eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZąbŚwiadczenie usług cateringowych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zębie - Szkole Podstawowej im. Heleny Marusarzówny w Zębie w roku szkolnym 2024/2025.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zębie – Szkole Podstawowej im. Heleny Marusarzówny w Zębie w roku szkolnym 2024/2025.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno - Przedszkolny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383905402

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Anny 1/3

1.5.2.) Miejscowość: Ząb

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-521

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp_zab@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zswzebie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://poronin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług cateringowych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zębie – Szkole Podstawowej im. Heleny Marusarzówny w Zębie w roku szkolnym 2024/2025.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e19df7a5-3462-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443226

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00387518

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 199333,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu – przygotowanie, dostarczenie i wydawanie gorącego posiłku jednodaniowego (drugie danie) na zastawie Wykonawcy dla maksymalnie 100 uczniów dziennie, którzy będą uczęszczać do Szkoły Podstawowej im. Heleny Marusarzówny z Zębie.
Zamówienie obejmuje: przygotowanie, dostarczenie i wydawanie jednego gorącego posiłku dziennie – obiad (drugie danie), w okresie od 03.09.2024 r. do 26.06.2025 r. – maksymalnie 100 obiadów.
Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych obiadów według zamówień uczniów.
Ewentualne zmiany liczby zamawianych obiadów Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy do godz. 9.00 danego dnia.
Posiłki będą dostarczane od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z Dyrektorem szkoły, nie później niż do godz. 11.20, z wyłączeniem ferii zimowych, przerw świątecznych i innych dni uzgodnionych.
Zamawiający informuje, iż w przypadku, gdy łączna dostawa obiadów będzie mniejsza niż planowana przez zamawiającego liczba ok. 18 400, Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia finansowe z tego tytułu.
Rozliczenie finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie faktycznie dostarczonych posiłków i ich ceny jednostkowej.
Wykonawca dostarczał będzie Zamawiającemu w pierwszy dzień tygodnia tygodniowy jadłospis z podaniem składników wagowych (gramatury) potraw oraz oznaczenie alergenów – do wiadomości Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania jakości obiadów zgodnie z przedstawionym jadłospisem.
Posiłki muszą spełniać warunki określone w ustawie z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn.: Dz.U. z 2023 r. poz. 1448) oraz w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154 ze zm.).
Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191646,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191646,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191646,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Stoch Pokoje Gościnne Katering Anna Stoch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361507020

7.3.3) Ulica: Szlak Papieski 276

7.3.4) Miejscowość: Ząb

7.3.5) Kod pocztowy: 34-521

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191646,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-03 do 2025-06-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.