Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00317651/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-20
- 2023/BZP 00348627/01 - Wynik z dnia 2023-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja źródła ciepła w budynku po byłej szkole w Wilczorudzie - Parceli i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Pniewy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PNIEWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pniewy
1.5.2.) Miejscowość: Pniewy
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-652
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pniewy@pniewy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pniewy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.pniewy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja źródła ciepła w budynku po byłej szkole w Wilczorudzie - Parceli i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Pniewy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc38a46a-26ee-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444164
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012550/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Modernizacja źródła ciepła w budynku po byłej szkole Wilczorudzie - Parceli i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Pniewy.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00317651
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: In.271.32.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja źródła ciepła w budynku po byłej szkole w Wilczorudzie – Parceli i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Pniewy. Zamówienie jest podzielone na dwie części:Część 1 Modernizacja źródła ciepła w budynku po byłej szkole w Wilczorudzie – Parceli
Część 2 Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Pniewy.
Część 1 Modernizacja dotyczy budynku byłej szkoły podstawowej w msc. Wilczoruda – Parcela dz. nr ewid. 8. Budynek jest piętrowy z piwnicą, dach budynku wielospadowy z lukarnami pokryty blachodachówką, kominy wentylacyjne murowane z cegły, wyposażony w instalację elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną, gazową, centralnego ogrzewania.
W ramach modernizacji należy zamontować trzy pompy ciepła typu powietrze woda, zewnętrznych 13 kW w układzie kaskadowym wraz z niezbędną instalacją oraz pozostałym osprzętem wskazanym w przedmiarze robót.
Całość robót musi być przeprowadzona zgodnie ze STWiOR, zasadami BHP, Polskimi Normami, przepisami wymogami p.poż, sanitarno-epidemiologicznymi, przepisami prawa budowlanego. Transport wszelkich materiałów niezbędnych do realizacji zadania zapewnia Wykonawca na własny koszt.
Wszelkie prace powinny być wykonane przy użyciu sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do sukcesywnego wywożenia odpadów i ich utylizację na własny koszt. Pracownicy wykonujący zamówienie muszą posiadać wymagane prawem uprawnienia budowlane (dotyczy nadzoru i wykonawstwa).
Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zlecającego o wszelkich napotkanych przeszkodach i naruszeniach prawa budowlanego podczas realizacji zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 230000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja źródła ciepła w budynku po byłej szkole w Wilczorudzie – Parceli i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Pniewy. Zamówienie jest podzielone na dwie części:Część 1 Modernizacja źródła ciepła w budynku po byłej szkole w Wilczorudzie – Parceli
Część 2 Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Pniewy.
Część 2 W ramach realizacji zadania przewidziano wymianę 60 szt. opraw świetlówkowych o mocy 2x36W na lampy typu LED z redukcją mocy VM 50/35W 4000K IP66 kl II 220-240V kompensacja mocy biernej z osprzętem i wysięgnikiem 2/05 m na terenie Gminy Pniewy w miejscowościach: Dąbrówka, Jeziora, Jurki, Wiatrowiec, Wólka Załęska.
Całość robót musi być przeprowadzona zgodnie ze STWiOR, zasadami BHP, Polskimi Normami, przepisami wymogami p.poż, sanitarno-epidemiologicznymi, przepisami prawa budowlanego. Transport wszelkich materiałów niezbędnych do realizacji zadania zapewnia Wykonawca na własny koszt.
Wszelkie prace powinny być wykonane przy użyciu sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do sukcesywnego wywożenia odpadów i ich utylizację na własny koszt. Pracownicy wykonujący zamówienie muszą posiadać wymagane prawem uprawnienia budowlane (dotyczy nadzoru i wykonawstwa).
Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zlecającego o wszelkich napotkanych przeszkodach i naruszeniach prawa budowlanego podczas realizacji zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 105000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95128,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95128,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95128,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektryk s.c. Krzysztof Biedrzycki, Sławomir Małecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7972055966
7.3.4) Miejscowość: Worów
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95128,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PNIEWY
więcej: przetargi PNIEWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja pomieszczeń usługowych banku na potrzeby stworzenia "Dziennego Centrum Wsparcia" wraz z montażem klimatyzacji.
- Remont pokryć dachowych wraz z obróbkami i systemem rynnowym na budynkach szkolnych na terenie Gminy Brzozów.
- Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Jaworowie - III postępowanie
- Adaptacja pracowni zawodowych do potrzeb osób ze specjalnymi potrzebami w tym niepełnosprawnych wraz z wymianą oświetlenia w ramach realizacji projektu pn.: "Hotelowy zawrót głowy"
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Lutomi Dolnej
- Budowa centrów przesiadkowych z OZE
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.