eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokDostawa mebli biurowych do S±du Apelacyjnego w Bia³ymstoku



Og³oszenie z dnia 2023-10-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mebli biurowych do S±du Apelacyjnego w Bia³ymstoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: S±d Apelacyjny w Bia³ymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002339292

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-213

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bialystok.sa.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bialystok.sa.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

wymiar sprawiedliwo¶ci

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli biurowych do S±du Apelacyjnego w Bia³ymstoku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0bed80aa-6948-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00445541

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00113900/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa mebli biurowych do S±du Apelacyjnego w Bia³ymstoku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0bed80aa-6948-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@bialystok.sa.gov.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych (oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy Pzp), sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
Wykaz poszczególnych dokumentów i o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu oraz ich forma, sposób sporz±dzania i przekazywania zosta³y okre¶lone przez Zamawiaj±cego w rozdziale IX oraz X SWZ.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
5. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub 2) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
6. Szczegó³owe wymagania dotycz±ce sporz±dzenia, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej zosta³y okre¶lone w rozdziale XIII SWZ.
7. Ofertê oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej tj. w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej RODO, uprzejmie informujemy ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest S±d Apelacyjny w Bia³ymstoku z siedzib± przy ul. Adama Mickiewicza 5, 15-213 Bia³ystok, reprezentowany przez Prezesa/Dyrektora w zakresie realizowanych zadañ, e-mail: administracyjny@bialystok.sa.gov.pl, tel.: 85 7430742;
2. w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê o kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt na adres e-mail: iod@bialystok.sa.gov.pl , tel. 85 7430481;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cych na Zamawiaj±cym;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy PZP;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem okre¶lonym w
przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: G.261.14.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyposa¿enie pokoi w meble biurowe.
Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawieraj±:
1) Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) Wzór umowy, stanowi±cy za³±cznik nr 8 do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39121100-7 - Biurka

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyposa¿enie meblowe sali konferencyjnej.
Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawieraj±:
1) Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) Wzór umowy, stanowi±cy za³±cznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39121200-8 - Sto³y

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39130000-2 - Meble biurowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Krzes³a i fotele.
Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawieraj±:
1) Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) Wzór umowy, stanowi±cy za³±cznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39112000-0 - Krzes³a

