Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00422243/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie lustracji nieruchomości na terenie działania Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa OT we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mińska 60
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wykonywanie prawa własności do nieruchomości Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi w zakresie lustracji nieruchomości na terenie działania Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa OT we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1fb184b-2e8a-4705-86eb-111f88b45a32
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443873
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219763/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Usługi w zakresie lustracji nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00422243
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.23.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 376723,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot 1Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie lustracji nieruchomości wchodzących w skład Zaso-bu Własności Rolnej Skarbu Państwa, będących przedmiotem umów dzierżaw na terenie dzia-łania Oddziału Terenowego KOWR we Wrocławiu, tj. na terenie powiatów: wołowskiego, milic-kiego, trzebnickiego, oleśnickiego oraz m. Wrocław, woj. dolnośląskie, a także stanowiących własność prywatną kontrolowanych przez KOWR na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego lub będących przedmiotem nieodpłatnego przekazania na rzecz uprawnionych pod-miotów, lub sprzedanych z rozłożeniem na raty z terenu ww. powiatów.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się:
1) przeprowadzania lustracji gruntów i budynków, przewidzianych przez Zamawiającego do sprzedaży,
2) przeprowadzania lustracji gruntów i budynków, przewidzianych przez Zamawiającego do prze-kazania w dzierżawę,
3) przeprowadzania lustracji nieruchomości w związku z przedłużeniem umów dzierżaw,
4) przeprowadzania lustracji nieruchomości, nadzorowanych przez KOWR na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego,
5) przeprowadzania lustracji nieruchomości, nadzorowanych przez KOWR na podstawie ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa – nieodpłatne przekazanie,
6) przeprowadzania lustracji nieruchomości, nadzorowanych przez KOWR na podstawie ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa – sprzedaż z rozłożeniem na raty,
7) sporządzania protokołu z przeprowadzonych czynności w terenie wraz z dokumentacją foto-graficzną,
8) dokonywania odbiorów i wydawania nieruchomości na podstawie protokołów zdawczo- odbiorczych,
9) ustalania danych osobowych bezumownych użytkowników nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa,
Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia zawarto w ust.3 Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz istotnych postanowieniach umownych stanowiących załącznik do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych
4.5.5.) Wartość części: 94180,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot 2Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie lustracji nieruchomości wchodzących w skład Zaso-bu Własności Rolnej Skarbu Państwa, będących przedmiotem umów na terenie działania Od-działu Terenowego KOWR we Wrocławiu, tj. na terenie powiatów: średzkiego, wrocławskiego, oławskiego, dzierżoniowskiego, strzelińskiego, woj. dolnośląskie, a także stanowiących wła-sność prywatną kontrolowanych przez KOWR na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rol-nego lub będących przedmiotem nieodpłatnego przekazania na rzecz uprawnionych podmio-tów, lub sprzedanych
z rozłożeniem na raty z terenu ww. powiatów.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się:
1) przeprowadzania lustracji gruntów i budynków, przewidzianych przez Zamawiającego do sprzedaży,
2) przeprowadzania lustracji gruntów i budynków, przewidzianych przez Zamawiającego do prze-kazania w dzierżawę,
3) przeprowadzania lustracji nieruchomości w związku z przedłużeniem umów dzierżaw,
4) przeprowadzania lustracji nieruchomości, nadzorowanych przez KOWR na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego,
5) przeprowadzania lustracji nieruchomości, nadzorowanych przez KOWR na podstawie ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa – nieodpłatne przekazanie,
6) przeprowadzania lustracji nieruchomości, nadzorowanych przez KOWR na podstawie ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa – sprzedaż z rozłożeniem na raty,
7) sporządzania protokołu z przeprowadzonych czynności w terenie wraz z dokumentacją foto-graficzną,
8) dokonywania odbiorów i wydawania nieruchomości na podstawie protokołów zdawczo- odbiorczych,
9) ustalania danych osobowych bezumownych użytkowników nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa,
Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia zawarto w ust.3 Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz istotnych postanowieniach umownych stanowiących załącznik do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych
