Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00435336/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
- 2023/BZP 00081710/01 - Wynik z dnia 2023-02-06
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Akceleracja dla przedsiębiorców z sektora MŚP w ramach projektu pn. „Gminny Inkubator Przedsiębiorczości w Trzcianie".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzciana
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660648
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Trzciana 302
1.4.2.) Miejscowość: Trzciana
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-733
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.4.7.) Numer telefonu: 146484420
1.4.8.) Numer faksu: 146136301
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@trzciana.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzciana.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00444876
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00435336/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy muszą być dokonane w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach:
a)zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy ze względów organizacyjnych lub w związku z przyczynami leżącymi po stronie Zamawiającego lecz przez Zamawiającego niezawinionymi;
b)zmianę formy realizacji spotkań akceleracyjnych ze stacjonarnej na hybrydową lub zdalną, w przypadkach losowych lub uzasadnionych siłą wyższą, w szczególności z uwagi na ograniczenia spowodowane pandemią COVID-19;
c)zmiany odnoszące się do zakresu usług, co może być podyktowane względami merytorycznymi lub organizacyjnymi; Zamawiający przewiduje w takim przypadku zmniejszenie ilości spotkań do maksymalnie 8 spotkań akceleracyjnych.
d)gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
e)gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych
w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia;
f)gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej;
g)gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia;
h)wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
3.Strony zastrzegają sobie możliwość zmiany harmonogramu spotkań akceleracyjnych. Zmiana taka może nastąpić na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, po uzyskaniu akceptacji przez Zamawiającego nowego terminu akceleracji. Zmiana powyższa nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
4.Wykonawca oraz Zamawiający powinien w związku z powyższymi okolicznościami niezwłocznie poinformować drugą stronę.
Po zmianie:
1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy muszą być dokonane w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach:
a)zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy ze względów organizacyjnych lub w związku z przyczynami leżącymi po stronie Zamawiającego lecz przez Zamawiającego niezawinionymi;
b)zmianę formy realizacji spotkań akceleracyjnych ze stacjonarnej na hybrydową lub zdalną, w przypadkach losowych lub uzasadnionych siłą wyższą, w szczególności z uwagi na ograniczenia spowodowane pandemią COVID-19;
c)zmiany odnoszące się do zakresu usług, co może być podyktowane względami merytorycznymi lub organizacyjnymi; Zamawiający przewiduje w takim przypadku zmniejszenie ilości spotkań do maksymalnie 8 spotkań akceleracyjnych.
d)gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
e)gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych
w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia;
f)gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej;
g)gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia;
h)wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony;
i)zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, na następujących zasadach:
-zmiana kosztów, o których mowa w art. 439 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, uprawniająca Wykonawcę do żądania zmiany wynagrodzenia, wynosi w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego ustalony w stosunku do miesiąca, w którym upływał termin składania ofert, co najmniej 10 %,
-początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia przypada na dzień otwarcia ofert,
-pierwsza zmiana wynagrodzenia może nastąpić po upływie 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy,
-kolejna zmiana wynagrodzenia może nastąpić po upływie następnych 3 miesięcy,
-wysokość wynagrodzenia zmienia się o kwotę zmiany kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem tiret pierwsze i szóste,
-maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w związku ze zmianą cen materiałów lub kosztów wynosi 10 %.
3.Strony zastrzegają sobie możliwość zmiany harmonogramu spotkań akceleracyjnych. Zmiana taka może nastąpić na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, po uzyskaniu akceptacji przez Zamawiającego nowego terminu akceleracji. Zmiana powyższa nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
4.Wykonawca oraz Zamawiający powinien w związku z powyższymi okolicznościami niezwłocznie poinformować drugą stronę.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-11-22 10:00
Po zmianie:
2022-11-25 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-11-22 11:00
Po zmianie:
2022-11-25 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-12-21
Po zmianie:
2022-12-24
INNE PRZETARGI TRZCIANA
więcej: przetargi TRZCIANA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku - edycja II
- Usługi przeprowadzenia szkoleń, zapewnienia udziału w konferencjach i innych form kształcenia, mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie doskonalenia kompetencji zawodowych nauczycieli w formie szkolenia"
- Doradztwo zawodowe w ramach projektu: "Kreatywni i efektywni od dziś" realizowanego ze środków programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z egzaminem UDT
- Kompleksowe zorganizowanie wyjazdu studyjnego w ramach operacji własnej pn. "Innowacyjna przedsiębiorczość szansą na rozwój dla pomorskich rolników".
więcej: Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.