Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00425670/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
INWESTYCJA BUDOWLANA: Termomodernizacja budynku szkoły ZSCKR w Sandomierzu-Mokoszynie
Roboty budowlane, inwestycyjne na rok 2024.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sandomierzu-Mokoszynie
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSCKR w Sandomierzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292450509
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mokoszyńska 1
1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 15-832-34-71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mokoszyn1@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mokoszyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mokoszyn/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
INWESTYCJA BUDOWLANA: Termomodernizacja budynku szkoły ZSCKR w Sandomierzu-MokoszynieRoboty budowlane, inwestycyjne na rok 2024.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87e01ca0-2d5b-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447497
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042233/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 SZKOŁA Rozdział budżetowy: 80115, §6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00425670
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: (SZKOŁA) INWEST.BUD.TERMO.Tryb. podst. 1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WYTYCZNE PATRZ W: PKT. IV SWZ ZAMAWIAJĄCEGO.
1.Przedmiotem zamówienia jest:
INWESTYCJA BUDOWLANA: Termomodernizacja budynku szkoły ZSCKR w Sandomierzu-Mokoszynie. Roboty budowlane, inwestycyjne na rok 2024.
2.Roboty inwestycyjne dotyczące przedmiotu zamówienia będą polegać na pracach budowlanych
i adaptacyjnych, których dokładny zakres i opis umieszczono w: dokumentacji technicznej, projektowej, przedmiarze robót, opisie technicznym, STWiOR. Stanowiących załączniki do SWZ.
Należy wykonać wszelkie niezbędne prace budowlane konieczne do realizacji zadania zgodnie
z DOŁĄCZONĄ DOKUMENTACJĄ PROJEKTOWĄ, TECHNICZNĄ, STWiOR i przedmiarem robót.
Ewentualne uwagi odnośnie zakresu robót na rok 2024 ujętego w dokumentacji projektowej
i przedmiarach należy kierować do autora dokumentacji projektowej:
F.U.H."KRESKA"inż. Krzysztof Buczyński, mok.b@interia.pl, kreska.b@interia.pl.
Prowadzącego nadzór autorski nad dokumentacją projektową.
UWAGA:
W roku 2024 z dokumentacji projektowej należy wykonać część prac objętą przedmiarami dla branż: budowlanej, instalacyjnej i elektrycznej.
W roku 2024 nie wykonujemy elewacji budynków szkoły i sali gimnastycznej, wykonanie elewacji w/w budynków znajduje się poza zakresem prac przewidzianych na rok 2024.
Przedstawione rysunki (techniczne) architektoniczne elewacji stanowią materiał graficzny poglądowy (wizualizację) do wykonania pokrycia dachowego budynków szkoły i sali gimnastycznej. Wykonanie pokrycia dachowego w/w budynków jest zakresem prac na rok 2024.
UWAGA:
Odwierty ziemne pod rurociągi pomp ciepła i studnie rozdzielaczowe należy wykonać wg.
rysunku: PZT_SZKOLA_ETAP_24.
Zakres prac (rozliczeń za wykonane roboty) jest objęty jedną umową całościową i ma charakter ryczałtowy, należy więc wykonać pełen zakres robót budowlanych zamieszczonych w przedmiarze, wraz z ewentualnymi pracami pobocznymi koniecznymi do wykonania zadania głównego zgodnie ze sztuką i przepisami prawa budowlanego.
Zamawiający informuje, że nie dokonano podziału zamówienia na części z następujących powodów:
Podział ilościowy polegający na rozbiciu robót groziłby nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, ze względu na utratę korzyści efektu skali i wpłynął na nadmierne wydłużenie terminu wykonania zamówienia.
Na całość robót budowlanych wykonywanych w 2024 roku, objętych przedmiotem zamówienia istnieje jedna dokumentacja projektowa, techniczna. Całość zamówienia obejmuje jeden zakres przedmiotowy.
Roboty będą wykonywane są w tych samych ramach czasowych i na tym samym terenie, zakres prac objęty całym zamówieniem i jedną umową.
Trudności w skoordynowaniu działań Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia na tym samym terenie mogły by poważnie zagrozić właściwemu i terminowemu wykonaniu zamówienia.
Zamówienie jest o wartości nieprzekraczającej progów UE i z dotychczasowych doświadczeń Zamawiającego wynika, iż ubiegają się o takie zamówienie głównie małe i średnie przedsiębiorstwa, a więc zakres zamówienia jest dostosowany do potrzeb sektora MŚP bez konieczności dalszego rozdrabniania zakresu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami
45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1.Uzasadnienie faktyczne: Brak akceptacji ze strony jednostki prowadzącej MRiRW w Warszawie (Minister Rolnictwa) PROGRAMU INWESTYCJI: Termomodernizacja budynku szkoły ZSCKR w Sandomierzu-Mokoszynie. Brak przyznania środków finansowych na realizację zamówienia.2.Uzasadnienie prawne:
Art. 255. ust. 6 PZP. [Przesłanki obligatoryjnego unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia]
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli ust . 6):
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
W powiązaniu z Art. 310 PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli: W postępowaniu o wartości mniejszej niż progi unijne zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały przyznane zamawiającemu, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w:
ogłoszeniu o zamówieniu-w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym albo partnerstwa innowacyjnego albo w zaproszeniu do negocjacji-w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki.
W ZWIĄZKU Z WYŻEJ PRZYTOCZONYMI PRZESŁANKAMI ZAMAWIAJĄCY REPREZENTOWANY PRZEZ KIEROWNIKA ZAMAWIAJĄCEGO-DYREKTOR ALICJA SZATAN UNIEWAŻNIA POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Usługi społeczne- szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne dla uczestników projektu pn.: "Rodzina jest najważniejsza" z podziałem na 2 części (..)
- "Remont dróg gminnych na terenie Gminy Sandomierz" z podziałem na 2 części: Część I pn. ... (ul. Partyzantów) ..." Część II pn. "....Remont drogi wewnętrznej ul. Torowej ...".
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na części dz. nr 435 ob. 13 oraz części działki nr 70/6 ob. 12 miasto Kołobrzeg, ul. Okopowa
- Likwidacja barier architektonicznych - remont łazienek
- Modernizacja instalacji przeciwpożarowej klatki schodowej w skrzydle południowym w dawnym Pałacu Karola Poznańskiego
- Modernizacja sieci LAN wykonanie okablowania strukturalnego i wykonanie okablowania w pomieszczeniach biurowych
- Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych
- "Zagospodarowanie terenu zbierania wód opadowych przy osiedlu 600-lecia jako ekoparku w ramach zadania "Czynna ochrona torfowiska na terenie gminy Murowana Goślina jako elementu (...) część nazwy"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.