Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00433277/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
INWESTYCJA BUDOWLANA: Termomodernizacja budynku internatu ZSCKR w Sandomierzu-Mokoszynie.
Roboty budowlane, inwestycyjne na rok 2024.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sandomierzu-Mokoszynie
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSCKR w Sandomierzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292450509
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mokoszyńska 1
1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 15-832-34-71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mokoszyn1@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mokoszyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.mokoszyn.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
INWESTYCJA BUDOWLANA: Termomodernizacja budynku internatu ZSCKR w Sandomierzu-Mokoszynie.Roboty budowlane, inwestycyjne na rok 2024.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7eff833e-2d76-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447525
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042233/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 INTERNAT Rozdział budżetowy: 85410, §6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00433277
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: (INTERNAT) INWEST.BUD.TERMO.Tryb. podst. 1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WYTYCZNE PATRZ W: PKT. IV SWZ ZAMAWIAJĄCEGO.
1.Przedmiotem zamówienia jest:
INWESTYCJA BUDOWLANA: Termomodernizacja budynku internatu ZSCKR w Sandomierzu-Mokoszynie. Roboty budowlane, inwestycyjne na rok 2024.
2.Roboty inwestycyjne dotyczące przedmiotu zamówienia będą polegać na pracach budowlanych
i adaptacyjnych, których dokładny zakres i opis umieszczono w: dokumentacji technicznej, projektowej, przedmiarze robót, opisie technicznym, STWiOR. Stanowiących załączniki do SWZ.
Należy wykonać wszelkie niezbędne prace budowlane konieczne do realizacji zadania zgodnie z DOŁĄCZONĄ DOKUMENTACJĄ PROJEKTOWĄ, TECHNICZNĄ, STWiOR i przedmiarem robót.
Ewentualne uwagi odnośnie zakresu robót na rok 2024 ujętego w dokumentacji projektowej i przedmiarach należy kierować do autora dokumentacji projektowej:
F.U.H."KRESKA"inż. Krzysztof Buczyński, mok.b@interia.pl, kreska.b@interia.pl.
Prowadzącego nadzór autorski nad dokumentacją projektową,
pomocniczo z zakresu budowlanego: mgr inż. Tomasz Rabęda, trabeda@poczta.onet.pl.
UWAGA:
1.W roku 2024 z dokumentacji projektowej należy wykonać część prac objętą przedmiarami dla branż: budowlanej i instalacyjnej.
2.Odwierty ziemne pod rurociągi pomp ciepła i studnie rozdzielaczowe należy wykonać wg.
rysunku: PZT_INTERNAT_24, z zakresu instalacji.
Zakres prac (rozliczeń za wykonane roboty) jest objęty jedną umową całościową i ma charakter ryczałtowy, należy więc wykonać pełen zakres robót budowlanych zamieszczonych w przedmiarze, wraz z ewentualnymi pracami pobocznymi koniecznymi do wykonania zadania głównego zgodnie ze sztuką i przepisami prawa budowlanego.
UWAGA:
Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej:
a)Zamawiający umożliwi i zaleca, ale nie wymaga przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu umowy.
Pominięcie wizji lokalnej, nie zwalnia Wykonawcy od prawidłowego skalkulowania ceny oferty.
b)W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z Wykonawcami,
(pkt. IX. SWZ).
Zamawiający informuje, że nie dokonano podziału zamówienia na części z następujących powodów:
Podział ilościowy polegający na rozbiciu robót groziłby nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, ze względu na utratę
korzyści efektu skali i wpłynął na nadmierne wydłużenie terminu wykonania zamówienia.
Na całość robót budowlanych wykonywanych w 2024 roku, objętych przedmiotem zamówienia istnieje jedna dokumentacja
projektowa, techniczna. Całość zamówienia obejmuje jeden zakres przedmiotowy.
Roboty będą wykonywane są w tych samych ramach czasowych i na tym samym terenie, zakres prac objęty całym
zamówieniem i jedną umową.
Trudności w skoordynowaniu działań Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia na tym samym terenie
mogły by poważnie zagrozić właściwemu i terminowemu wykonaniu zamówienia.
Zamówienie jest o wartości nieprzekraczającej progów UE i z dotychczasowych doświadczeń Zamawiającego wynika, iż
ubiegają się o takie zamówienie głównie małe i średnie przedsiębiorstwa, a więc zakres zamówienia jest dostosowany do
potrzeb sektora MŚP bez konieczności dalszego rozdrabniania zakresu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami
45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1.Uzasadnienie faktyczne: Brak akceptacji ze strony jednostki prowadzącej MRiRW w Warszawie (Minister Rolnictwa)PROGRAMU INWESTYCJI: Termomodernizacja budynku szkoły ZSCKR w Sandomierzu-Mokoszynie. Brak przyznania
środków finansowych na realizację zamówienia.
2.Uzasadnienie prawne:
Art. 255. ust. 6 PZP. [Przesłanki obligatoryjnego unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia]
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli ust . 6):
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu
umowy w sprawie zamówienia publicznego;
W powiązaniu z Art. 310 PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli: W postępowaniu o wartości mniejszej niż
progi unijne zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które
zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały przyznane zamawiającemu, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w: ogłoszeniu o zamówieniu-w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym albo partnerstwa innowacyjnego albo w zaproszeniu do negocjacji-w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki.
W ZWIĄZKU Z WYŻEJ PRZYTOCZONYMI PRZESŁANKAMI ZAMAWIAJĄCY REPREZENTOWANY PRZEZ
KIEROWNIKA ZAMAWIAJĄCEGO-DYREKTOR ALICJA SZATAN UNIEWAŻNIA POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE
ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- "Rozwój terenów inwestycyjnych poprzez poprawę warunków drogowych i budowę infrastruktury" z podziałem na 3 części:(...)
- Wykonanie usługi polegającej na "Utrzymaniu i konserwacji wyodrębnionych urządzeń oświetlenia ulic, placów, parkingów, parków, dróg, mostów stanowiących własność Gminy Sandomierz"
- Usługa zdrowotna: pielęgniarska domowa opieka długoterminowa dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
- Dostawa foteli biurowych
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Remont instalacji c.o. w budynku głównym i remont części pomieszczeń Zakładu Usprawnienia Leczniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.