Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00357272/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
- 2024/BZP 00366861/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przedłużenie gwarancji i wsparcia na przełączniki sieciowe oraz Przedłużenie gwarancji i wsparcia dla systemu zabezpieczeń sieciowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Unijnych Projektów Transportowych
1.3.) Oddział zamawiającego: CUPT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141007145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Europejski 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-844
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@cupt.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cupt.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c6522448-1f19-11ef-a7c1-72acb4a2af8f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kompleksowe wsparcie Beneficjentów w przygotowaniu i realizacji inwestycji finansowanych z Funduszy Europejskich oraz instrumentu finansowego Unii Europejskiej „Łącząc Europę”.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedłużenie gwarancji i wsparcia na przełączniki sieciowe oraz Przedłużenie gwarancji i wsparcia dla systemu zabezpieczeń sieciowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6522448-1f19-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447309
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00212983/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Przedłużenie gwarancji i wsparcia dla systemu zabezpieczeń sieciowych
1.3.11 Przedłużenie gwarancji i wsparcia na przełączniki sieciowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków UE, Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 (FEnIKS).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357272
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 8.2024.ZAM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 294260,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w Części I jest Przedłużenie gwarancji i wsparcia na przełączniki sieciowe2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub dwie części zamówienia.
3. Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia (dalej: „OPZ”), opisany został w Załącznikach nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych
4.5.5.) Wartość części: 37350,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia dla Części II jest Przedłużenie gwarancji i wsparcia dla systemu zabezpieczeń sieciowych.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub dwie części zamówienia.
3. Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia (dalej: „OPZ”), opisany został w Załącznikach nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 256910,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający – Centrum Unijnych Projektów Transportowych, zawiadamia o unieważnieniu postępowania w Części I, na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. 2023, poz. 1605 z późn. zm.), ponieważ do przedmiotowego postępowania nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 395660,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 395660,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 395660,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT Systems and Solutions Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5272605731
7.3.3) Ulica: ul. Syta 68a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-993
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 395660,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 43 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Dla Części II – 43 miesiące od dnia zawarcia Umowy, w szczególności:
1) Gwarancji i wsparcia - do posiadanych przez Zamawiającego urządzeń
zabezpieczeń sieciowych przez okres 36 miesięcy, jednak nie wcześniej niż
od dnia 31.03.2025 r. i nie dłużej niż do dnia 30.03.2028 r.
2) Przedłużenia obowiązywania licencji wraz ze wsparciem dla systemu
zabezpieczeń urządzeń końcowych FortiClient EMS przez okres 43 miesięcy,
jednak nie wcześniej niż od dnia 13.09.2024 r. i nie dłużej niż do dnia
30.03.2028 r.
3) Wsparcia dla posiadanego przez Zamawiającego systemu analizy zdarzeń
FortiAnalyzer przez okres 43 miesięcy, jednak nie wcześniej niż od
13.09.2024 r. i nie dłużej niż do dnia 30.03.2028 r.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu do segmentacji sieci LAN wraz z wdrożeniem
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- Cyberbezpieczny samorząd.
- Dostawa sprzętu sieciowego - II Postępowanie
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.