Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00376541/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż energii elektrycznej do obiektów Oddziału Terenowego KOWR
w Pruszczu Gdańskim mieszczących się w Pruszczu Gdańskim,
Malborku, Bytowie i w Słupsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Pruszczu Gdańskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańsców Warszawy 28
1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.pruszcz@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa osoba prawna - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż energii elektrycznej do obiektów Oddziału Terenowego KOWRw Pruszczu Gdańskim mieszczących się w Pruszczu Gdańskim,
Malborku, Bytowie i w Słupsku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c8c59b8-470a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444156
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00109241/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Dostawa energii elektrycznej do obiektów OT w Pruszczu Gdańskim (2024-2026)
1.2.14 Dostawa energii elektrycznej do budynku SZ w Słupsku, Malborku i Bytowie (2024-2025)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00376541
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PRU.WOP.260.18.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzedaż (dostawa) energii elektrycznej do budynku administracyjno-biurowego oraz garażu zlokalizowanych w miejscowości Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28. Przewidywane zużycie energii w okresie w trwania umowy: 241 117 kWh.Zamawiający oświadcza, iż w budynku administracyjnym położonym w Pruszczu Gdańskim przy ulicy Powstańców Warszawy 28 prowadzona jest działalność w zakresie państwowego zasobu archiwalnego zgodnie z zapisem art. 22 pkt 3 ustawy z dnia 14.07.1983r. o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach. Szacowane zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy, na potrzeby działalności archiwalnej wynosi 39 447 kWh, co stanowi 16,36% szacowanego rocznego zużycie energii elektrycznej dla ww. obiektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.5.) Wartość części: 369793,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzedaż (dostawa) energii elektrycznej do obiektów zlokalizowanych w miejscowości:1) Malbork ul. Wołyńska 19, przewidywane zużycie energii w okresie trwania umowy: 26 635 kWh,
2) Bytów ul. Zakładowa 4, przewidywane zużycie energii w okresie trwania umowy: 17 590 kWh,
3) Słupsk al. 3-go Maja 44, przewidywane zużycie energii w okresie trwania umowy: 101 154 kWh.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.5.) Wartość części: 238466,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235977,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 358166,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235977,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Respect Energy S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762459238
7.3.3) Ulica: Ludwika Rydgiera
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-793
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235977,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-10 do 2026-02-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234380,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234380,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234380,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Entrade Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841
7.3.3) Ulica: Poznańska
7.3.4) Miejscowość: Jawczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234380,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-01 do 2026-02-28INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Przy Torze 20c/2a w Pruszczu Gdańskim
- Dostawa energii cieplnej do węzła cieplnego w budynku przy ul. Słonecznej 5 w Pruszczu Gdańskim, będącego własnością TBS - ABK Sp. z.o.o. na potrzeby C.O. i przygotowania ciepłej wody użytkowej
- Remont połaci dachowej budynku mieszkalnego położonego na dz. nr 20/58 w obrębię Jabłowo, gm. Starogard Gdański, woj. pomorskie
- Utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na drogach powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego
- Usługi wycen służebności przesyłu i służebności gruntowych na terenie województwa pomorskiego
- "Regulacja stanu prawnego nieruchomości położonych na terenie województwa pomorskiego"
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynku Instytutu Ochrony Środowiska - Państwowego Instytutu Badawczego zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Trószyńskiego 9".
- Dostawa energii elektrycznej 2025/2026
- Sukcesywna dostawa energii elektrycznej do budynków zlokalizowanych przy ul. Mińskiej 65 oraz Chodakowskiej 26/32 w Warszawie obejmująca dostawę i dystrybucję
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż z usługą dystrybucji) energii elektrycznej dla obiektów Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy.
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI DYSTRYBUCJI
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby budynków i lokali biurowych, oświetlenia ulicznego oraz urządzeń komunalnych gminy Jastrzębia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.