4.5.5.) Wartość części: 94180,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot 3Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie lustracji nieruchomości wchodzących w skład Zaso-bu Własności Rolnej Skarbu Państwa, będących przedmiotem umów na terenie działania Od-działu Terenowego KOWR we Wrocławiu, tj. na terenie powiatów: głogowskiego, polkowickiego, lubińskiego, legnickiego, złotoryjskiego, woj. dolnośląskie, a także stanowiących własność prywatną kontrolowanych przez KOWR na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego lub będących przedmiotem nieodpłatnego przekazania na rzecz uprawnionych podmiotów, lub sprzedanych z rozłożeniem na raty z terenu ww. powiatów.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się:
1) przeprowadzania lustracji gruntów i budynków, przewidzianych przez Zamawiającego do sprzedaży,
2) przeprowadzania lustracji gruntów i budynków, przewidzianych przez Zamawiającego do prze-kazania w dzierżawę,
3) przeprowadzania lustracji nieruchomości w związku z przedłużeniem umów dzierżaw,
4) przeprowadzania lustracji nieruchomości, nadzorowanych przez KOWR na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego,
5) przeprowadzania lustracji nieruchomości, nadzorowanych przez KOWR na podstawie ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa – nieodpłatne przekazanie,
6) przeprowadzania lustracji nieruchomości, nadzorowanych przez KOWR na podstawie ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa – sprzedaż z rozłożeniem na raty,
7) sporządzania protokołu z przeprowadzonych czynności w terenie wraz z dokumentacją foto-graficzną,
8) dokonywania odbiorów i wydawania nieruchomości na podstawie protokołów zdawczo- odbiorczych,
9) ustalania danych osobowych bezumownych użytkowników nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa,
Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia zawarto w ust.3 Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz istotnych postanowieniach umownych stanowiących załącznik do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych
4.5.5.) Wartość części: 94180,98 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot 4Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie lustracji nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, będących przedmiotem umów na terenie działania Od-działu Terenowego KOWR we Wrocławiu, tj. na terenie powiatów: bolesławieckiego, zgorzeleckiego, lubańskiego, lwóweckiego, karkonoskiego, woj. dolnośląskie, a także stanowiących własność prywatną kontrolowanych przez KOWR na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego lub będących przedmiotem nieodpłatnego przekazania na rzecz uprawnionych podmiotów, lub sprzedanych z rozłożeniem na raty z terenu ww. powiatów.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się:
1) przeprowadzania lustracji gruntów i budynków, przewidzianych przez Zamawiającego do sprzedaży,
2) przeprowadzania lustracji gruntów i budynków, przewidzianych przez Zamawiającego do prze-kazania w dzierżawę,
3) przeprowadzania lustracji nieruchomości w związku z przedłużeniem umów dzierżaw,
4) przeprowadzania lustracji nieruchomości, nadzorowanych przez KOWR na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego,
5) przeprowadzania lustracji nieruchomości, nadzorowanych przez KOWR na podstawie ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa – nieodpłatne przekazanie,
6) przeprowadzania lustracji nieruchomości, nadzorowanych przez KOWR na podstawie ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa – sprzedaż z rozłożeniem na raty,
7) sporządzania protokołu z przeprowadzonych czynności w terenie wraz z dokumentacją foto-graficzną,
8) dokonywania odbiorów i wydawania nieruchomości na podstawie protokołów zdawczo- odbiorczych,
9) ustalania danych osobowych bezumownych użytkowników nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa,
Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia zawarto w ust.3 Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz istotnych postanowieniach umownych stanowiących załącznik do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych
4.5.5.) Wartość części: 94180,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARW Konsulting Adriana Róg-Wolny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021094476
7.3.3) Ulica: Aleja Wiśniowa
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-126
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARW Konsulting Adriana Róg-Wolny
jakie przetargi wygrała firma
ARW Konsulting Adriana Róg-Wolny
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Proski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 691969702
7.3.3) Ulica: Róży Wiatrów
7.3.4) Miejscowość: Wocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-023
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa (w tym demontaż starych blatów) 8 sztuk blatów kuchennych w Żłobku nr 15 przy ulicy Łukowej 37 we Wrocławiu wraz z ich montażem.
- Dostawa 1 sztuki samochodu osobowego w wersji nieoznakowanej pod videorejestrator.
- Dostawa gazu propan-butan dla celów grzewczych oraz dostawa, montaż, konserwacja dwóch stacji zbiornikowych wraz z niezbędnym osprzętem i dzierżawą.
- 76.2024 Dostawa trenażerów i części zamiennych do trenażerów na potrzeby Centrum Symulacji Medycznej UMW
- 05300 pn. "Budowa drogi dla rowerów i pieszych w ciągu ul. Zabrodzkiej na odcinku od granicy Gminy Wrocław do ul. Kwiatkowskiego."
- DOSTAWA OPOŃCZY
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.