eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWybór Wykonawców realizujących doradztwo specjalistyczne z zakresu ekonomii społecznej w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL



Ogłoszenie z dnia 2024-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wybór Wykonawców realizujących doradztwo specjalistyczne z zakresu ekonomii społecznej w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej – ROPS WSL

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276761699

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Modelarska 10

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-142

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 327306873

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kreclik@rops-katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Polityka społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wybór Wykonawców realizujących doradztwo specjalistyczne z zakresu ekonomii społecznej w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej – ROPS WSL

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e8f151e-3939-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395263

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047637/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Wybór doradców dla JST, doradztwo zewnętrznych ekspertów oraz konsultantów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej – ROPS WSL

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ropsslaskie.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ropsslaskie.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje w powyższym zakresie zawiera rozdział XVI SWZ.

1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 2. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamawiający. Korzystanie z Platformy e-Zamawiający jest bezpłatne. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania zamieszczono w rozdziale I Zamawiający (nazwa i adres), informacje ogólne niniejszej SWZ. 3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami: Katarzyna Reclik, e-mail: przetargi@rops-katowice.pl. 4. Szczegółowe informacje techniczne na temat komunikacji w postępowaniu dostępne są na stronie internetowej https://ropsslaskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_action=publicFilesList&folder=002c&clientName=ROPSSLASKIE&MP_module=main w zakładce „Baza Wiedzy”. 5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy. 6. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych
i przekazuje się jako załączniki. 7. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (i przekazuje się jako załącznik w zakładce „Dokumenty do oferty”), 8. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem modułu „Moduł korespondencji” w zakładce „Wiadomości” na Platformie e-Zamawiający, która jest dostępna pod adresem wskazanym w rozdziale I Zamawiający (nazwa
i adres), informacje ogólne niniejszej SWZ. Za pośrednictwem „Wiadomości” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje w powyższym zakresie zawiera rozdział XXXI SWZ.
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego z siedzibą w Katowicach (40-142) przy ulicy Modelarskiej 10,
b) dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Regionalnym Ośrodki Polityki Społecznej Województwa Śląskiego z siedzibą w Katowicach ul. Modelarska 10, kod pocztowy 40-142 to: e-mail: iod@rops-katowice.pl,
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp” oraz w oparciu o art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 2016 r. – Ustawa o dostępie do informacji publicznej. Ponadto, Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom upoważnionym przez administratora danych osobowych, podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, bankom, podmiotom zajmującym się archiwizacją, wykonawcom usług związanych z obsługą kadrowo-płacową a w zakresie danych korespondencyjnych operatorowi pocztowemu lub kurierowi,
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów archiwalnych,
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
h) posiada Pani/Pan:
i. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
ii. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*
iii. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**,
iv. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
i) nie przysługuje Pani/Panu:
i. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
ii. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
iii. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ROPS.PZP.332.12.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 223195,5 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji doradztwa specjalistycznego z zakresu ekonomii społecznej dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego województwa śląskiego. Doradztwo będzie realizowane w formie mobilnej, to znaczy w miejscu pracy poszczególnych uczestników doradztwa, na terenie całego województwa śląskiego. Doradztwo w łącznym wymiarze 810 godzin zegarowych świadczone będzie w latach 2024-2027. Dokładne terminy realizacji ustalane będą na bieżąco między uczestnikiem, a Wykonawcą.

