Ogłoszenie z dnia 2024-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa kancelarii Leśnictwa w Jełowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO TURAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530558252
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Opolska 35
1.5.2.) Miejscowość: Turawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-045
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: turawa@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.turawa.katowice.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9481331.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa kancelarii Leśnictwa w Jełowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ecc82a9-37a8-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00444769
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00329020/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa kancelarii Leśnictwa w Jełowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00392527
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający przeprowadził dwa postępowania dotyczące przedmiotowego zamówienia. Postępowania były prowadzone w trybie podstawowym z możliwością prowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy Pzp.
W pierwszym postępowaniu nie została złożona żadna oferta .
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp.
W kolejnym postępowaniu została złożona jedna oferta, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5) w zw. z art.266 ustawy Pzp i w zw. z art. 7 pkt 29) ustawy Pzp i postanowieniami SWZ - wykonawca nie załączył Kosztorysu Ofertowego.
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp.
W związku z powyższym zamawiający podjął decyzję o wszczęciu postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki na postawie art 305 ust. 2 ustawy Pzp, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-1350d665-143d-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.3.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 556268,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa istniejącego budynku kancelarii Leśnictwa w Jełowej” w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez PRACOWNIĘ PROJEKTOWĄ “PROJEKT STUDIO 2000”.
Istniejący budynek jest podzielony na dwie części. Od strony wjazdu fragment budynku pełni funkcję biurową z pokojem typu kancelaria oraz z węzłem sanitarnym i korytarzem. Pozostała część budynku to garaż wraz z pomieszczeniem gospodarczym. Bezpośrednio do budynku o konstrukcji murowanej przylega stodoła wykonana w konstrukcji muru pruskiego (część zachodnia budynku), która pozostanie bez zmian i nie jest objęta przedmiotem zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę fragmentu budynku o konstrukcji tradycyjnej, murowanej, gdzie zlokalizowany jest garaż i pomieszczenie gospodarcze.
Istniejący garaż i pomieszczenie gospodarcze zostaną przeznaczone na powiększenie powierzchni biurowej. Poprzez adaptację powstaną dodatkowe 2 pokoje biurowe oraz pomieszczenie typu śniadalnia wraz z pomieszczeniem
porządkowym. Obiekt zostanie również dostosowany dla osób niepełnosprawnych, poprzez powiększenie pomieszczenia sanitarnego, uwzględniając wymagania osób ze szczególnymi potrzebami. Przedmiot zamówienia obejmuje także roboty w zakresie zagospodarowania terenu tj. przebudowę części ogrodzenia, montaż furtki oraz bramy wjazdowej przesuwnej, budowę drogi wewnętrznej, chodnika oraz miejsc parkingowych z kostki betonowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262300-4 - Betonowanie
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 554967,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 554967,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 554967,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK BUD Maciej Krzyżaniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7521462273
7.3.3) Ulica: Kolejowa
7.3.4) Miejscowość: Wilków
7.3.5) Kod pocztowy: 46-113
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 554967,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i zakup wyposażenia dla Lokalnego Centrum Integracyjnego w Łęgu Probostwie
- Teren rekreacyjno - integracyjny przy Miejskiej Bibliotece w Pieniężnie
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków przy ul. Canaletta 2, ul. Kłopotowskiego 1/3 i Pl. Zamkowym 6
- Teren rekreacyjno - integracyjny przy Miejskiej Bibliotece w Pieniężnie
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
- Remont Sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 2 we Wrocławiu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.