Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00384891/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu w budynku komunalnym nr 1 w Domasłowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PERZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855200
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Perzów 78
1.5.2.) Miejscowość: Perzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-642
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627861060
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@perzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.perzow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-78349735-4c93-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu w budynku komunalnym nr 1 w Domasłowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78349735-4c93-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442534
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384891
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROŚGPK.271.32.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 364462,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego na budynku komunalnym w Domasłowie nr 1.
Zadanie polega na wymianie pokrycia z dachówki karpiówki na pokrycie analogiczne w naturalnym kolorze ceglastym, bez wprowadzania zmian w geometrii dachu oraz historyczny wygląd zewnętrzny budynku.
W ramach planowanych robót wykonawca będzie zobowiązany do:
- rozbiórki istniejącego pokrycia dachowego, wywiezienia i zagospodarowania powstałego odpadu,
- oczyszczenia i impregnacji drewnianej więźby dachowej, a w przypadku dużych ubytków lub wad, do wzmocnienia konstrukcji, lub wymiany elementów na nowe,
- zamocowania folii dachowej wysokoparaprzepuszczalnej,
- ułożenia łat i kontrłat,
- ułożenia pokrycia dachowego z nowej dachówki karpiówki ceramicznej w naturalnym kolorze ceglastym, w tym dachówek nietypowych szczytowych, wentylacyjnych itd. oraz gąsiorów,
- zamocowania nowych przewodów instalacji odgromowej oraz wykonania badania instalacji i sporządzenia protokołu,
- ocieplenia stropu nad ostatnia kondygnacją poprzez ułożenie dwóch warstw izolacji z wełny mineralnej o sumarycznej grubości 25 cm.
Rynny i rury spustowe, część opierzenia i wyłazy dachowe nie podlegają wymianie ze względu na dobry stan techniczny. W przypadku ich demontażu na czas trwania robót wykonawca zobowiązany będzie do ich ponownego zamontowania.
Przed położeniem ocieplenia stropu w postaci izolacji z wełny mineralnej Wykonawca zobowiązany będzie do uprzątnięcia posadzki, w tym do wyniesienia i zutylizowania odpadów w postaci kawałków drewna, metalu, gruzu, papieru.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową łącznie z przygotowaniem terenu robót oraz doprowadzeniem do należytego stanu terenu prowadzenia robót po ich zakończeniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Zamawiający wybrał ofertę podlegającą odrzuceniu. Unieważnienie czynności podjętej wadliwie przez Zamawiającego - czyli wyboru, nie prowadziło do badania kolejnej oferty, gdyż ona z tego samego powodu (zła stawka VAT) prowadziło by to do odrzucenia oferty, a tym samym, wszystkie oferty w postępowaniu podlegają odrzuceniu, a zatem postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art 255 ust 6 oraz w związku z art 255 ust.2
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Zadaszenia boksów magazynowych KOMPLEKS B na terenie działki nr 66/10, obręb geodezyjny Słajsino, gmina Nowogard
- Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 69 w budynku przy ul. Brackiej 18 w Warszawie
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.