Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa drukarki wielkoformatowej w ramach realizacji projektu pn. "Stworzenie i rozszerzenie oferty CSE Światowid odpowiadającej wyzwaniom XXI w."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Spotkań Europejskich "Światowid" w Elblągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000951445
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Kazimierza Jagiellończyka 1
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 55/611-20-82
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swiatowid.elblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiatowid.elblag.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa drukarki wielkoformatowej w ramach realizacji projektu pn. "Stworzenie i rozszerzenie oferty CSE Światowid odpowiadającej wyzwaniom XXI w."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e44806a3-5383-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00446317
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021240/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa drukarki wielkoformatowej w ramach realizacji projektu pn. "Stworzenie i rozszerzenie oferty CSE ŚWIATOWID odpowiadajacej wyzwaniom XXI w."
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00406239/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
W uprzednio prowadzonym postępowaniu nr NP.261.3.2022 (w trybie podstawowym) na cz. IV nie wpłynęły żadne oferty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie w cz. IV na podstawie art. 255 pkt 1 Pzp.
UZASADNIENIE PRAWNE:
W związku z faktem, że w uprzednio prowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym (NP.261.3.2022) na cz. IV nie
złożono żadnej oferty, a warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione, Zamawiający może udzielić
zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 Pzp.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-b7658e4f-3818-11ed-8832-4e4740e186ac
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.261.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 15691,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakres zamówienia wchodzi dostawa drukarki wielkoformatowej (1 szt.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: K&M Radosław Mazurek Wojciech Kluge s.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782351169
7.3.3) Ulica: Hetmańska
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"K&M" RADOSŁAW MAZUREK, WOJCIECH KLUGE SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"K&M" RADOSŁAW MAZUREK, WOJCIECH KLUGE SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- "Sukcesywny zakup bez dostawy masy mineralno-asfaltowej na gorąco do wbudowania na drogach miasta Elbląga, w ramach prac wykonywanych dla Gminy Miasto Elbląg w 2025 roku".
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
- Dostawa siatek przepuklinowych, protez i łat naczyniowych, zacisków naczyniowych, opony sztucznej, protezy kości czaszki, odciągów poliestrowych, znaczników chirurgicznych, płatów waty.
- Rozbudowa ulicy 13 Elbląskiego Pułku Przeciwlotniczego w Elblągu
- Dostawa pieluchomajtek dla dorosłych i dzieci w dwóch pakietach dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu w okresie 24 miesięcy
- 9/2025 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz nośników optycznych w 4 pakietach dla potrzeb WSZ w Elblągu"
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia dla przedszkoli publicznych w Dzierżoniowie w ramach projektu "SmartPrzedszkolaki w Powiecie Dzierżoniowskim" z podziałem na cztery części zamówienia.
- Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Chodczu w ramach projektu nr FEKP.08.13-IZ.00-0011/24
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby UKW
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.