Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00375160/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów dla 28 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubelski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spokojna 9
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-072
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8120531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów dla 28 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42bdb2a8-47cd-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442554
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060102/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Gleboznawcza klasyfikacja gruntów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00375160
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGM-ZP.272.33.2023.MG1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 18666,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla 28 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do ujawnienia wynikających z opracowania projektu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Położenie obiektów, które odzwierciedlają poszczególne części zamówienia publicznego: Część 1. Gmina Konopnica:• obręb 1 – Konopnica działka nr 85/2 o pow. 0,0883 ha,
• obręb 1 – Konopnica działka nr 85/3 o pow. 0,0883 ha,
• obręb 1 – Konopnica działka nr 818/2 o pow. 0,1638 ha (w części dotyczącej konturu RIIIb o pow. 0,0231 ha),
• obręb 2 – Kozubszczyzna działka nr 136/9 o pow. 0,1504 ha,
• obręb 2 – Kozubszczyzna działka nr 136/10 o pow. 0,1304 ha,
• obręb 2 – Kozubszczyzna działka nr 136/25 o pow. 0,27 ha,
• obręb 6 – Sporniak działka nr 246/2 o pow. 0,4550 ha,
• obręb 8 – Szerokie działka nr 182/5 o pow. 0,10 ha.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 10700 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla 28 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do ujawnienia wynikających z opracowania projektu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Położenie obiektów, które odzwierciedlają poszczególne części zamówienia publicznego:Część 2. Gmina Niemce:• obręb 5 – Dys działki nr: 2452/3 o pow. 1,0000 ha, 2456 o pow. 0,39 ha, 2461 o pow. 0,27 ha,
• obręb 18 – Nasutów działka nr 1312/3 o pow. 1,0798 ha,
• obręb 21 – Pryszczowa Góra działki nr: 393 o pow. 1,15 ha, 394/3 o pow. 2,15 ha,
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 18833,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla 28 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do ujawnienia wynikających z opracowania projektu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Położenie obiektów, które odzwierciedlają poszczególne części zamówienia publicznego:Część 3. Gmina Niemce:• obręb 5 – Dys działki nr: 785/3 o pow. 1,1005 ha, 785/5 o pow. 0,5335 ha, 786/2 o pow. 0,5255 ha, 787/1 o pow. 0,60 ha, 788/1 o pow. 0,54 ha, 789/1 o pow. 0,64 ha, 791/1 o pow. 0,40 ha, 797/2 o pow. 0,5172 ha,
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 17166,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla 28 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do ujawnienia wynikających z opracowania projektu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Położenie obiektów, które odzwierciedlają poszczególne części zamówienia publicznego:Gmina Jastków:• obręb 14 – Panieńszczyzna działka nr 324/4 o pow. 0,2997 ha,
• obręb 24 –Snopków działka nr 68/24 o pow. 0,4875 ha,
• obręb 24 –Snopków działki nr: 9 o pow. 10,13 ha (w części dotyczącej konturu RIIIb o pow. 0,76 ha), 10 o pow. 9,29 ha (w części dotyczącej konturu RIIIb o pow. 1,42 ha), 11 o pow. 9,76 ha (w części dotyczącej konturu RIIIb o pow. 0,55 ha), 14 o pow. 10,14 ha (w części dotyczącej konturu RIIIb o pow. 0,70 ha).
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 16666,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jan Hołowiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060726635
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jan Hołowiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060726635
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9300 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jan Hołowiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060726635
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jan Hołowiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060726635
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa zorganizowania wycieczki zimowej w Beskidach dla dzieci pracowników UMCS w Lublinie
- Dostawa i montaż urządzeń do kontroli dostępu w Domu Studenckim przy ul. Konstantynów 1 D w Lublinie
- Dostawa z montażem mebli do DS HELIOS
- Usługi ochrony fizycznej osób i mienia, monitoringu stałego, konserwacji i napraw systemów alarm. oraz zlecanych odrębnie dodatkowych prac technicznych w OR KRUS w Lublinie oraz 22 podległych PT.
- Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję (...)
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - powtórka części 2 i 3
- Wykonywanie wycen nieruchomości w postaci operatów szacunkowych oraz opinii o braku wzrostu wartości w 2025 roku na potrzeby Gminy Koluszki
- Administrowanie obiektami.
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.