eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jab³onna¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY URZÊDU GMINY JAB£ONNA



Og³oszenie z dnia 2024-12-02

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY URZÊDU GMINY JAB£ONNA

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA JAB£ONNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270442

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Modliñska 152

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jab³onna

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jablonna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://jablonna.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY URZÊDU GMINY JAB£ONNA

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-96735459-ec3f-4335-816a-fcd7afd4c4c9

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00627866

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00038573/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.11 ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzêdu Gminy Jab³onna

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://bip.jablonna.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja elektroniczna mo¿liwa jest przy u¿yciu platformy e-ProPublico (wymagana rejestracja konta) oraz przy u¿yciu poczty elektronicznej. Sk³adanie ofert mo¿liwe jest wy³±cznie przy u¿yciu platformy e-ProPublico. Szczegó³owe informacje dotycz±ce komunikacji elektronicznej zosta³y zawarte w tre¶ci SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.62.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Gminy Jab³onna z siedzib± 05-110 Jab³onna, ul. Modliñska 152, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych i paczek pocztowych (do ka¿dego miejsca w kraju i zagranic±) ich zwrotów do nadawcy po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci ich dorêczenia lub wydania adresatowi w okresie od dnia 2 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
2. Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowi±cy Za³±cznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64100000-7 - Us³ugi pocztowe i kurierskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 1) Zamawiaj±cy informuje, ¿e przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, dotychczasowemu wykonawcy us³ug, polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
2) Zakres zamówienia obejmowa³ bêdzie czynno¶ci okre¶lone w Opisie przedmiotu zamówienia i innych dokumentach stanowi±cych opis przedmiotu zamówienia podstawowego, wykonywane na warunkach wynikaj±cych z umowy dla zamówienia podstawowego, z zastrze¿eniem zmian terminów realizacji oraz cen jednostkowych, ustalonych w toku negocjacji.
3) Przewiduje siê, ¿e wielko¶æ zakresu zamówieñ podobnych nie bêdzie wiêksza ni¿ 50% zakresu zamówienia podstawowego. Wznowienie b±d¼ rozszerzenie zamówienia obejmowaæ bêdzie wykonanie us³ug pozostaj±cych w zgodno¶ci z przedmiotem zamówienia podstawowego.
4) Udzielenie zamówienia podobnego bêdzie mo¿liwe pod warunkiem, ¿e zamawiaj±cy bêdzie posiada³ wystarczaj±ce ¶rodki na sfinansowanie zamówienia, a dotychczasowy wykonawca realizowa³ zamówienie podstawowe z nale¿yt± staranno¶ci±.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o kryterium ceny.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Warunki dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
1) o udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ wykonawcy posiadaj±cy uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej na podstawie aktualnego wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j Dz.U. z 2023 r., poz. 1640), pozwalaj±cego na wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek w obrocie krajowym i zagranicznym.

2. Warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
1) posiadaj± co najmniej dwa punkty odbioru niedorêczonych na wskazany adres przesy³ek (awizowanych) po³o¿one na terenie gminy Jab³onna, czynne co najmniej od poniedzia³ku do pi±tku (z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy), co najmniej 8 godzin dziennie w ka¿dym z tych dni, posiadaj±ce wyodrêbnione stanowisko do obs³ugi klientów w zakresie us³ug pocztowych oraz wyznaczonego pracownika posiadaj±cego pieczêæ wykonawcy, oznakowane logo i nazw± wykonawcy, a lokal oznakowany logo operatora, w przypadku gdy znajduj± siê w lokalu, w którym prowadzona jest inna dzia³alno¶æ gospodarcza. Punkty odbioru powinny posiadaæ zaplecze techniczne gwarantuj±ce nienaruszalno¶æ tajemnicy korespondencji;
2) posiadaj± co najmniej jedn± placówkê, w której zamawiaj±cy bêdzie mia³ mo¿liwo¶æ nadania przesy³ek pocztowych, realizuj±cej us³ugi objête przedmiotem zamówienia, czynnej w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku min. 8 godzin dzienne w przedziale godzinowym od 8.00 do 18.00.
Z uwagi na to, ¿e przekazywanie przesy³ek do nadania bêdzie odbywa³o siê osobi¶cie przez pracowników Urzêdu Gminy Jab³onna, placówka pocztowa powinna byæ zlokalizowana w odleg³o¶ci nie dalszej ni¿ 2 km od siedziby zamawiaj±cego, liczonej jako trasa wyznaczona po drogach publicznych.
Zamawiaj±cy dopuszcza, aby placówka nadawcza by³a jednocze¶nie punktem odbioru niedorêczonych przesy³ek.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, zamawiaj±cy wezwie go do z³o¿enia nastêpuj±cych ¶rodków dowodowych:
1) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zamawiaj±cy odst±pi od wzywania wykonawcy do z³o¿enia tego dokumentu, je¿eli bêdzie mia³ mo¿liwo¶æ samodzielnego uzyskania go za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, zamawiaj±cy wezwie go do z³o¿enia nastêpuj±cych ¶rodków dowodowych:
1) aktualnego wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j Dz.U. z 2020 r., poz. 1041), pozwalaj±cego na wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek w obrocie krajowym i zagranicznym;
2. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, zamawiaj±cy wymaga wpisania w formularzu ofertowym informacji zgodnej z warunkiem udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonym w Rozdziale V ust. 4 pkt 1 i 2 SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Oferta powinna zostaæ sporz±dzona wg wzoru, jaki stanowi Za³±cznik Nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (wzór - Za³±cznik nr 2 do SWZ);
2) wype³niona Kalkulacja szczegó³owa ceny oferty (wzór - Za³±cznik Nr 6 do SWZ);
3) zobowi±zanie innego podmiotu lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp (wzór - Za³±cznik nr 3 do SWZ);
4) pe³nomocnictwo do podpisania oferty, gdy umocowanie osoby nie wynika z dokumentów rejestrowych;
5) pe³nomocnictwo wystawione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. jako konsorcjum lub spó³ka cywilna). W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców oddzielnie. O¶wiadczenia te powinny potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, wskazuj± w ofercie zakres zamówienia, jaki wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia okre¶lone zosta³y w Za³±czniku nr 7do SWZ - Wzorze umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-11 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma e-ProPublico

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-11 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.