eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PyrzyceZimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu pyrzyckiego w sezonie zimowym 2022-2023



Ogłoszenie z dnia 2022-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu pyrzyckiego w sezonie zimowym 2022-2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Pyrzycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684166

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipiańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Pyrzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@pyrzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pyrzyce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu pyrzyckiego w sezonie zimowym 2022-2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c2e6c5d-4536-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00442947

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019346/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu pyrzyckiego w sezonie 2022-2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00380957/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OP.272.13.2022.WD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi związane z likwidacją śliskości i odśnieżaniem na drogach powiatowych na terenie powiatu pyrzyckiego zgodnie z poniższym wykazem:
 usuwanie śliskości jezdni - 40 km (średnia ilość przejechanych km przy usuwaniu śliskości w sezonie zimowym przyjętym do wyceny, przez co zamawiający rozumie okres od 15 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r.),
 odśnieżanie jezdni - 10 godz. (średnia ilość godzin odśnieżania w sezonie zimowym przyjętym do wyceny, przez co zamawiający rozumie okres od 15 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r.).
Drogi:
1351Z Gardno-Pyrzyce,
1356Z Gryfino-Linie,
1370Z Babin-Kartno,
1550Z Będgoszcz-Parsów,
1551Z Będgoszcz-Chabówko,
1552Z Stare Chrapowo-Nowe Chrapowo,
1588Z Pyrzyce-Rzepnowo wraz z ciągiem ul. Równej w mieście Pyrzyce.
Zakres usług do wykonania w ramach zamówienia częściowego nr 1 opisuje szczegółowo załącznik nr 8 do SWZ - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 34410,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi związane z likwidacją śliskości i odśnieżaniem na drogach powiatowych na terenie powiatu pyrzyckiego zgodnie z poniższym wykazem:
 usuwanie śliskości jezdni - 95 km (średnia ilość przejechanych km przy usuwaniu śliskości w sezonie zimowym przyjętym do wyceny, przez co zamawiający rozumie okres od 15 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r.),
 odśnieżanie jezdni - 10 godz. (średnia ilość godzin odśnieżania w sezonie zimowym przyjętym do wyceny, przez co zamawiający rozumie okres od 15 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r.).
Drogi:
1572Z Brzesko-Lipiany,
1567Z Lipiany-Czajczyn,
1568Z Lipiany-Miedzyń,
1557Z Derczewo-Lipiany,
1565Z Batowo-Sitno,
1563Z Obromino-Batowo,
1564Z Pstrowice-Derczewko,
1561Z Polnik-Brzesko wraz z ciągiem ulicy Czerwonomłyńskiej w mieście Pyrzyce,
1562Z Mechowo-Letnin.
Zakres usług do wykonania w ramach zamówienia częściowego nr 2 opisuje szczegółowo załącznik nr 8 do SWZ - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 71523,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi związane z likwidacją śliskości i odśnieżaniem na drogach powiatowych na terenie powiatu pyrzyckiego zgodnie z poniższym wykazem:
 usuwanie śliskości jezdni - 105 km (średnia ilość przejechanych km przy usuwaniu śliskości w sezonie zimowym przyjętym do wyceny, przez co zamawiający rozumie okres od 15 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r.),
 odśnieżanie jezdni - 11 godz. (średnia ilość godzin odśnieżania w sezonie zimowym przyjętym do wyceny, przez co zamawiający rozumie okres od 15 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r.).
Drogi:
1580Z Płońsko-Laskowo,
1574Z Ślazowo-Kluki,
1575Z Jesionowo-granica powiatu,
1576Z skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 122-Kosin-granica powiatu (Barlinek),
1577Z Oćwieka-Kosin,
1578Z Ukiernica-Płońsko,
1579Z Kłodzino-Topolinek,
1778Z Przelewice-granica powiatu,
1586Z Gardziec-Wołdowo-Laskowo,
1587Z Topolinek-Lucin.
Zakres usług do wykonania w ramach zamówienia częściowego nr 3 opisuje szczegółowo załącznik nr 8 do SWZ - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 79023,60 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi związane z likwidacją śliskości i odśnieżaniem na drogach powiatowych na terenie powiatu pyrzyckiego zgodnie z poniższym wykazem:
 usuwanie śliskości jezdni - 55 km (średnia ilość przejechanych km przy usuwaniu śliskości w sezonie zimowym przyjętym do wyceny, przez co zamawiający rozumie okres od 15 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r.),
 odśnieżanie jezdni - 10 godz. (średnia ilość godzin odśnieżania w sezonie zimowym przyjętym do wyceny, przez co zamawiający rozumie okres od 15 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r.).
Drogi:
1569Z Obryta-Wierzbno,
1570Z Warnice-Obryta,
1571Z Obryta-Lubiatowo,
1712Z Kunowo-Stary Przylep,
1573Z Stary Przylep-Nowy Przylep,
1713Z Warnice-Koszewo,
1776Z Barnim-Moskorzyn.
Zakres usług do wykonania w ramach zamówienia częściowego nr 4 opisuje szczegółowo załącznik nr 8 do SWZ - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 43659,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi związane z likwidacją śliskości i odśnieżaniem na drogach powiatowych na terenie powiatu pyrzyckiego zgodnie z poniższym wykazem:
 usuwanie śliskości jezdni - 42 km (średnia ilość przejechanych km przy usuwaniu śliskości w sezonie zimowym przyjętym do wyceny, przez co zamawiający rozumie okres od 15 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r.),
 odśnieżanie jezdni - 10 godz. (średnia ilość godzin odśnieżania w sezonie zimowym przyjętym do wyceny, przez co zamawiający rozumie okres od 15 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r.).
