Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00382536/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Druk albumu „Tobruk – pustynne zmagania", posiadającego nr ISBN.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369111140
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Agrykola 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-460
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 50 60 024
1.5.8.) Numer faksu: +48 22 50 60 174
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lazienki-krolewskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lazienki-krolewskie.pl/pl/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lazienki-krolewskie.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Druk albumu „Tobruk – pustynne zmagania", posiadającego nr ISBN.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b348602-4621-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00443950
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045520/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Druk publikacji - "Tobruk" posiadającej numer ISBN
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382536/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/2022/PZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 43000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa drukowanej publikacji dla Zamawiającego Druk albumu „Tobruk – pustynne zmagania", posiadającego nr ISBN. Termin wykonania zamówienia: wynosi minimum 21 dni kalendarzowych a maksimum 35 dni kalendarzowych od momentu przekazania przez Zamawiającego plików drukarskich środka książki. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Orientacyjny termin przekazania Wykonawcy plików PDF: ok. 15 listopada 2022 r.
Minimalne wymagania specyfikacji druku:
I. Polska wersja językowa katalogu: Publikacja posiada nr ISBN
Technika druku: offsetowy
Specyfikacja:
Druk albumu „Tobruk – pustynne zmagania", posiadającego nr ISBN
1) Nakład: 500 egz.
2) Format: 210 x 297 mm (w pionie)
3) Objętość: 500 stron
4) Papier środka: papier powlekany matowy 130-135 g
5) Kolor druku środka: 4+4 (CMYK)
6) Rodzaj oprawy: miękka, szyto-klejona, ze skrzydełkami (ok. 90 mm szerokości)
7) okładka karton GC1 300–325 g/m2 lub równoważnik pod względem jakościowym i technicznym
8) kolory druku okładki: 4+0 (CMYK);
9) foliowanie folią matową satynowaną;
10) Pakowanie w paczki po maksymalnie 5 egz. każda
11) Transport wyprodukowanych książek do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem
12) Transport wyprodukowanych materiałów do siedziby Zamawiającego i ich samodzielny rozładunek do wskazanego magazynu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34151,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68250 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drukarnia Biały Kruk Milewscy spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661880652
7.3.3) Ulica: ul. Tygrysia 50
7.3.4) Miejscowość: Sobolewo, poczta Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-509
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DRUKARNIA BIAŁY KRUK MILEWSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
DRUKARNIA BIAŁY KRUK MILEWSCY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
ul. Tygrysia 50, 15-509 Białystok) uzyskała łącznie największą ilość punktów w kryteriach oceny ofert wskazanych w SWZ tj. 97,40 punktów (kryterium Cena oferty brutto - 57,40 pkt; kryterium termin wykonania zamówienia - 40 pkt) . Niniejszy Wykonawca spełnił wymagania wskazane SWZ w zakresie warunków udziału w postępowaniu i podmiotowych środków dowodowych.
Termin wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego – w terminie 21 dni kalendarzowych od momentu przekazania przez Zamawiającego plików drukarskich środka książki.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa szkolenia CISM (Critical Incident Stress Management)
- Zakup stanowisk dydaktycznych do badania sprężyn oraz modułowych stanowisk do badania przekładni, sprzęgieł i elementów napędu liniowego, w podziale na pakiety
- Dostawa kart przedpłaconych do zakupu materiałów remontowo-budowlanych, konserwatorskich i innych przez okres 24 miesięcy liczony od dnia aktywacji kart
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do jednostek CUL
- Przeglądy techniczne stanowisk do badania odporności ogniowej wraz z instalacjami towarzyszącymi w Laboratorium Badań Ogniowych Instytutu Techniki Budowlanej w Oddziale Mazowieckim w Pionkach.
- Zabezpieczenie erodowanego brzegu rzeki Bug Graniczny w km 255+000 - 256+500, m. Pratulin, gm. Rokitno, pow. bialski, woj. lubelskie - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi druku i dostawy materiałów promocyjnych i poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego - VI części
- Druk i dostawa publikacji dla Muzeum Stutthof w Sztutowie z podziałem na części
- Druk i dostawa jednej książki na potrzeby Małopolskiego Instytutu Kultury w Krakowie
- Druk i oprawa dwóch książek
- Usługa druku i dostawy katalogu i plakatów na wystawę Konfrontacje Plakatu Studenckiego
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (4 części)"
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.