Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00405841/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
- 2024/BZP 00426004/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-23
- 2024/BZP 00501653/01 - Wynik z dnia 2024-09-16
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Remont, modernizacja i przebudowa dróg na terenie Gminy Dubicze Cerkiewne.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dubicze Cerkiewne
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659266
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Główna 65
1.4.2.) Miejscowość: Dubicze Cerkiewne
1.4.3.) Kod pocztowy: 17-204
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.4.7.) Numer telefonu: 856827981
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@dubicze-cerkiewne.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dubicze-cerkiewne.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443111
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-02
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00405841
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
I. Przebudowę dróg gminnych w formule zaprojektuj i wybuduj.
1. Droga gminna nr 108674B Grabowiec - Saki, o dł. ok. 750m.
2. Droga gminna ( bez numeru) i część drogi powiatowej nr 1675B od m. Tofiłowce – do drogi powiatowej nr 1655B o dł. ok. 2300m.
3. Droga gminna ( bez numeru) od drogi powiatowej nr 1655B do m. Koryciski o dł. ok. 400m.
4. Droga gminna ( bez numeru) od ulicy Parkowej w Dubiczach Cerkiewnych do drogi gminnej nr 1450 o dł. ok. 580
5. Każda z części zamówienia obejmuje część projektową oraz wykonanie robót budowlanych. 1) W zakresie prac projektowych do zadań Wykonawcy należy wykonać między innymi:
uzyskanie wszelkich wymaganych zgodnie z prawem, uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do opracowania kompletnej dokumentacji, w tym przeprowadzenie badań gruntowo-wodnych
opracowanie aktualnych map do celów projektowych,
sporządzenie projektów budowlanych,
uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonanie zgłoszenia robót budowlanych,
sporządzenie projektów wykonawczych branży drogowej (po uzyskaniu uzgodnień z gestorami sieci znajdujących się w pasach drogowych w przypadku wystąpienia konieczności sporządzenie również projektów wykonawczych innych branż np. telekomunikacyjnej, energetycznej, wodno- kanalizacyjnej),
sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla ww. branż,
sporządzenie przedmiarów robót, kosztorysów ofertowych oraz kosztorysów inwestorskich dla ww. branż,
opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
sporządzenie projektów stałej organizacji ruchu z kompletem uzgodnień,
sporządzenie projektów czasowej organizacji ruchu na czas wykonania robót w pasach drogowych wraz z kompletem uzgodnień.
Należy uzyskać opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczególnymi i zezwolenia niezbędne do uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID). Wszelkie czynności związane z przebudową infrastruktury, w tym przekazanie kompletu materiałów do wydania decyzji ZRID leżą po stronie Wykonawcy robót. Wszelkie ww. formalności łącznie z wymaganymi do realizacji inwestycji decyzjami opiniami i uzgodnieniami, należy uregulować w imieniu i na rzecz Zamawiającego (każdorazowo opinie i uzgodnienia wymagają akceptacji ze strony Zamawiającego).
Dodatkowo należy brać czynny udział w spotkaniach i naradach dotyczących inwestycji oraz we wszystkich procedurach związanych z wydawaniem opinii, uzgodnień i decyzji.
Zalecenia szczegółowe dla wszystkich materiałów i robót wynikające z nowo wydanych warunków bądź aktualizacji wydanych już warunków należy opracować w formie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
2)W zakres przebudowy dróg gminnych wchodzą następujące elementy :
przebudowa konstrukcji nawierzchni jezdni na warstwę z betonu asfaltowego na podbudowie z kruszywa stabilizowanego mechanicznie wraz z budową warstwy mrozoochronnej z kruszywa stabilizowanego mechanicznie,
przebudowa poboczy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie,
przebudowa i budowa zjazdów do działek przyległych do pasa drogowego
przebudowa zjazdów publicznych, dojść do miejsc i obiektów użyteczności publicznej,
poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez oznakowanie pionowe,
remont i budowę przepustów pod drogami,
budowa rowów oraz odmulenie i odkrzaczenie istniejących rowów przydrożnych.
usunięcie niezbędnych drzew z pasów dróg kolidujących z inwestycją.