Drogi:
1371Z Piaseczno-Tetyń,
1553Z Czarnowo-Zadeklino,
1554Z Łozice-Trzebórz,
1555Z Pyrzyce-Załęże wraz z ciągiem ulicy bez nazwy w kierunku Załęża,
1556Z Przydarłów-Derczewko,
1581Z przejście przez Kozielice.
Zakres usług do wykonania w ramach zamówienia częściowego nr 5 opisuje szczegółowo załącznik nr 8 do SWZ - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 35900,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi związane z likwidacją śliskości i odśnieżaniem na drogach powiatowych na terenie powiatu pyrzyckiego zgodnie z poniższym wykazem:
 usuwanie śliskości jezdni - 28 km (średnia ilość przejechanych km przy usuwaniu śliskości w sezonie zimowym przyjętym do wyceny, przez co zamawiający rozumie okres od 15 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r.),
 odśnieżanie jezdni - 10 godz. (średnia ilość godzin odśnieżania w sezonie zimowym przyjętym do wyceny, przez co zamawiający rozumie okres od 15 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r.).
Drogi:
1558Z Giżyn-Młyny,
1559Z Żabów-Mechowo,
1560Z Ryszewo-Brzezin,
1583Z Stacja PKP Nowielin-droga wojewódzka nr 119,
1584Z Nieborowo-Ryszewko.
Zakres usług do wykonania w ramach zamówienia częściowego nr 6 opisuje szczegółowo załącznik nr 8 do SWZ - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 25445,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi związane z likwidacją śliskości i odśnieżaniem na drogach powiatowych (ulic i chodników) w mieście Lipiany zgodnie z poniższym wykazem:
 usuwanie śliskości jezdni - 80 km (średnia ilość przejechanych km przy usuwaniu śliskości w sezonie zimowym przyjętym do wyceny, przez co zamawiający rozumie okres od 15 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r.),
 odśnieżanie jezdni - 10 godz. (średnia ilość godzin odśnieżania w sezonie zimowym przyjętym do wyceny, przez co zamawiający rozumie okres od 15 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r.),
 usuwanie śliskości chodników – 30 000 m2 (średnia ilość m2 przy usuwaniu śliskości w sezonie zimowym przyjętym do wyceny, przez co zamawiający rozumie okres od 15 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r.),
 ręczne odśnieżanie chodników – 10 rg (średnia ilość roboczogodzin odśnieżania w sezonie zimowym przyjętym do wyceny, przez co zamawiający rozumie okres od 15 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r.),
 mechaniczne odśnieżanie chodników – 10 godz. (średnia ilość godzin odśnieżania w sezonie zimowym przyjętym do wyceny, przez co zamawiający rozumie okres od 15 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r.).
Drogi:
1566Z ul. Stefana Żeromskiego,
1572Z ul. Sikorskiego,
1589Z ul. Armii Krajowej,
1590Z ul. Ciasna,
1591Z ul. Górna,
1592Z ul. Kopernika,
1593Z ul. Kościuszki,
1594Z ul. Lipowa,
1595Z ul. Okrzei,
1596Z ul. Oświęcimska,
1598Z ul. Polna,
1599Z ul. Niepodległości,
1600Z ul. Sienkiewicza,
1601Z ul. Szkolna,
1602Z ul. Traugutta,
1603Z ul. Wodna,
1608Z ul. Jedności Narodowej, ul. Mickiewicza, ul. Mostowa.
Chodniki:
1566Z ul. Stefana Żeromskiego,
1572Z ul. Sikorskiego,
1589Z ul. Armii Krajowej,
1592Z ul. Kopernika,
1593Z ul. Kościuszki,
1594Z ul. Lipowa,
1595Z ul. Okrzei,
1600Z ul. Sienkiewicza,
1601Z ul. Szkolna,
1608Z ul. Jedności Narodowej, ul. Mickiewicza, ul. Mostowa.
Zakres usług do wykonania w ramach zamówienia częściowego nr 7 opisuje szczegółowo załącznik nr 9 do SWZ - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 23414,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71523,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71523,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71523,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Ziemne Zbigniew Wasiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8531427178

7.3.3) Ulica: Kilińskiego 15A/6

7.3.4) Miejscowość: Pyrzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 74-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7152300 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-15 do 2023-03-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79023,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79023,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79023,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Ziemne Zbigniew Wasiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8531427178

7.3.3) Ulica: Kilińskiego 15A/6

7.3.4) Miejscowość: Pyrzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 74-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79023,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-15 do 2023-03-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43659,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43659,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43659,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Ziemne Zbigniew Wasiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8531427178

7.3.3) Ulica: Kilińskiego 15A/6

7.3.4) Miejscowość: Pyrzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 74-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43659 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-15 do 2023-03-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23414,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23414,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23414,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Komunalne i Handel Detaliczny Grażyna Biernacka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8531001806

7.3.3) Ulica: Szkolna 16

7.3.4) Miejscowość: Lipiany

7.3.5) Kod pocztowy: 74-240

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2341440 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-15 do 2023-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.