Ogłoszenie z dnia 2024-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00375898/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
- 2024/BZP 00389080/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-28
- 2024/BZP 00389765/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-01
- 2024/BZP 00401605/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja obiektu przedszkola i klubiku dziecięcego w Lubięcinie poprzez zakup i montaż wyposażenia ruchomego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Sól
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971237799
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moniuszki 3A
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 387 20 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminanowasol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowasol.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminanowasol.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja obiektu przedszkola i klubiku dziecięcego w Lubięcinie poprzez zakup i montaż wyposażenia ruchomego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8320ea04-2ee7-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00444132
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013024/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.1 Zakup i montaż wyposażenia ruchomego do przedszkola i klubiku dziecięcego w Lubięcinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375898
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Modernizacja obiektu przedszkola i klubiku dziecięcego w Lubięcinie poprzez zakup i montaż wyposażenia ruchomego”.
Przedmiot inwestycji administracyjnie znajduje się na terenie gminy Nowa Sól, powiatu nowosolskiego, województwa lubuskiego.
2. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu dydaktycznego, pomocy dydaktycznych oraz mebli a także pozostałego wyposażenia, niezbędnych do funkcjonowania nowopowstałego obiektu, tj. przedszkola i klubiku dziecięcego w Lubięcinie. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ. Zamawiający wyjaśnia, iż zestawienie wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia zostało opisane w 11 tabelach i pogrupowane według sal znajdujących się w obiekcie. Asortyment niejednokrotnie powiela się w poszczególnych plikach. W celu obliczenia wartości przedmiotu zamówienia należy oszacować asortyment zawarty we wszystkich 11 tabelach i łączną wartość zadania przenieść do formularza ofertowego. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty wypełnionego załącznika nr 8 do SWZ. Dostarczenie wypełnionych tabel będzie wymagane od wybranego wykonawcy na etapie podpisania umowy.
3. Zamawiający wymaga aby dostarczone wyposażenie posiadało obowiązujące atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełniają wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem.
4. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia (z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy), pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, nieuszkodzonego, wolnego od wad fizycznych i wad prawnych, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych mebli i urządzeń gastronomicznych oraz wyposażenia w zakresie określonym w Załączniku nr 8 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem oraz montażem we wskazanym miejscu przez Zamawiającego,
b) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, w tym atestów, certyfikatów itp.,
c) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta,
d) posprzątanie pomieszczeń po montażu oraz rozmieszczeniu i instalacji mebli i wyposażenia.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje również ustawienie przez Wykonawcę tablicy informującej o przyznanym dofinansowaniu, o treści uzgodnionej z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39161000-8 - Meble przedszkolne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 677129,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3933982,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 677129,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAS Anna Kulik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387811891
7.3.3) Ulica: Księcia Adama Czartoryskiego 23/4
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 677129,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Sukcesywna dostawa żywienia pozajelitowego na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
- Wykonanie dokumentacji projektowej budynku energooszczędnego i zagospodarowania terenu Parku Krasnala w ramach zadania: Adaptacja przestrzeni miejskiej dla potrzeb Nadodrzańskiego Parku Rekreacyjnego
- ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA BUDYNKU MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W NOWEJ SOLI ORAZ POMIESZCZEŃ DZIENNEGO DOMU SENIOR +
- Wykonanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu w ramach zadania pn. "Adaptacja przestrzeni miejskiej dla potrzeb Nadodrzańskiego Parku Rekreacyjnego" - Obszar Marina i Park Wodny Świat.
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudziądzu - dział robotyka
- Dostawa krzeseł
- DOSTAWA KRZESEŁ I SZAFEK NOCNYCH
- Dostawa sprzętu komputerowego, systemu EEG Biofeedback, pomocy dydaktycznych i doposażenia szkół w Radlinie w ramach projektu "Radlin-miasto talentów" z podziałem na 9 zadań.
- ADAPTACJA I WYPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY PROGRAMU "AKTYWNY MALUCH - PIERWSZY DZIENNY OPIEKUN W GMINIE 2024" W BUDYNKU ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W RĄBINIE
więcej: Różne siedziska i krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.