Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00408591/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGI CATERINGOWE I HOTELARSKIE W RAMACH PROJEKTU „EKONOMY I PRACA – TO SIĘ OPŁACA”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ EKONOMICZNYCH I MUNDUROWYCH IM. GENERAŁA WŁADYSŁAWA ANDERSA W CHEŁMIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000182478
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 22
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zse3lo.chelm@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ekonomy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/e3252de8-7acf-4f01-b445-a9f13edb06961.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGI CATERINGOWE I HOTELARSKIE W RAMACH PROJEKTU „EKONOMY I PRACA – TO SIĘ OPŁACA”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b4a77a5-53e2-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00447203
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020; Oś priorytetowa 12: Edukacja, kwalifikacje i kompetencje; Działanie 12.4: Kształcenie zawodowe, nr umowy o dofinansowanie: RPLU.12.04.00-06-0038/19-00, tytuł projektu Ekonomy i praca – to się opłaca2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00408591/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271a/2/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi hotelarskie i cateringowe podczas dwóch 7-dniowych obozów naukowych w Akademii Sztuki Wojennej Rembertów (każdy obóz organizowany jest dla 45 uczestników Projektu, łącznie 90 uczestników Projektu), obejmujące:a. nocleg ze śniadaniem dla 45 osób x 6 nocy x 2 edycje,
b. obiad i przerwa kawowa podczas obozu naukowego dla 45 osób x 7 dni x 2 edycje,
c. kolacja podczas obozu naukowego dla 45 osób x 6 dni x 2 edycje.
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 113890,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi cateringowe podczas szkoleń odbywających się w ZSEiM w Chełmie:a. catering podczas szkoleń (przerwa kawowa i obiad) – sztuki walki, spadochron itd.; szkolenie 5-dniowe, łącznie 220 osób (1100 osobodni),
b. wyżywienie podczas warsztatów (przerwa kawowa i obiad) dla 75 osób x 3 edycje, łącznie 225 osób,
c. catering podczas szkolenia Transversal skills (przerwa kawowa i obiad); szkolenie 5-dniowe, łącznie 120 osób (600 osobodni),
d. catering (przerwa kawowa i obiad) na dodatkowych zajęciach specjalistycznych; szkolenie 7-dniowe, łącznie 120 osób (840 osobodni).
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 104608,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty dla tej Części.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty dla tej Części.
Do Zamawiającego wpłynął wprawdzie za pośrednictwem ePUAP formularz Zgłoszenia Oferty / Wniosku, zawierający załącznik w postaci pliku ZIP, jednak gdy Zamawiający przystąpił do otwarcia przesłanego pliku za pomocą narzędzia „Deszyfrowanie” dostępnego na miniPortalu, jako wynik operacji pojawił się komunikat o treści: „Wybrany plik nie został przesłany przez ePUAP”.
Zamawiający zweryfikował (także na skutek kontaktu z infolinią miniPortalu), że sytuacja taka wystąpiła z uwagi na fakt, że Wykonawca używając klucza do postępowania nr 271a/2/22, złożył ofertę w postępowaniu nr 271a/1/22, w którym termin składania ofert już upłynął, co Zamawiający potwierdził także kontaktując się z infolinią techniczną miniPortalu.
Wobec powyższych ustaleń należy uznać, że brak możliwości odszyfrowania oferty przez Zamawiającego i zapoznania się z jej treścią powstał w wyniku błędu Wykonawcy (skorzystania z niewłaściwej strony postępowania).
Zgodnie z art. 8 ust. 1 PZP w sprawach nieuregulowanych w PZP stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1360, z późn. zm., dalej jako „KC”). Zastosowanie w omawianym przypadku będzie miał zatem przepis art. 61 § 2 KC, który stanowi, że oświadczenie woli wyrażone w postaci elektronicznej jest złożone innej osobie z chwilą, gdy wprowadzono je do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby osoba ta mogła zapoznać się z jego treścią.
Skoro zatem Zamawiający nie jest w stanie odszyfrować pliku (nazwanego lub złożonego jako oferta) z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, to w świetle zacytowanego wyżej przepisu uznać należy, że oferta (oświadczenie woli) nie została złożona, gdyż Zamawiający nie może zapoznać się z jej treścią.
W związku z powyższym Zamawiający uznaje, że w Postępowaniu nie została złożona żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Przepr. praktyk zaw. dla studentów kier. Położnictwo w semestrze letnim roku akadem. 2024/2025 z przedm.: Iczęść Chirurgia,IIczęść Pediatria i piel. pediatr.,IIIczęść Położnictwo i opieka położnicza.
- Dostawa dwóch Defibrylatorów dla Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ
- Monitoring wizyjny na stadionie lekkoatletycznym przy ul. Szpitalnej 14 w Chełmie w ramach zadania - Zabezpieczenie obiektów sportowych na teranie Miasta Chełm
- Pomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn. ZAWODOWO NIEZAWODNI
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1854L od km 10+200 do km 10+820 w miejscowości Janostrów"
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowych usług w związku z organizacją konferencji naukowej "XXV Ogólnopolska Konferencja Inżynierii Chemicznej i Procesowej" w Krakowie dla 250 osób w terminie 20-23.09.2026 r.
- "Świadczenie usług noclegowych w ramach projektu RID"
- Wynajem sali szkoleniowej wraz z zapewnieniem wyżywienia uczestnikom dwóch szkoleń na terenie województwa dolnośląskiego.
- Usługa cateringowa na szkoleniu połączonym z warsztatami polowymi pn. "Warsztaty polowe - innowacje w produkcji roślinnej"
- Zabezpieczenie logistyczne Konferencji Naukowo - Technicznej ARMTECH 2025
- Usługa cateringowa na 13 jednodniowych spotkań z osobami bezrobotnymi i poszukującymi pracy dot. informowania na temat warunków życia i pracy w UE/EOG i Szwajcarii oraz spotkania org. dla pracodawców
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.