Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00383056/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji prowadzonych przez Wojewódzki Szpital Zespolony im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311591
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 45
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-504
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@szpital-konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/wsz_konin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji prowadzonych przez Wojewódzki Szpital Zespolony im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-070f9746-408a-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00443144
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030053/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Nadzór inwestorski dla zadania: "Dostosowanie lądowiska do wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 27.06.2019 r. "
1.3.13 Usługa nadzoru inwestorskiego dla zadania: Przebudowa pomieszczeń dla potrzeb Oddziału Onkologicznego z Pododdziałem Hematologicznym - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383056/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSZ-EP-45/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 140833,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Pakiet nr 1 – Dostosowanie pomieszczeń na I piętrze bloku B dla potrzeb zespołu anestezjologicznego w związku z przebudową Oddziału Onkologicznego na IV piętrze bloku C - kompensata.Zamówienie (dla Pakietu nr 1) jest dofinansowane ze środków z budżetu Województwa Wielkopolskiego w ramach umowy dotacji nr DZ-IV-A/99/2022 na zadanie pn. „Przebudowa pomieszczeń dla potrzeb Oddziału Onkologicznego z Pododdziałem Hematologicznym – etap II”.
Szczegółowy zakres obowiązków należących do inspektora nadzoru zawarty został w projekcie umowy stanowiącym Załącznik numer 8.1 (dla Pakietu nr 1) do SWZ nr WSZ-EP-45/2022.
Szczegółowy opis robót budowlanych, nad którymi sprawowany ma być nadzór zawarty jest w Załączniku nr 2.1 dla Pakietu nr 1 do SWZ nr WSZ-EP-45/2022.
SWZ wraz z załącznikami Zamawiający udostępni na stronie prowadzonego postępowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/wsz_konin
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 16000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Pakiet nr 2 – Przebudowa pomieszczeń Oddziału Onkologicznego z Pododdziałem Hematologicznym przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1 – blok C IV piętro.Zamówienie (dla Pakietu nr 2) jest dofinansowane ze środków z budżetu Województwa Wielkopolskiego w ramach umowy dotacji nr DZ-IV-A/99/2022 na zadanie pn. „Przebudowa pomieszczeń dla potrzeb Oddziału Onkologicznego z Pododdziałem Hematologicznym – etap II”.
Szczegółowy zakres obowiązków należących do inspektora nadzoru zawarty został w projekcie umowy stanowiącym Załącznik numer 8.1 (dla Pakietu nr 2) do SWZ nr WSZ-EP-45/2022.
Szczegółowy opis robót budowlanych, nad którymi sprawowany ma być nadzór zawarty jest w Załączniku nr 2.2 dla Pakietu nr 2 do SWZ nr WSZ-EP-45/2022.
SWZ wraz z załącznikami Zamawiający udostępni na stronie prowadzonego postępowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/wsz_konin
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 92333,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Pakiet 3 – Dostosowanie lądowiska do wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 27.06.2019r.Zamówienie (dla Pakietu nr 3) jest dofinansowane ze środków z budżetu Województwa Wielkopolskiego w ramach umowy dotacji nr DZ-IV-A/22/2022 na zadanie pn. „Dostosowanie lądowiska do wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 27.06.2019r” wraz z Aneksem nr 1.
Szczegółowy zakres obowiązków należących do inspektora nadzoru zawarty został w projekcie umowy stanowiącym Załącznik numer 8.2 (dla Pakietu nr 3) do SWZ nr WSZ-EP-45/2022.
Szczegółowy opis robót budowlanych, nad którymi sprawowany ma być nadzór zawarty jest w Załączniku nr 2.3 dla Pakietu nr 3 do SWZ nr WSZ-EP-45/2022.
SWZ wraz z załącznikami Zamawiający udostępni na stronie prowadzonego postępowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/wsz_konin
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 32500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Obsługi Inwestycji INNOWATOR – PLUS Piotr Żywica
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6651092897
7.3.3) Ulica: Poznańska 74 p. 113
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO OBSŁUGI INWESTYCJI "INNOWATOR-PLUS" ŻYWICA PIOTR
jakie przetargi wygrała firma
BIURO OBSŁUGI INWESTYCJI "INNOWATOR-PLUS" ŻYWICA PIOTR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MBI Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AMP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883119317
7.3.3) Ulica: Wojskowa 11
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-12Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie Pakietu nr 3 nie złożono żadnej oferty
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
termin realizacji robót budowlanych – zakończenie przewiduje się do dnia:
- Pakiet nr 1
Etap I - realizacja do 16.11.2022r.
Etap II - realizacja do 31.03.2023r.
- Pakiet nr 2
Etap I - realizacja do 16.11.2022r.
Etap II - realizacja do 12.06.2023r
a okres gwarancji/rękojmi na wykonane roboty, materiały i urządzenia określony jest przez Wykonawcę robót budowlanych w ofercie w ramach realizacji inwestycji określonej w Rozdziale V pkt. 1 SWZ (okres minimalny to 36 miesięcy, maksymalny – 60 miesięcy)
- z zastrzeżeniem, że w przypadku nie zakończenia realizacji inwestycji określonej przed upływem terminu realizacji Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia realizacji niniejszej umowy, ale nie więcej niż o 6 miesięcy, bez żadnych dodatkowych roszczeń finansowych Wykonawcy, przy czym w takiej sytuacji Wykonawca będzie realizował umowę do dnia upływu terminu gwarancji i rękojmi.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- PRACE REMONTOWE I ADAPTACYJNE DOTYCZĄCE UTWORZENIA SPECJALISTYCZNYCH PRACOWNI W RAMACH PROJEKTU "TRANSFORMACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO PRZYSZŁOŚCIĄ KONINA"
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z jej dystrybucją do obiektów ANS w Koninie
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Dostawy bonów towarowych w formie papierowej
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych prokuratur okręgu konińskiego wraz z myciem okien, w okresie 12 miesięcy tj. od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa oleju napędowego do kontenerowej stacji paliw PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Zagospodarowanie terenu Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I"
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Nadzór Inwestorski wielobranżowy konstrukcyjno-budowlany, sanitarny oraz elektryczny dot. zadania pn.: "Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem przy Zespole Szkół w Wołominie, ul. Legionów 85"
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa JRG w Kostrzynie nad Odrą".
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.