eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KraśnikPoprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynkach ZS Nr 1 oraz ZS Nr 2 w Kraśniku - obejmująca dobudowę szybu windowego do "głównej części budynku" ZS Nr 2 w Kraśniku



Ogłoszenie z dnia 2024-08-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynkach ZS Nr 1 oraz ZS Nr 2 w Kraśniku - obejmująca dobudowę szybu windowego do „głównej części budynku” ZS Nr 2 w Kraśniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kraśnicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-204

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatkrasnicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-krasnicki/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynkach ZS Nr 1 oraz ZS Nr 2 w Kraśniku - obejmująca dobudowę szybu windowego do „głównej części budynku” ZS Nr 2 w Kraśniku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e965b5e-3388-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00445886

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00061339/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Poprawa dostępności w budynkach oświatowych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynkach Zespołu Szkół Nr 1 oraz Zespołu Szkół Nr 2 w Kraśniku (ZS nr 2)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynkach Zespołu Szkół Nr 1 oraz Zespołu Szkół Nr 2 w Kraśniku współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027,Działanie 7.2 Infrastruktura edukacji ogólnej, Priorytet VII Lepsza dostępność do usług społecznych iż zdrowotnych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00383971

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp.272.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami wbudynkach Zespołu Szkół Nr 1 oraz Zespołu Szkół Nr 2 w Kraśniku” - obejmująca dobudowę szybu windowego do „głównej części budynku” Zespołu Szkół nr 2 w Kraśniku.
2. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:
1) roboty ziemne oraz rozbiórkowe,
2) demontaż istniejących przewodów kanalizacji deszczowej,
3) montaż wpustów rynnowych z koszem na liście, klapą antyzapachową i uszczelniaczami,
4) wykonanie próby wodnej szczelności wykonanego przyłącza kanalizacji sanitarnej,
5) podbicie fundamentów ze względu na głębokość wykonania podszybia windy,
6) wykonanie żelbetowego fundamentu płytowego pod szyb windowy,
7) wykonanie uziomu fundamentowego szybu windowego,
8) demontaż istniejącej instalacji gazowej wraz z szafką gazową i zaworem bezpieczeństwa,
9) montaż szafki gazowej wraz z zaworem bezpieczeństwa na ścianie zewnętrznej budynku,
10) wykonanie próby instalacji gazowej na ciśnienie,
11) przebudowę części wewnętrznej instalacji gazowej na części kolidującej z projektowaną widną,
12) częściową przebudowę budynku głównego wynikającą z dobudowy szybu windowego w zakresie wykucia otworów drzwiowych na poszczególnych kondygnacjach oraz wykonania połączenia dachu,
13) uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach,
14) wykonanie konstrukcji murowej szybu windowego wraz z żelbetowymi wieńcami, słupami, nadprożami i płytą nadszybia oraz izolacją przeciwwilgociową i termiczną,
15) dobudowę szybu windowego do głównej części budynku,
16) wykonanie pokrycia dachowego wraz z obróbką blacharską,
17) docieplenie elewacji i ścian fundamentowych,
18) prace wykończeniowe wewnątrz szybu windowego wraz z malowaniem,
19) montaż dźwigu osobowego dla osób ze szczególnymi potrzebami,
20) prace wykończeniowe na zewnątrz szybu windowego,
21) wykonanie zasilania szafy sterowej oraz obwodów administracyjnych windy,
22) wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych,
23) wykonanie ogrzewania szybu windowego,
24) wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego, awaryjnego, ewakuacyjnego (obszar przed windą osobową),
25) wykonanie instalacji oświetlenia szybu windowego,
26) wykonanie instalacji alarmowej windy,
27) montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 3kWp na dachu części istniejącej obiektu,
28) wykonanie ochrony przepięciowej oraz instalacji połączeń wyrównawczych zamontowanej mikroinstalacji fotowoltaicznej,
29) wykonanie ochrony przeciwporażeniowej,
30) wykonanie pomiarów elektrycznych,
31) montaż gaśnic proszkowych,
32) budowę pochylni zewnętrznej dla osób z niepełnosprawnościami,
33) regulację wysokościową elementów uzbrojenia terenu do nowego ukształtowania,
34) ukształtowanie i plantowanie terenu,
35) wykonanie stałej organizacji ruchu – oznakowanie poziome,
36) wykonanie innych robót nie wymienionych w niniejszym ustępie, a ujętych w dokumentacji projektowej,
37) Wykonawca w zakresie spełnienia wymogu zielonych zamówień publicznych:
a) w zakresie energooszczędnych i ekologicznych rozwiązań:
- zamontuje windę elektryczną, której właściwości użytkowe zostały wyspecyfikowane w dokumentacji projektowej oraz,
- wykona mikroinstalację fotowoltaiczną o mocy 3kWp, celem ograniczenia zużycia energii oraz emisji gazów cieplarnianych wykorzystując odnawialne źródło energii, na potrzeby działania windy.
b) jest obowiązany w trakcie trwania robót budowlanych zapewnić, aby:
- sprzęt i środki transportowe były dobierane na budowę z uwzględnieniem ich wpływu na środowisko (zużycie paliwa, jego rodzaj, ilość wydzielanych spalin, hałas, drgania jak również stan techniczny) z zapewnieniem prawidłowej eksploatacji i właściwej konserwacji sprzętu,
- prace budowlane były prowadzone przez pojazdy sprawne technicznie, które po zakończeniu pracy lub w przypadku awarii będą odprowadzane na miejsce postoju o szczelnej nawierzchni uniemożliwiającej przedostawanie się zanieczyszczeń ropopochodnych do środowiska gruntowo-wodnego,
- tankowanie paliwem sprzętu ciężkiego służącego do robót budowlanych, odbywać się będzie poza terenem inwestycji, w punktach do tego przeznaczonych,
- czasowe gromadzenie odpadów i ich sortowanie oraz usunięcie było prowadzone zgodnie z przepisami prawa, w miejscach do tego wyznaczonych i odpowiednio zorganizowanych, tak aby minimalizować ich negatywny wpływ na środowisko.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

32524000-2 - System telekomunikacyjny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 719969,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1260142,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 719969,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DACH-MUR PIOTR SYCZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621475956

7.3.3) Ulica: POLICHNA PIERWSZA 41

7.3.4) Miejscowość: SZASTARKA

7.3.5) Kod pocztowy: 23-225

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 719969,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 333 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.