Ogłoszenie z dnia 2024-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00372963/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
- 2024/BZP 00384096/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa ulicy Modrakowej w Lwówku”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LWÓWEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258879
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Lwówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-310
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 614414024 - centrala
1.5.8.) Numer faksu: +48 61 4414024 - centrala prosić o włączenie
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lwowek.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lwowek.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lwowek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa ulicy Modrakowej w Lwówku”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3559f20-2e0d-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00444325
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055740/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa ulicy Modrakowej w Lwówku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372963
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.06.00.2024.ZJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1759496,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach inwestycji planowane jest wykonanie przebudowy ulicy Modrakowej o długości 458mb, z obecnej nawierzchni tłuczniowej na ulice o nawierzchni asfaltowej, z włączeniem z jednej strony do ulicy Kamionki, a z drugiej strony do ulicy Młyńskiej. Ulica Modrakowa jest drogą istotną dla funkcjonowania sieci dróg w Gminie Lwówek, gdyż łączy sieć dróg gminnych z droga powiatową nr 2708P.
Wzdłuż ulicy Modrakowej zlokalizowanych jest 14 posesji zamieszkałych oraz kilkanaście posesji planowanych do zabudowy w najbliższej przyszłości. Obszar oddziaływania planowanej przebudowy mieści się w granicach działek
nr ewid. 933, 935/39, 945/1, 941/17, 942/15, 943/29, 944/35, 952 (ewidencyjny obręb geodezyjny miasta Lwówek).
Zamawiający przekazuje w załączeniu SWZ dokumentację projektową:
- opracowany na tę okoliczność projekt architektoniczno-budowlany branży drogowej wraz z projektowaną siecią
kanalizacji deszczowej ze stałą organizacją ruchu;
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (zwane stwior), branży drogowej;
- dokumentację projektową budowy gazociągu n/c PE dn 125 wraz z przyłączem PE dn 40 oraz specyfikacje techniczne
wykonania i odbioru robót (stwior) dotyczące sieci i przyłączy gazu;
- dokumentację projektową usunięcia kolizji słupa linii SN 15KV dz. nr 944/35 oraz 945/1 w Lwówek, ul. Modrakowa;
- dokumentację projektową branży telekomunikacyjnej i energetycznej – budowa kanału technologicznego + podejścia
pod usytuowanie słupów oświetlenia drogowego;
- warunki techniczne przyłączenia do sieci wodociągowej wraz z graficznym przedstawieniem sieci i przyłączy;
- warunki przyłączenia do sieci kanalizacji sanitarnej wraz z graficznym przedstawieniem sieci i przyłączy;
- przedmiary robót do wykonania opracowane na bazie przygotowanych dokumentacji, z uwagą że szczegółowe
rozwiązania projektowe określające zakresy koniecznych do wykonania robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą
podstawą do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
Zamawiający informuje i zastrzega, że przedmiary robót do wykonania opracowane na przygotowanych dokumentacji stanowią jedynie podstawę informacyjną, nie są obligatoryjne dla Wykonawcy mają jedynie znaczenie pomocnicze w określeniu przedmiotu zamówienia. Jeżeli wykonawca uważa że załączone przedmiary robót wymagają korekty np. zakresu robót lub zawierają błędy, to winien je wprowadzić. Roboty budowlane, czy inne prace nie ujęte w przedmiarach robót, a występujące w przedmiocie zamówienia nie są robotami dodatkowymi.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków do wpisania pozostała treść zapisów jest udostępniona w rozdziale IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
44322100-4 - Kanały kablowe
45231221-0 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2164180,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3531402,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2164180,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIB-INFRASTRUKTURA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7882038361
7.3.3) Ulica: Świętojańska 7
7.3.4) Miejscowość: Lwówek
7.3.5) Kod pocztowy: 64-310
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZIB - INFRASTRUKTURA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZIB - INFRASTRUKTURA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2164180,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Kanały kablowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.