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39113100-8 - Fotele

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz± zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
W celu potwierdzenia spe³nienia warunku Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, i¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykona³ co najmniej jedno zamówienie polegaj±ce na dostawie mebli o warto¶ci brutto:
a) w zakresie czê¶ci 1: nie ni¿szej ni¿ 70 000,00 z³,
b) w zakresie czê¶ci 2: nie ni¿szej ni¿ 20 000,00 z³ .
c) w zakresie czê¶ci 3: nie ni¿szej ni¿ 100 000,00 z³
oraz za³±czyæ dowody okre¶laj±ce czy ta dostawa zosta³a wykonana nale¿ycie.
Uwaga:
Zamawiaj±cy nie dopuszcza sumowania warto¶ci kilku realizacji o mniejszej warto¶ci lub podzielenia jednej realizacji o wiêkszej ni¿ wymagana warto¶ci w celu wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu.
W przypadku z³o¿enia oferty na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wykazania spe³niania warunku oraz przed³o¿enia wymaganych dowodów dla jednej czê¶ci o najwiêkszej warto¶ci spo¶ród wymaganych.
Przez jedno zamówienie nale¿y rozumieæ zamówienie realizowane na podstawie jednej umowy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz podmiotów u¿yczaj±cych potencja³u do¶wiadczenia Zamawiaj±cy nie dopuszcza wykazania spe³nienia warunku poprzez sumowanie do¶wiadczenia podmiotów w sytuacji, gdy realizowana przez nie dostawa nie spe³nia w ca³o¶ci powy¿szych wymagañ (wymagane jest wykonanie dostawy w ca³o¶ci przez jeden podmiot).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
- art. 108 ust. 1 pkt 3, 4, 5 i 6 ustawy Pzp,
- art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7 ustawy,
- art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej,
Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
3) o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w:
- art. 108 ust. 1 pkt 3, 4, 5 i 6 ustawy Pzp,
- art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7 ustawy,
- art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej,
- je¿eli Wykonawca polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 Pzp Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
2. Podmioty zagraniczne:
1) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w ust. 1 pkt 1) - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
2) Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 1, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków zgodnie z powy¿szym, zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Wy¿ej wymienione terminy wystawienia stosuje siê.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu:
Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy.
Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. Zgodnie z art. 107 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ wraz z ofert±:
1) karty katalogowe / opisy techniczne oferowanych mebli;
Zamawiaj±cy wymaga, aby karta katalogowa / opis techniczny oferowanego wyrobu zawiera³/a zdjêcie, rysunek lub szkic oraz opis proponowanego produktu, w tym jego wymiary, opis materia³ów/elementów zastosowanych dla danego wyrobu tj. np. proponowane przez Wykonawcê rodzaje i kolory p³yty, rodzaj i kolory tkanin dla mebli tapicerowanych, rodzaj i wielko¶æ uchwytów itp.) i odpowiadaj±ce im: certyfikaty, aprobaty, atesty etc. zgodnie z wymaganiami OPZ.
Przez kartê katalogow± rozumie siê zarówno gotowe materia³y producentów jak i przygotowany przez wykonawcê, na potrzeby niniejszej oferty, materia³ zdjêciowo-opisowo-techniczny, zawieraj±cy wymagane informacje.
Katalogi/opisy techniczne w zakresie informacji identyfikuj±cych oferowane produkty musz± zawieraæ: nazwê mebla, nazwê producenta mebla oraz wyra¼nie wskazywaæ, których pozycji opisu przedmiotu zamówienia dotycz±, tak aby mo¿na by³o przyporz±dkowaæ dany dokument do konkretnej pozycji opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy wymaga, aby katalogi/opisy techniczne potwierdza³y wymagania wskazane w za³±czniku nr 1 do SWZ.
W przypadku, gdy katalog lub opis techniczny nie potwierdza spe³nienia wymagañ okre¶lonych w SWZ, Wykonawca wraz z katalogiem lub opisem technicznym uprawniony jest do z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego - o¶wiadczenia w zakresie dotycz±cym potwierdzenia wymaganych cech produktu, które nie znalaz³y siê w opisach technicznych lub katalogach.
2) wymagane certyfikaty na systemy jako¶ci wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) dla danego rodzaju asortymentu;
3) o¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce, ¿e oferowane wyroby posiadaj± wymagane certyfikaty, atesty, aprobaty etc. wskazane w opisie przedmiotu zamówienia dla danego wyrobu (przedmiotu), zawieraj±ce zobowi±zanie do przekazania stosownych dokumentów wymaganych dla danego wyrobu (przedmiotu) przez dostaw± tego asortymentu.
2. Autentyczno¶æ przedmiotowych ¶rodków dowodowych na ¿±danie Zamawiaj±cego musi zostaæ potwierdzona przez Wykonawcê.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

