugi bêdzie wynika³a z rozliczenia kosztorysowego i bêdzie uzale¿niona od ilo¶ci gospodarstw zainteresowanych wykonaniem us³ugi oraz mo¿liwo¶ci finansowych Zamawiaj±cego.
8) Wykonawca otrzyma od Zamawiaj±cego wykazy nieruchomo¶ci, z których maj± zostaæ usuniête wyroby zawieraj±ce azbest w celu skontaktowania siê
z w³a¶cicielami tych nieruchomo¶ci i uzgodnienia z nimi terminów usuniêcia wyrobów i odpadów zawieraj±cych azbest z terenu nieruchomo¶ci.
8) Wykonawca zobowi±zany jest do ustalenia z w³a¶cicielami nieruchomo¶ci terminów (dat i godzin) odbioru wcze¶niej zdemontowanych i zgromadzonych na nieruchomo¶ciach wyrobów i odpadów zawieraj±cych azbest.

Wykonawca jest zobowi±zany przekazywaæ odpady objête przedmiotem zamówienia na sk³adowisko odpadów niebezpiecznych, zgodnie z art. 20 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587) do najbli¿ej po³o¿onych miejsc, w których mog± byæ poddane odzyskowi lub unieszkodliwieniu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45262660-5 - Usuwanie azbestu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90650000-8 - Us³ugi usuwania azbestu

90520000-8 - Us³ugi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami w rozdziale XIII SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych wymogów dotycz±cych przedmiotowego warunku.
2) Kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych wymogów dotycz±cych przedmiotowego warunku.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych wymogów dotycz±cych przedmiotowego warunku.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e:
W okresie ostatnich trzech lat przed dniem z³o¿enia oferty, a je¿eli okres prowadzenia
dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ jedn± us³ugê polegaj±c± na transporcie i utylizacji pokryæ dachowych zawieraj±cych azbest oraz transport tych pokryæ do utylizacji ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 200 ton.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków jak± mo¿na wprowadziæ w formularzu og³oszenia o zamówieniu informacje dotycz±ce wykazu podmiotowych ¶rodków dowodowych sk³adanych przez Wykonawcê na wezwanie Zamawiaj±cego w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia zosta³y przedstawione w Specyfikacji Warunków Zamówienia Rozdzia³ VII

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz dostaw lub us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Dokumenty i o¶wiadczenia sk³adane wraz z ofert±:
1) Formularz ofertowy – Za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego, aktualne na dzieñ sk³adania ofert zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ;
a) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w ppkt 1), sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
b) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ppkt 1), tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby;
3) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby – zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów;
4) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik. Wymaganie stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego (je¶li ofertê sk³adaj± Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia) oraz do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby na takich zasadach (je¶li dotyczy);
5) dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium, je¿eli Wykonawca wnosi wadium w innej formie ni¿ pieni±dz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) w Formularzu ofertowym nale¿y wskazaæ firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia;
2) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia. Osoba podpisuj±ca ofertê musi posiadaæ umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi
wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa za³±czonego do oferty – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres
umocowania
3) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za
wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Istotne dla Stron postanowienia umowy zosta³y zawarte s± we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ.
2. Umowa zostanie zawarta na podstawie z³o¿onej oferty Wykonawcy. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian umowy bez przeprowadzania nowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przes³anek, o których mowa w art. 455 ustawy i ponadto dopuszcza zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach okre¶lonych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-23 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem: https://ezamowienia.gov.pl. Z³o¿enie oferty wraz z za³±cznikami nastêpuje wy³±cznie przy u¿yciu dedykowanego Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty na platformie e- Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-23 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-21

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy wyklucza z postêpowania o udzielnie zamówienia Wykonawców:
- wobec których zachodz± przes³anki okre¶lone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.