Og³oszenie z dnia 2024-08-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00459917/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-16
- 2024/BZP 00467673/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-22
- 2024/BZP 00470815/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-26
- 2024/BZP 00523281/01 - Wynik z dnia 2024-10-01
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM ORAZ US£UG KURIERSKICH
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO JELENIA GÓRA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 75 75 46 390
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jeleniagora.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM ORAZ US£UG KURIERSKICH
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bd51bdff-0156-49ce-88e1-32c8c154471f
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00447407
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00088502/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.10 ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz us³ug kurierskich.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w pkt 15 i 24 Tomu I SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina – Miasto Jelenia Góra z siedzib±: Plac Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra reprezentowana przez Prezydenta Miasta Jeleniej Góry;
Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ w sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych i realizacj± praw z tym zwi±zanych w nastêpuj±cy sposób: pisemnie na adres – Urz±d Miasta Jelenia Góra, Inspektor Ochrony Danych Osobowych, Plac Ratuszowy 58 58-500 Jelenia Góra; osobi¶cie w w/w siedzibie Urzêdu Miasta Jelenia Góra; telefonicznie pod nr tel. 75 -75 49- 860 lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres: iodo_um@jeleniagora.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO
w celu zwi±zanym z realizacj± zapisów Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 z pó¼n. zm.);
Pani/Pana dane osobowe mog± byæ udostêpnione uprawnionym s³u¿bom i organom administracji publicznej, tylko je¶li przepisy ustaw to nakazuj± lub na to pozwalaj±;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 5 lat;
Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego w rozumieniu okre¶lonym
w przepisach RODO;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
Zakres ka¿dego z w/w praw oraz sytuacje, w których mo¿na z nich skorzystaæ wynikaj± z przepisów z zakresu ochrony danych osobowych (RODO i przepisów krajowych). To, z którego uprawnienia bêdzie mo¿na skorzystaæ bêdzie przedmiotem rozstrzygniêcia przez Administratora w ramach rozpatrywania ewentualnego wniosku o skorzystanie, z którego¶ z w/w praw.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZ.271.35.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych na wszelkie przesy³ki na podstawie op³at skredytowanych za nadawane przesy³ki listowe zwyk³e i polecone, priorytetowe, paczki i przesy³ki kurierskie oraz zwroty listów poleconych do Zamawiaj±cego w obrocie krajowym i zagranicznym.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia i za³±cznikach.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64100000-7 - Us³ugi pocztowe i kurierskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów
64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek
64120000-3 - Us³ugi kurierskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o nastêpuj±ce kryteria:
1) Cena - 60%
2) Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia statusu przesy³ki od nadania przez nadawcê do dotarcia do adresata lub zwrotu przesy³ki do nadawcy – 20%
3) Mo¿liwo¶æ dostêpu do systemu operatora pocztowego umo¿liwiaj±ca wprowadzenie przesy³ek do tego systemu oraz ¶ledzenia ich historii – 20%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia statusu przesy³ki od nadania przez nadawcê do dotarcia do adresata lub zwrotu przesy³ki do nadawcy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ dostêpu do systemu operatora pocztowego umo¿liwiaj±ca wprowadzenie przesy³ek do tego systemu oraz ¶ledzenia ich historii
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawcy ubiegaj±cy siê o zamówienie publiczne musz± spe³niaæ ni¿ej wymienione warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie.
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca musi posiadaæ wpis do Rejestru operatorów pocztowych prowadzony przez Urz±d Komunikacji Elektronicznej - zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (t.j. Dz.U z 2023 r., poz. 1640 z pó¼n. zm.).
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie.
4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 u.p.z.p., art. 7 ust. 1 „ustawy o przeciwdzia³aniu” oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4 u.p.z.p.:
1) O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 u.p.z.p., w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego – zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 3 do Tomu I SWZ.
O¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej sk³ada Wykonawca, ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 u.p.z.p. o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz.U. z 2024 r., poz. 594) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do Tomu I SWZ.
3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 u.p.z.p. sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 10.2.2 ppkt 3) Tomu I SWZ, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem ich z³o¿eniem.
Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w § 4 ust. 1 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415 z pó¼n. zm.), lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa ww. Rozporz±dzeniu, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument mia³ dotyczyæ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y z³o¿yæ w zakresie:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiaj±cy odstêpuje od ¿±dania dowodów w przedmiotowym zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e posiada wpis do Rejestru operatorów pocztowych prowadzony przez Urz±d Komunikacji Elektronicznej - zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (t.j. Dz. U z 2023 r., poz. 1640 z pó¼n. zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiaj±cy odstêpuje od ¿±dania dowodów w przedmiotowym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiaj±cy odstêpuje od ¿±dania dowodów w przedmiotowym zakresie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie na podstawie art. 117 ust. 4 u.p.z.p sk³adaj± wraz z ofert± o¶wiadczenie, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy – zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 5 do Tomu I SWZ.2. Pozosta³e wymagania zosta³y opisane w pkt 12 Tomu I SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³y okre¶lone w Tomie II SWZ "Projekt umowy".7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-20 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Miejscem sk³adania ofert jest platforma zakupowa Miasta Jelenia Góra dostêpna pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-20 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-18
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Niniejsze postêpowanie prowadzone jest w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 u.p.z.p. z uwzglêdnieniem przepisów Dzia³u IV Rozdzia³u 4 (zamówienia na us³ugi spo³eczne - art. 359-361).2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia ustala siê na okres 24 miesiêcy tj. od dnia 01.10.2024 r. do 30.09.2026 r.
3. Zamawiaj±cy nie okre¶la dodatkowych wymagañ zwi±zanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 u.p.z.p.
4. Zamawiaj±cy nie przewiduje wizji lokalnej.
5. Zamawiaj±cy informuje, ¿e oprócz okoliczno¶ci, o których mowa w art. 108 ust. 1 u.p.z.p. oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 u.p.z.p.
- dzia³aj±c na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego z dnia 13 kwietnia 2022 r. (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 507), dalej zwan± „ustaw± o przeciwdzia³aniu” wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 „ustawy o przeciwdzia³aniu”;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z pó¼n. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 „ustawy o przeciwdzia³aniu”;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z pó¼n. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 „ustawy o przeciwdzia³aniu”.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Obs³uga Infrastruktury Technicznej Farm Fotowoltaicznych - FPV Mys³owice i FPV Jaworzno
- Dostawa fabrycznie nowego ci±gnika wraz z osprzêtem
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacj± zadania pn. "Budowa dwóch wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Junaków w Jeleniej Górze"
- Postêpowanie powtórzone: ¦wiadczenie us³ug transportowych samochodami osobowymi i busami na rzecz WCSKJ
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowego o napêdzie 4x4 typu pick up dla Powiatowego Centrum Zarz±dzania Kryzysowego w Jeleniej Górze
- Us³ugi w zakresie ochrony osób i mienia na potrzeby Term Cieplickich Sp. z o.o.
wiêcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzêdu Gminy Krasne w 2025 roku.
- ¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY URZÊDU MIASTA I GMINY KÓRNIK W 2025 ROKU
- ¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY URZÊDU GMINY JAB£ONNA
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Gminy Susz
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Powiatowego Urzêdu Pracy w Gliwicach w 2025r.
wiêcej: Us³ugi pocztowe i kurierskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.