eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SośnicowiceRozbudowa OSP Rachowice - ETAP II



Ogłoszenie z dnia 2023-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa OSP Rachowice - ETAP II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sośnicowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257788

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 19

1.5.2.) Miejscowość: Sośnicowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-153

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sosnicowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sosnicowice.i-gmina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sosnicowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa OSP Rachowice - ETAP II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eafdd62e-3525-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00447549

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022668/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rozbudowa garażu OSP Rachowice - ETAP II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343970

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-7/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych polegających na rozbudowie garażu w Rachowicach przy ul. Wiejskiej wraz z wykonaniem całości drenażu opaskowego zgodnie z projektem w końcowej fazie II etapu oraz przeniesienie masztu systemu alarmowego z lokalizacją ustaloną z Zamawiającym.

2. Istniejący stan zagospodarowania działki lub terenu.

Działka nr 1085/60 jest zabudowana budynkiem użyteczności publicznej (przedszkole, klub sportowy) oraz garażem OSP sytuowanym w dobudówce. Działka uzbrojona w media: sieć wodociągowa, kanalizacyjna, elektroenergetyczna oraz telekomunikacyjna. Zakres projektowanych zmian obejmuje: rozbudowę garażu przez dobudowę od strony południowej stanowiska garażowego oraz nawiązującego szerokością i wysokością do istniejącego garażu z wykonaniem ocieplenia dla części dobudowywanej i istniejącej, ze zmianą otworów stolarki drzwiowej i okiennej w części istniejącej oraz przeniesieniem masztu systemu alarmowego. Dostęp do działki istniejący zapewniony jest bezpośrednio z drogi powiatowej ul. Wiejskiej.

3. Projektowane zagospodarowania działki lub terenu, w tym urządzenia budowlane związane z obiektami budowlanymi

Projektowane zagospodarowanie terenu obejmuje rozbudowę budynku garażowego, zmianę układu komunikacyjnego zapewniający wjazd do garażu. Ponadto projektowane jest wykonanie drenażu do odbioru wód opadowych zalegających w gruncie oraz wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej. Pozostały teren wraz z urządzeniami budowlanymi, wjazdem z drogi publicznej, pozostałym uzbrojeniem itd. pozostaje bez zmian.

4. Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania działki

• Pow. działki nr 1085/60 • 3328,60m2
• Pow. zabudowy obiektów budowlanych • 450,80m2
• w tym: • istn. bud. użyteczności pub. • 317,55m2

• istn. garażu • 63,50m2
• proj. rozbudowy garażu • 69,75m2
• Pow. podjazdu, placów i chodników • 379,10m2
• Pow. terenów zielonych • 2498,70m2


Działka objęta inwestycją nie jest wpisana do rejestru zabytków, została objęta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, zatwierdzonego Uchwalą Rady Miejskiej w Sośnicowicach nr XLII/351/2018 z dnia 24 lipca 2018r. Działka nr 1085/60, znajduje się w jednostce strukturalnej oznaczonej symbolem A1U – teren zabudowy usługowej - tereny zabudowy związanej ze stałym lub czasowym pobytem dzieci
i młodzieży.

5. W przypadku budynków – powierzchnię zabudowy

• ▫ Pow. zabudowy obiektów budowlanych • 450,80m2
• w tym: • istn. bud. użyteczności pub. • 317,55m2
• istn. garażu • 63,50m2
• proj. rozbudowy garażu • 69,75m2

6. Opis Techniczny - przeznaczenie i program użytkowy obiektu budowlanego oraz,
w zależności od rodzaju obiektu, jego charakterystyczne parametry techniczne,
w szczególności: kubaturę, zestawienie powierzchni, wysokość, długość, szerokość i liczbę kondygnacji.


Zakres robót zgodny z załączonym projektem. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do. złożenia w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego
w Gliwicach z siedzibą przy ul. Zygmunta Starego 17, Gliwice zawiadomienia
o zakończeniu robót budowlanych

8. Uwagi ogólne

• Roboty budowlane powinny być wykonywane na podstawie dokumentacji projektowej.
• Roboty budowlane muszą być prowadzone pod nadzorem osób wykwalifikowanych
i doświadczonych, posiadających odpowiednie uprawniania oraz wiedzę z zakresu BHP.
• Teren, na którym prowadzone są roboty budowlane należy ogrodzić i oznakować tablicami ostrzegawczymi.
• Do usuwania gruzu w czasie robot rozbiórkowych należy stosować zsuwnice pochylne lub rynny zsypowe. Rynny zsypowe powinny mieć zabezpieczenia przed wypadaniem gruzu.
• Elementy i materiały z demontażu powinny być usunięte z terenu budowy w sposób
i terminie niekolidującym z wykonaniem innych robót.

