Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00395263/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wybór Wykonawców realizujących doradztwo specjalistyczne z zakresu ekonomii społecznej w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej – ROPS WSL
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276761699
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modelarska 10
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-142
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 327306873
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kreclik@rops-katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ropsslaskie.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Polityka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wybór Wykonawców realizujących doradztwo specjalistyczne z zakresu ekonomii społecznej w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej – ROPS WSL2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e8f151e-3939-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447935
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047637/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Wybór doradców dla JST, doradztwo zewnętrznych ekspertów oraz konsultantów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej – ROPS WSL2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395263
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROPS.PZP.332.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 223195,5 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji doradztwa specjalistycznego z zakresu ekonomii społecznej dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego województwa śląskiego. Doradztwo będzie realizowane w formie mobilnej, to znaczy w miejscu pracy poszczególnych uczestników doradztwa, na terenie całego województwa śląskiego. Doradztwo w łącznym wymiarze 810 godzin zegarowych świadczone będzie w latach 2024-2027. Dokładne terminy realizacji ustalane będą na bieżąco między uczestnikiem, a Wykonawcą.Część I zamówienia - Wybór Wykonawcy do realizacji usługi doradztwa mobilnego z obszaru pt. Aspekty społeczne w zamówieniach publicznych:
Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy do realizacji doradztwa z obszaru pt. Aspekty społeczne w zamówieniach publicznych w łącznym wymiarze 250 godzin zegarowych. Realizacja godzin doradczych będzie podzielona w następujący sposób: 2024 r. – 40 godzin zegarowych, 2025 r. – 100 godzin zegarowych, 2026 r. – 100 godzin zegarowych, 2027 r. – 10 godzin zegarowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 68887,5 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji doradztwa specjalistycznego z zakresu ekonomii społecznej dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego województwa śląskiego. Doradztwo będzie realizowane w formie mobilnej, to znaczy w miejscu pracy poszczególnych uczestników doradztwa, na terenie całego województwa śląskiego. Doradztwo w łącznym wymiarze 810 godzin zegarowych świadczone będzie w latach 2024-2027. Dokładne terminy realizacji ustalane będą na bieżąco między uczestnikiem, a Wykonawcą.Część II zamówienia - Wybór Wykonawcy do realizacji usługi doradztwa mobilnego z obszaru pt. Zlecanie zadań publicznych podmiotom ekonomii społecznej przez JST: Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy do realizacji doradztwa z obszaru pt. Zlecanie zadań publicznych podmiotom ekonomii społecznej przez JST w łącznym wymiarze 250 godzin zegarowych. Realizacja godzin doradczych będzie podzielona w następujący sposób: 2024 r. – 40 godzin zegarowych, 2025 r. – 100 godzin zegarowych, 2026 r. – 100 godzin zegarowych, 2027 r. – 10 godzin zegarowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 68887,5 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji doradztwa specjalistycznego z zakresu ekonomii społecznej dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego województwa śląskiego. Doradztwo będzie realizowane w formie mobilnej, to znaczy w miejscu pracy poszczególnych uczestników doradztwa, na terenie całego województwa śląskiego. Doradztwo w łącznym wymiarze 810 godzin zegarowych świadczone będzie w latach 2024-2027. Dokładne terminy realizacji ustalane będą na bieżąco między uczestnikiem, a Wykonawcą.Część III zamówienia - Wybór Wykonawcy do realizacji usługi doradztwa mobilnego z obszaru pt. Różne formy współpracy JST z sektorem ekonomii społecznej, w tym ujęcie ES w strategiach rozwiązywania problemów społecznych:
Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy do realizacji doradztwa z obszaru pt. Różne formy współpracy JST z sektorem ekonomii społecznej, w tym ujęcie ES w strategiach rozwiązywania problemów społecznych w łącznym wymiarze 310 godzin zegarowych. Realizacja godzin doradczych będzie podzielona w następujący sposób: 2024 r. – 50 godzin zegarowych, 2025 r. – 125 godzin zegarowych, 2026 r. – 125 godzin zegarowych, 2027 r. – 10 godzin zegarowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1 do SWZ.
________________________________________
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 85420,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Barbara Kunysz-Syrytczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761249957
7.3.3) Ulica: Solna
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIEBIORSTWOSPOLECZNE.PL NON PROFIT Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571139842
7.3.3) Ulica: Św. Filipa
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-150
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWOSPOŁECZNE.PL NON PROFIT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWOSPOŁECZNE.PL NON PROFIT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Damian Hamerla
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272336757
7.3.3) Ulica: Augustyna Kaczmarka
7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry
7.3.5) Kod pocztowy: 42-603
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EduOK treningi szkolenia Damian Hamerla
jakie przetargi wygrała firma
EduOK treningi szkolenia Damian Hamerla
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Część I zamówienia: Realizacja godzin doradczych z obszaru pt. Aspekty społeczne w zamówieniach publicznych w maksymalnym wymiarze 150 godzin zegarowych będzie podzielona w następujący sposób: 2027 r. – 90 godzin zegarowych, 2028 r. – 60 godzin zegarowych. Zakres tematyczny: jak w zamówieniu podstawowym. Maksymalna wartość brutto zamówienia objętego prawem opcji: 44.850,00 zł
2. Część II zamówienia: Realizacja godzin doradczych z obszaru pt. Zlecanie zadań publicznych podmiotom ekonomii społecznej przez JST w maksymalnym wymiarze 150 godzin zegarowych będzie podzielona w następujący sposób: 2027 r. – 90 godzin zegarowych, 2028 r. – 60 godzin zegarowych. Zakres tematyczny: jak w zamówieniu podstawowym. Maksymalna wartość brutto zamówienia objętego prawem opcji: 45.000,00 zł
3. Część III zamówienia: Realizacja godzin doradczych z obszaru pt. Różne formy współpracy JST z sektorem ekonomii społecznej, w tym ujęcie ES w strategiach rozwiązywania problemów społecznych w maksymalnym wymiarze 190 godzin zegarowych będzie podzielona w następujący sposób: 2027 r. – 110 godzin zegarowych, 2028 r. – 80 godzin zegarowych. Zakres tematyczny: jak w zamówieniu podstawowym. Maksymalna wartość brutto zamówienia objętego prawem opcji: 36.100,00 zł
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice, siedzib OSP i Rad Dzielnic w roku 2025 r.
- Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
- USŁUGA UBEZPIECZENIA SPZOZ MSWiA w KATOWICACH
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej dla spółki Katowickie Inwestycje S.A.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi doradczej w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych dla ROPS w Białymstoku
- "Świadczenie usługi eksperta/ moderatora spotkań"
- "Świadczenie usługi: psychologa, pedagoga, doradcy zawodowego, animatora, Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM".
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Mędrzechów.
- Usługa poradnictwa prawnego w ramach projektu pn. "CUS dla wszystkich w Gminie Prusice", który jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w (...)
- Opracowywanie i realizacja indyw. programów rehab, świadczenie poradnictwa psychologicznego, prowadzenie grup wsparcia dla dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami -zamieszkałych w Katowicach
więcej: Usługi doradztwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.