eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWybór Wykonawców realizujących doradztwo specjalistyczne z zakresu ekonomii społecznej w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL



Ogłoszenie z dnia 2024-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wybór Wykonawców realizujących doradztwo specjalistyczne z zakresu ekonomii społecznej w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej – ROPS WSL

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276761699

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Modelarska 10

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-142

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 327306873

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kreclik@rops-katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ropsslaskie.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Polityka społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wybór Wykonawców realizujących doradztwo specjalistyczne z zakresu ekonomii społecznej w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej – ROPS WSL

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e8f151e-3939-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447935

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047637/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Wybór doradców dla JST, doradztwo zewnętrznych ekspertów oraz konsultantów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej – ROPS WSL

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395263

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROPS.PZP.332.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 223195,5 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji doradztwa specjalistycznego z zakresu ekonomii społecznej dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego województwa śląskiego. Doradztwo będzie realizowane w formie mobilnej, to znaczy w miejscu pracy poszczególnych uczestników doradztwa, na terenie całego województwa śląskiego. Doradztwo w łącznym wymiarze 810 godzin zegarowych świadczone będzie w latach 2024-2027. Dokładne terminy realizacji ustalane będą na bieżąco między uczestnikiem, a Wykonawcą.

Część I zamówienia - Wybór Wykonawcy do realizacji usługi doradztwa mobilnego z obszaru pt. Aspekty społeczne w zamówieniach publicznych:
Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy do realizacji doradztwa z obszaru pt. Aspekty społeczne w zamówieniach publicznych w łącznym wymiarze 250 godzin zegarowych. Realizacja godzin doradczych będzie podzielona w następujący sposób: 2024 r. – 40 godzin zegarowych, 2025 r. – 100 godzin zegarowych, 2026 r. – 100 godzin zegarowych, 2027 r. – 10 godzin zegarowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 68887,5 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji doradztwa specjalistycznego z zakresu ekonomii społecznej dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego województwa śląskiego. Doradztwo będzie realizowane w formie mobilnej, to znaczy w miejscu pracy poszczególnych uczestników doradztwa, na terenie całego województwa śląskiego. Doradztwo w łącznym wymiarze 810 godzin zegarowych świadczone będzie w latach 2024-2027. Dokładne terminy realizacji ustalane będą na bieżąco między uczestnikiem, a Wykonawcą.

Część II zamówienia - Wybór Wykonawcy do realizacji usługi doradztwa mobilnego z obszaru pt. Zlecanie zadań publicznych podmiotom ekonomii społecznej przez JST: Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy do realizacji doradztwa z obszaru pt. Zlecanie zadań publicznych podmiotom ekonomii społecznej przez JST w łącznym wymiarze 250 godzin zegarowych. Realizacja godzin doradczych będzie podzielona w następujący sposób: 2024 r. – 40 godzin zegarowych, 2025 r. – 100 godzin zegarowych, 2026 r. – 100 godzin zegarowych, 2027 r. – 10 godzin zegarowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 68887,5 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji doradztwa specjalistycznego z zakresu ekonomii społecznej dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego województwa śląskiego. Doradztwo będzie realizowane w formie mobilnej, to znaczy w miejscu pracy poszczególnych uczestników doradztwa, na terenie całego województwa śląskiego. Doradztwo w łącznym wymiarze 810 godzin zegarowych świadczone będzie w latach 2024-2027. Dokładne terminy realizacji ustalane będą na bieżąco między uczestnikiem, a Wykonawcą.
Część III zamówienia - Wybór Wykonawcy do realizacji usługi doradztwa mobilnego z obszaru pt. Różne formy współpracy JST z sektorem ekonomii społecznej, w tym ujęcie ES w strategiach rozwiązywania problemów społecznych:
Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy do realizacji doradztwa z obszaru pt. Różne formy współpracy JST z sektorem ekonomii społecznej, w tym ujęcie ES w strategiach rozwiązywania problemów społecznych w łącznym wymiarze 310 godzin zegarowych. Realizacja godzin doradczych będzie podzielona w następujący sposób: 2024 r. – 50 godzin zegarowych, 2025 r. – 125 godzin zegarowych, 2026 r. – 125 godzin zegarowych, 2027 r. – 10 godzin zegarowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1 do SWZ.
________________________________________

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 85420,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Barbara Kunysz-Syrytczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761249957

7.3.3) Ulica: Solna

7.3.4) Miejscowość: Wieliczka

7.3.5) Kod pocztowy: 32-020

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIEBIORSTWOSPOLECZNE.PL NON PROFIT Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571139842

7.3.3) Ulica: Św. Filipa

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-150

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Damian Hamerla

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272336757

7.3.3) Ulica: Augustyna Kaczmarka

7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry

7.3.5) Kod pocztowy: 42-603

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający przewidział możliwość skorzystania z prawa opcji, o której mowa w art. 441 ustawy Pzp, w przypadku uzyskania dalszego zapotrzebowania na realizację usługi doradztwa specjalistycznego z zakresu ekonomii społecznej przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego województwa śląskiego, w okresie kolejnych 16 miesięcy, zgodnie z poniższym
1. Część I zamówienia: Realizacja godzin doradczych z obszaru pt. Aspekty społeczne w zamówieniach publicznych w maksymalnym wymiarze 150 godzin zegarowych będzie podzielona w następujący sposób: 2027 r. – 90 godzin zegarowych, 2028 r. – 60 godzin zegarowych. Zakres tematyczny: jak w zamówieniu podstawowym. Maksymalna wartość brutto zamówienia objętego prawem opcji: 44.850,00 zł

2. Część II zamówienia: Realizacja godzin doradczych z obszaru pt. Zlecanie zadań publicznych podmiotom ekonomii społecznej przez JST w maksymalnym wymiarze 150 godzin zegarowych będzie podzielona w następujący sposób: 2027 r. – 90 godzin zegarowych, 2028 r. – 60 godzin zegarowych. Zakres tematyczny: jak w zamówieniu podstawowym. Maksymalna wartość brutto zamówienia objętego prawem opcji: 45.000,00 zł

3. Część III zamówienia: Realizacja godzin doradczych z obszaru pt. Różne formy współpracy JST z sektorem ekonomii społecznej, w tym ujęcie ES w strategiach rozwiązywania problemów społecznych w maksymalnym wymiarze 190 godzin zegarowych będzie podzielona w następujący sposób: 2027 r. – 110 godzin zegarowych, 2028 r. – 80 godzin zegarowych. Zakres tematyczny: jak w zamówieniu podstawowym. Maksymalna wartość brutto zamówienia objętego prawem opcji: 36.100,00 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.