9. Zgodność robót z dokumentacją (Projektową i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (ST).

• Dokumentacja projektowa (DP), specyfikacje techniczne (ST) oraz dodatkowe dokumenty przekazane przez Inspektora Nadzoru - Wykonawcy stanowią część umowy (kontraktu), a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy, tak jakby zawarte były w całej dokumentacji.
• Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentacji projektowej, a o ich wykryciu powinien natychmiast powiadomić Inspektora Nadzoru, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek. W przypadku rozbieżności opis wymiarów ważniejszy jest od odczytów ze skali rysunków. Wszystkie wykonane Roboty i dostarczone materiały będą zgodne z (DP) i (ST).
• W przypadku stwierdzenia, iż przedmiary nie są kompletne i nie zawierają wszystkich koniecznych do wykonania elementów i robót, Wykonawca powinien je uzupełnić zgodnie ze swoją kalkulacją, w oparciu o dokumentację projektową.
• Przedmiar robót stanowi jedynie element pomocnicze przy sporządzaniu oferty. Jakiekolwiek pominięcia pozycji, niedoszacowania i braki nie mogą stanowić podstawy do późniejszego zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Podstawą do wyceny prac objętych zamówieniem jest dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, a także projektowane postanowienia Umowy.
• W przypadku, gdy materiały lub roboty nie będą w pełni zgodne z (DP) lub (ST)
i wpłynie to na niezadowalającą jakość elementu budowli, to takie materiały będą niezwłocznie zastąpione innymi, a roboty rozebrane na koszt wykonawcy.
• Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów, norm i instrukcji. Nie wyszczególnienie w: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót lub w innych dokumentach określających wymagania Inwestora, jakichkolwiek obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonaniem zamówienia nie zwalnia Wykonawcy robót budowlanych od ich stosowania.
• Wszystkie materiały, wyroby i urządzenia przeznaczone do wykorzystania w ramach prowadzonej inwestycji będą w najwyższym stopniu nadającymi się do niniejszych robót. Będą fabrycznie nowe, pierwszej klasy jakości, wolne od wad fabrycznych
i o długiej żywotności oraz wymagające minimum obsługi, posiadające odpowiednie atesty lub deklaracje zgodności. Materiały, wyroby i urządzenia nie odpowiadające wymaganiom zostaną przez Wykonawcę wywiezione z terenu budowy lub złożone
w miejscu wskazanym przez Inspektora budowy.
• Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i nie zaakceptowane materiały, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nie przyjęciem i nie zapłaceniem.
• Wszystkie wyszczególnione w opisach, specyfikacjach technicznych, przedmiarze itp. nazwy własne urządzeń, materiałów zostały podane przez projektantów, kosztorysantów dla określenia standardu oraz właściwości technicznych i należy je traktować pomocniczo w procesie przygotowania oferty. Należy przyjąć, że we wszystkich takich przypadkach wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów innych – równoważnych do podanych, pod względem techniczno – użytkowym, o nie gorszych parametrach. Wykonawca może zastosować rozwiązania równoważne do powołanych norm w dokumentacji technicznej. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo wskazać w swojej ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym materiały) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 7 do SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie (urządzenie, produkt, materiał, technologia) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
• Przedmiot umowy winien zostać wykonany z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Wykonując przedmiot zamówienia Wykonawca winien uwzględnić zapisy art. 6 pkt 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240).


10. Inne uwagi
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SWZ nr 7.

Zadanie objęte jest pozwoleniem na budowę nr 1131/20 z dnia 29.10.2020 r., nr WAB.6740.6.00127.2020r.

Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo-finansowym, który przygotuje Wykonawca i uzgodni go z Zamawiającym w terminie 7 dni od daty podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 578882,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 743000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 578882,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGO-BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691612270

7.3.3) Ulica: Tadeusza Boya-Żeleńskiego 16

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-113

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 578882,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.