a) Etap I - opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień wraz z niezbędnymi decyzjami administracyjnymi zezwalającymi na prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zapisami ustawy Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2020 poz. 1333 z późn. zm.). Należy sporządzić i zgromadzić kompletne dokumenty i oświadczenia wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409, z późn. zm.), niezbędne do dokonania zgłoszenia wykonania robót budowlanych lub uzyskania pozwolenia na budowę oraz uzyskania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub skutecznego zgłoszenia zakończenia robót.
b) Etap II - wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, w tym projekt budowlany, wykonawczy, przedmiar robót, stałą i czasową organizację ruchu oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (wykonane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do ww. ustawy, oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz w oparciu o odpowiednie przepisy prawa).
II. Remont nawierzchni asfaltowych:
1. Remont drogi dojazdowej do Rolniczej Spółdzielni Produkcyjnej w Starym Korninie (część drogi oznaczonej nr geod. 73) o dł. 220m.
2. Remont drogi gminnej, ulica w m. Tofiłowce - część DG 108671B, część DP 1675B, DG 108690B o dł. 1110m
3. Remont drogi Grabowiec – do drogi wojewódzkiej (od DW 685 do DG 108674B) o dł. 550m
4. Remont drogi Dubicze Cerkiewne - Rutka (od DP 1654B do DP 1676B) o dł. 1200m.
5. Remont drogi Rutka - Toporki (od DP 1676B w kierunku Toporki) o dł. 200m
W ramach remontu nawierzchni dróg wykonywane będzie:
- oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych
- skropienie asfaltem nawierzchni drogowych
- frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki i utylizacją przy wcięciach na końcach i początkach zakresów
-regeneracja nawierzchni bitumicznych asfaltem i kruszywem łamanym w ilości 7dm³/m²
- położenie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o gr. 4cm (warstwa ścieralna)
- wykonanie poboczy żwirowych o gr. 12 cm z kruszywa C50/30 rozściełanego ręcznie
III. Zakup maszyny do zimowego utrzymania dróg:
Zakup posypywarki ciągnionej, jednoosiowej do posypywania, piaskiem, solą lub ich mieszanką, o pojemności skrzyni min. 0,7 m²
IV. Zamawiający wymaga ustawienia tablicy informacyjnej o dofinansowaniu inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład. Treść i forma tablicy zostanie uzgodniona z Zamawiającym.
Po zmianie:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
I. Przebudowę dróg gminnych w formule zaprojektuj i wybuduj.
1. Droga gminna nr 108674B Grabowiec - Saki, o dł. ok. 750m.
2. Droga gminna ( bez numeru) i część drogi powiatowej nr 1675B od m. Tofiłowce – do drogi powiatowej nr 1655B o dł. ok. 2300m.
3. Droga gminna ( bez numeru) od drogi powiatowej nr 1655B do m. Koryciski o dł. ok. 400m.
4. Droga gminna ( bez numeru) od ulicy Parkowej w Dubiczach Cerkiewnych do drogi wojewódzkiej 685
5. Każda z części zamówienia obejmuje część projektową oraz wykonanie robót budowlanych. 1) W zakresie prac projektowych do zadań Wykonawcy należy wykonać między innymi:
uzyskanie wszelkich wymaganych zgodnie z prawem, uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do opracowania kompletnej dokumentacji, w tym przeprowadzenie badań gruntowo-wodnych
opracowanie aktualnych map do celów projektowych,
sporządzenie projektów budowlanych,
uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonanie zgłoszenia robót budowlanych,
sporządzenie projektów wykonawczych branży drogowej (po uzyskaniu uzgodnień z gestorami sieci znajdujących się w pasach drogowych w przypadku wystąpienia konieczności sporządzenie również projektów wykonawczych innych branż np. telekomunikacyjnej, energetycznej, wodno- kanalizacyjnej),
sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla ww. branż,
sporządzenie przedmiarów robót, kosztorysów ofertowych oraz kosztorysów inwestorskich dla ww. branż,
opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
sporządzenie projektów stałej organizacji ruchu z kompletem uzgodnień,
sporządzenie projektów czasowej organizacji ruchu na czas wykonania robót w pasach drogowych wraz z kompletem uzgodnień.
