Ogłoszenie z dnia 2024-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00405841/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
- 2024/BZP 00426004/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-23
- 2024/BZP 00443111/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont, modernizacja i przebudowa dróg na terenie Gminy Dubicze Cerkiewne.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dubicze Cerkiewne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659266
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 65
1.5.2.) Miejscowość: Dubicze Cerkiewne
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-204
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 856827981
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@dubicze-cerkiewne.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dubicze-cerkiewne.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dubicze_cerkiewne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont, modernizacja i przebudowa dróg na terenie Gminy Dubicze Cerkiewne.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6812e50-ffec-438d-9662-ccd79e3bfd34
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00501653
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074828/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont, modernizacja i przebudowa dróg na terenie gminy Dubicze Cerkiewne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405841
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
I. Przebudowę dróg gminnych w formule zaprojektuj i wybuduj.
1. Droga gminna nr 108674B Grabowiec - Saki, o dł. ok. 750m.
2. Droga gminna ( bez numeru) i część drogi powiatowej nr 1675B od m. Tofiłowce – do drogi powiatowej nr 1655B o dł. ok. 2300m.
3. Droga gminna ( bez numeru) od drogi powiatowej nr 1655B do m. Koryciski o dł. ok. 400m.
4. Droga gminna ( bez numeru) od ulicy Parkowej w Dubiczach Cerkiewnych do drogi wojewódzkiej 685
5. Każda z części zamówienia obejmuje część projektową oraz wykonanie robót budowlanych. 1) W zakresie prac projektowych do zadań Wykonawcy należy wykonać między innymi:
uzyskanie wszelkich wymaganych zgodnie z prawem, uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do opracowania kompletnej dokumentacji, w tym przeprowadzenie badań gruntowo-wodnych
opracowanie aktualnych map do celów projektowych,
sporządzenie projektów budowlanych,
uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonanie zgłoszenia robót budowlanych,
sporządzenie projektów wykonawczych branży drogowej (po uzyskaniu uzgodnień z gestorami sieci znajdujących się w pasach drogowych w przypadku wystąpienia konieczności sporządzenie również projektów wykonawczych innych branż np. telekomunikacyjnej, energetycznej, wodno- kanalizacyjnej),
sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla ww. branż,
sporządzenie przedmiarów robót, kosztorysów ofertowych oraz kosztorysów inwestorskich dla ww. branż,
opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
sporządzenie projektów stałej organizacji ruchu z kompletem uzgodnień,
sporządzenie projektów czasowej organizacji ruchu na czas wykonania robót w pasach drogowych wraz z kompletem uzgodnień.
Należy uzyskać opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczególnymi i zezwolenia niezbędne do uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID). Wszelkie czynności związane z przebudową infrastruktury, w tym przekazanie kompletu materiałów do wydania decyzji ZRID leżą po stronie Wykonawcy robót. Wszelkie ww. formalności łącznie z wymaganymi do realizacji inwestycji decyzjami opiniami i uzgodnieniami, należy uregulować w imieniu i na rzecz Zamawiającego (każdorazowo opinie i uzgodnienia wymagają akceptacji ze strony Zamawiającego).
Dodatkowo należy brać czynny udział w spotkaniach i naradach dotyczących inwestycji oraz we wszystkich procedurach związanych z wydawaniem opinii, uzgodnień i decyzji.
Zalecenia szczegółowe dla wszystkich materiałów i robót wynikające z nowo wydanych warunków bądź aktualizacji wydanych już warunków należy opracować w formie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
2)W zakres przebudowy dróg gminnych wchodzą następujące elementy :
przebudowa konstrukcji nawierzchni jezdni na warstwę z betonu asfaltowego na podbudowie z kruszywa stabilizowanego mechanicznie wraz z budową warstwy mrozoochronnej z kruszywa stabilizowanego mechanicznie,
przebudowa poboczy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie,
przebudowa i budowa zjazdów do działek przyległych do pasa drogowego
przebudowa zjazdów publicznych, dojść do miejsc i obiektów użyteczności publicznej,
poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez oznakowanie pionowe,
remont i budowę przepustów pod drogami,
budowa rowów oraz odmulenie i odkrzaczenie istniejących rowów przydrożnych.
usunięcie niezbędnych drzew z pasów dróg kolidujących z inwestycją.
a) Etap I - opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień wraz z niezbędnymi decyzjami administracyjnymi zezwalającymi na prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zapisami ustawy Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2020 poz. 1333 z późn. zm.). Należy sporządzić i zgromadzić kompletne dokumenty i oświadczenia wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409, z późn. zm.), niezbędne do dokonania zgłoszenia wykonania robót budowlanych lub uzyskania pozwolenia na budowę oraz uzyskania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub skutecznego zgłoszenia zakończenia robót.
b) Etap II - wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, w tym projekt budowlany, wykonawczy, przedmiar robót, stałą i czasową organizację ruchu oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (wykonane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do ww. ustawy, oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz w oparciu o odpowiednie przepisy prawa).
II. Remont nawierzchni asfaltowych:
1. Remont drogi dojazdowej do Rolniczej Spółdzielni Produkcyjnej w Starym Korninie (część drogi oznaczonej nr geod. 73) o dł. 220m.
2. Remont drogi gminnej, ulica w m. Tofiłowce - część DG 108671B, część DP 1675B, DG 108690B o dł. 1110m
3. Remont drogi Grabowiec – do drogi wojewódzkiej (od DW 685 do DG 108674B) o dł. 550m
4. Remont drogi Dubicze Cerkiewne - Rutka (od DP 1654B do DP 1676B) o dł. 1200m.
5. Remont drogi Rutka - Toporki (od DP 1676B w kierunku Toporki) o dł. 200m
W ramach remontu nawierzchni dróg wykonywane będzie:
- oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych
- skropienie asfaltem nawierzchni drogowych
- frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki i utylizacją przy wcięciach na końcach i początkach zakresów
-regeneracja nawierzchni bitumicznych asfaltem i kruszywem łamanym w ilości 7dm³/m²
- położenie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o gr. 4cm (warstwa ścieralna)
- wykonanie poboczy żwirowych o gr. 12 cm z kruszywa C50/30 rozściełanego ręcznie
III. Zakup maszyny do zimowego utrzymania dróg:
Zakup posypywarki ciągnionej, jednoosiowej do posypywania, piaskiem, solą lub ich mieszanką, o pojemności skrzyni min. 0,7 m²
IV. Zamawiający wymaga ustawienia tablicy informacyjnej o dofinansowaniu inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład. Treść i forma tablicy zostanie uzgodniona z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6460795,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6460795,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6460795,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe "Maksbud" S z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008126918
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 183
7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 17-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO MOSTOWE "MAKSBUD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO MOSTOWE "MAKSBUD" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6460795,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI DUBICZE CERKIEWNE
więcej: przetargi DUBICZE CERKIEWNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na potrzeby rozbudowy budynku D Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.