1) karty katalogowe / opisy techniczne oferowanych mebli;
2) wymagane certyfikaty na systemy jako¶ci wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) dla danego rodzaju asortymentu;
3) o¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce, ¿e oferowane wyroby posiadaj± wymagane certyfikaty, atesty, aprobaty etc. wskazane w opisie przedmiotu zamówienia dla danego wyrobu (przedmiotu), zawieraj±ce zobowi±zanie do przekazania stosownych dokumentów wymaganych dla danego wyrobu (przedmiotu) przez dostaw± tego asortymentu.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. O¶wiadczenie sk³adane w oparciu o art. 125 ust. 1 Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
Uwaga: o¶wiadczenie sk³adaj± odrêbnie:
1) Wykonawca/ka¿dy spo¶ród Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu (wzór o¶wiadczenia Wykonawcy stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ);
2) podmiot trzeci, na którego potencja³ powo³uje siê Wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu; o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby Wykonawcy; (wzór o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ).
2. Aktualny dokument potwierdzaj±cy zasady reprezentacji Wykonawcy tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, o ile nie jest on dostêpny w bezp³atnych i ogólnodostêpnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy Wykonawca wskaza³ w ofercie. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty s± dostêpne w innym jêzyku ni¿ polski, Zamawiaj±cy mo¿e po ich pobraniu wezwaæ Wykonawcê do przedstawienia t³umaczenia dokumentu na jêzyk polski.
Uwaga: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (w szczególno¶ci cz³onkowie konsorcjum, wspólnicy spó³ki cywilnej) odpis lub informacjê musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców.
3. Je¿eli umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty pe³nomocnictwo obejmuj±ce swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowi±zani s± oni do ustanowienia pe³nomocnika. Z tre¶ci pe³nomocnictwa musi wynikaæ umocowanie pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
2) wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem
adresu siedziby;
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
5. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust 1 Pzp - zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
Wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty, zgodnie z postanowieniami rozdzia³u XVIII SWZ.
2. Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej wykonawców powinna spe³niaæ wymagania zawarte w SWZ.
3. O¶wiadczenie sk³adane w oparciu o art. 125 ust. 1 Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, a tak¿e aktualny dokument potwierdzaj±cy zasady reprezentacji Wykonawcy tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru sk³ada odrêbnie ka¿dy spo¶ród Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy za¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
5. Nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w wiêcej ni¿ jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalne jest równie¿ z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia równocze¶nie oferty
indywidualnej.
6. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w nastêpuj±cym zakresie:
1) zmiany podwykonawców, o których mowa w § 6 ust. 1 umowy, w nastêpuj±cym zakresie:
- powierzenia realizacji czê¶ci przedmiotu umowy podwykonawcom, mimo braku wskazania w ofercie takiej czê¶ci do powierzenia podwykonawcom;
- wskazania innego zakresu podwykonawstwa ni¿ przedstawiony w ofercie;
- wskazania innych podwykonawców ni¿ przedstawieni w ofercie;
- rezygnacji z podwykonawstwa,
pod warunkiem, ¿e:
a) zmiana ta nie spowoduje zmiany poziomu wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy oraz zmian cen jednostkowych, o których mowa w § 3 ust. 2 umowy;
b) zmiana ta nie spowoduje zmiany zakresu ilo¶ciowego dostaw w ramach umowy;
c) zmiana ta nie spowoduje zmiany terminu realizacji dostawy;
2) zmiany podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie okre¶lonym w pkt 5, pod warunkiem, ¿e:
a) Wykonawca wyka¿e, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, a tak¿e przed³o¿y do oceny Zamawiaj±cemu do oceny na co najmniej 5 dni roboczych przed proponowanym terminem zmiany podwykonawcy podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w rozdziale IX ust. … pkt …. SWZ dotycz±ce nowego podwykonawcy lub Wykonawcy, aktualne na dzieñ wprowadzenia zmiany;
b) zmiana ta nie spowoduje zmiany poziomu wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy oraz zmian cen jednostkowych, o których mowa w § 3 ust. 2 umowy;
c) zmiana ta nie spowoduje zmiany zakresu ilo¶ciowego dostaw w ramach umowy;
d) zmiana ta nie spowoduje zmiany terminu realizacji dostawy;
3) zmiany terminu realizacji dostaw, o którym mowa w § 2 ust. 1 w przypadku zaistnienia przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy w szczególno¶ci w postaci wyst±pienia sytuacji kryzysowej np. epidemii, pandemii lub zagro¿enia epidemicznego albo dzia³ania si³y wy¿szej rozumianej jako okoliczno¶ci, których pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci i podjêcia wszelkich dzia³añ w normalnym zakresie, nie mo¿na by³o przewidzieæ oraz im zapobiec b±d¼ siê im przeciwstawiæ w sposób skuteczny (np. zjawiska atmosferyczne, strajki generalne lub lokalne, wojny lub zamieszki, dzia³ania w³adzy publicznej np. zakazy importu czy eksportu, blokady granic czy portów), jak równie¿ ich spo³ecznych lub gospodarczych skutków pod warunkiem, ¿e:
a) dzia³anie tych okoliczno¶ci oraz czas ich trwania zostanie przez Wykonawcê wykazane za pomoc± odpowiednich o¶wiadczeñ lub dokumentów,
b) zmiana terminu polegaæ bêdzie na jego wyd³u¿eniu lub skróceniu o okres wynikaj±cy z dzia³ania tych okoliczno¶ci, uniemo¿liwiaj±cy prawid³owe wykonywanie umowy,
c) Wykonawca zawiadomi Zamawiaj±cego o wyst±pieniu tych okoliczno¶ci niezw³ocznie, w takim przypadku Wykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zañ wynikaj±cych z umowy powsta³e na skutek si³y wy¿szej.
4) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 5 niniejszej umowy pod warunkiem, ¿e:
a) Wykonawca bêdzie posiadaczem nowego rachunku bankowego;
b) nowy rachunek bankowy Wykonawcy bêdzie ujawniony w wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykre¶lonych i przywróconych do rejestru VAT prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (tzw. „bia³a lista podatników VAT”).

Szczegó³owy zakres zmian umowy zosta³ okre¶lony w Za³±czniku nr 8 do SWZ - Wzór umowy (w szczególno¶ci w § 7 - zmiany umowy).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-24 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, dostêpnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-24 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-22

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835), zwanej dalej „ustaw± sankcyjn±”, a mianowicie:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z pó¼n. zm.), zwanym dalej „rozporz±dzeniem 765/2006" i rozporz±dzenia Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie ¶rodków ograniczaj±cych w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z pó¼n. zm.), zwanym dalej "rozporz±dzeniem 269/2014" albo wpisanego na listê na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk±
dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
2. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 1 nastêpuje na okres trwania ww. okoliczno¶ci.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.