Należy uzyskać opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczególnymi i zezwolenia niezbędne do uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID). Wszelkie czynności związane z przebudową infrastruktury, w tym przekazanie kompletu materiałów do wydania decyzji ZRID leżą po stronie Wykonawcy robót. Wszelkie ww. formalności łącznie z wymaganymi do realizacji inwestycji decyzjami opiniami i uzgodnieniami, należy uregulować w imieniu i na rzecz Zamawiającego (każdorazowo opinie i uzgodnienia wymagają akceptacji ze strony Zamawiającego).
Dodatkowo należy brać czynny udział w spotkaniach i naradach dotyczących inwestycji oraz we wszystkich procedurach związanych z wydawaniem opinii, uzgodnień i decyzji.
Zalecenia szczegółowe dla wszystkich materiałów i robót wynikające z nowo wydanych warunków bądź aktualizacji wydanych już warunków należy opracować w formie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
2)W zakres przebudowy dróg gminnych wchodzą następujące elementy :
przebudowa konstrukcji nawierzchni jezdni na warstwę z betonu asfaltowego na podbudowie z kruszywa stabilizowanego mechanicznie wraz z budową warstwy mrozoochronnej z kruszywa stabilizowanego mechanicznie,
przebudowa poboczy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie,
przebudowa i budowa zjazdów do działek przyległych do pasa drogowego
przebudowa zjazdów publicznych, dojść do miejsc i obiektów użyteczności publicznej,
poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez oznakowanie pionowe,
remont i budowę przepustów pod drogami,
budowa rowów oraz odmulenie i odkrzaczenie istniejących rowów przydrożnych.
usunięcie niezbędnych drzew z pasów dróg kolidujących z inwestycją.
a) Etap I - opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień wraz z niezbędnymi decyzjami administracyjnymi zezwalającymi na prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zapisami ustawy Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2020 poz. 1333 z późn. zm.). Należy sporządzić i zgromadzić kompletne dokumenty i oświadczenia wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409, z późn. zm.), niezbędne do dokonania zgłoszenia wykonania robót budowlanych lub uzyskania pozwolenia na budowę oraz uzyskania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub skutecznego zgłoszenia zakończenia robót.
b) Etap II - wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, w tym projekt budowlany, wykonawczy, przedmiar robót, stałą i czasową organizację ruchu oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (wykonane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do ww. ustawy, oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz w oparciu o odpowiednie przepisy prawa).
II. Remont nawierzchni asfaltowych:
1. Remont drogi dojazdowej do Rolniczej Spółdzielni Produkcyjnej w Starym Korninie (część drogi oznaczonej nr geod. 73) o dł. 220m.
2. Remont drogi gminnej, ulica w m. Tofiłowce - część DG 108671B, część DP 1675B, DG 108690B o dł. 1110m
3. Remont drogi Grabowiec – do drogi wojewódzkiej (od DW 685 do DG 108674B) o dł. 550m
4. Remont drogi Dubicze Cerkiewne - Rutka (od DP 1654B do DP 1676B) o dł. 1200m.
5. Remont drogi Rutka - Toporki (od DP 1676B w kierunku Toporki) o dł. 200m
W ramach remontu nawierzchni dróg wykonywane będzie:
- oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych
- skropienie asfaltem nawierzchni drogowych
- frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki i utylizacją przy wcięciach na końcach i początkach zakresów
-regeneracja nawierzchni bitumicznych asfaltem i kruszywem łamanym w ilości 7dm³/m²
- położenie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o gr. 4cm (warstwa ścieralna)
- wykonanie poboczy żwirowych o gr. 12 cm z kruszywa C50/30 rozściełanego ręcznie
III. Zakup maszyny do zimowego utrzymania dróg:
Zakup posypywarki ciągnionej, jednoosiowej do posypywania, piaskiem, solą lub ich mieszanką, o pojemności skrzyni min. 0,7 m²
IV. Zamawiający wymaga ustawienia tablicy informacyjnej o dofinansowaniu inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład. Treść i forma tablicy zostanie uzgodniona z Zamawiającym.
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI DUBICZE CERKIEWNE
więcej: przetargi DUBICZE CERKIEWNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na potrzeby rozbudowy budynku D Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.