Część I zamówienia - Wybór Wykonawcy do realizacji usługi doradztwa mobilnego z obszaru pt. Aspekty społeczne w zamówieniach publicznych:
Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy do realizacji doradztwa z obszaru pt. Aspekty społeczne w zamówieniach publicznych w łącznym wymiarze 250 godzin zegarowych. Realizacja godzin doradczych będzie podzielona w następujący sposób: 2024 r. – 40 godzin zegarowych, 2025 r. – 100 godzin zegarowych, 2026 r. – 100 godzin zegarowych, 2027 r. – 10 godzin zegarowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 68887,5 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o której mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku uzyskania dalszego zapotrzebowania na realizację usługi doradztwa specjalistycznego z zakresu ekonomii społecznej przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego województwa śląskiego.
1.1. Część I zamówienia: Realizacja godzin doradczych z obszaru pt. Aspekty społeczne w zamówieniach publicznych w maksymalnym wymiarze 150 godzin zegarowych będzie podzielona w następujący sposób: 2027 r. – 90 godzin zegarowych, 2028 r. – 60 godzin zegarowych. Zakres tematyczny: jak w zamówieniu podstawowym. O fakcie skorzystania z ww. opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie, w terminie do 31 stycznia 2027 roku.
2. Zamówienie objęte prawem opcji, we wszystkich częściach zamówienia*, ma być zrealizowane w okresie nie dłuższym niż 16 miesięcy począwszy od 01 marca 2027 roku lub do wyczerpania godzin/środków finansowych przeznaczonych na jej realizację, w zależności od tego, które ze zdarzeń wystąpi jako pierwsze, z zastrzeżeniem, że realizacja usługi:
2.1. w 2027 roku rozpocznie się 01 marca 2027 roku i zakończy się 30 listopada 2027 roku,
2.2. w 2028 roku rozpocznie się 03 stycznia 2028 roku i zakończy się 30 czerwca 2028 roku.
Zamawiający dopuszcza możliwość przenoszenia godzin zegarowych doradztwa pomiędzy latami w ramach każdej z części zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2028-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, we wszystkich częściach zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i ich znaczeniem: 1. Kryterium nr 1: Cena oferty (C) – maksymalnie 60,00 pkt. 2. Kryterium nr 2: Doświadczenie osób realizujących zamówienie (D) – maksymalnie łącznie 40,00 pkt. Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu wszystkich opisanych w niniejszym rozdziale kryteriów i ich wag otrzyma najwyższą punktację.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób realizujących zamówienie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji doradztwa specjalistycznego z zakresu ekonomii społecznej dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego województwa śląskiego. Doradztwo będzie realizowane w formie mobilnej, to znaczy w miejscu pracy poszczególnych uczestników doradztwa, na terenie całego województwa śląskiego. Doradztwo w łącznym wymiarze 810 godzin zegarowych świadczone będzie w latach 2024-2027. Dokładne terminy realizacji ustalane będą na bieżąco między uczestnikiem, a Wykonawcą.

Część II zamówienia - Wybór Wykonawcy do realizacji usługi doradztwa mobilnego z obszaru pt. Zlecanie zadań publicznych podmiotom ekonomii społecznej przez JST: Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy do realizacji doradztwa z obszaru pt. Zlecanie zadań publicznych podmiotom ekonomii społecznej przez JST w łącznym wymiarze 250 godzin zegarowych. Realizacja godzin doradczych będzie podzielona w następujący sposób: 2024 r. – 40 godzin zegarowych, 2025 r. – 100 godzin zegarowych, 2026 r. – 100 godzin zegarowych, 2027 r. – 10 godzin zegarowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 68887,5 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o której mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku uzyskania dalszego zapotrzebowania na realizację usługi doradztwa specjalistycznego z zakresu ekonomii społecznej przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego województwa śląskiego.
1.2. Część II zamówienia: Realizacja godzin doradczych z obszaru pt. Zlecanie zadań publicznych podmiotom ekonomii społecznej przez JST w maksymalnym wymiarze 150 godzin zegarowych będzie podzielona
w następujący sposób: 2027 r. – 90 godzin zegarowych, 2028 r. – 60 godzin zegarowych. Zakres tematyczny: jak w zamówieniu podstawowym. O fakcie skorzystania z ww. opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie, w terminie do 31 stycznia 2027 roku.
2. Zamówienie objęte prawem opcji, we wszystkich częściach zamówienia*, ma być zrealizowane w okresie nie dłuższym niż 16 miesięcy począwszy od 01 marca 2027 roku lub do wyczerpania godzin/środków finansowych przeznaczonych na jej realizację, w zależności od tego, które ze zdarzeń wystąpi jako pierwsze, z zastrzeżeniem, że realizacja usługi:
2.1. w 2027 roku rozpocznie się 01 marca 2027 roku i zakończy się 30 listopada 2027 roku,
2.2. w 2028 roku rozpocznie się 03 stycznia 2028 roku i zakończy się 30 czerwca 2028 roku.
Zamawiający dopuszcza możliwość przenoszenia godzin zegarowych doradztwa pomiędzy latami w ramach każdej z części zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2028-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, we wszystkich częściach zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i ich znaczeniem: 1. Kryterium nr 1: Cena oferty (C) – maksymalnie 60,00 pkt. 2. Kryterium nr 2: Doświadczenie osób realizujących zamówienie (D) – maksymalnie łącznie 40,00 pkt. Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu wszystkich opisanych w niniejszym rozdziale kryteriów i ich wag otrzyma najwyższą punktację.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób realizujących zamówienie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji doradztwa specjalistycznego z zakresu ekonomii społecznej dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego województwa śląskiego. Doradztwo będzie realizowane w formie mobilnej, to znaczy w miejscu pracy poszczególnych uczestników doradztwa, na terenie całego województwa śląskiego. Doradztwo w łącznym wymiarze 810 godzin zegarowych świadczone będzie w latach 2024-2027. Dokładne terminy realizacji ustalane będą na bieżąco między uczestnikiem, a Wykonawcą.
Część III zamówienia - Wybór Wykonawcy do realizacji usługi doradztwa mobilnego z obszaru pt. Różne formy współpracy JST z sektorem ekonomii społecznej, w tym ujęcie ES w strategiach rozwiązywania problemów społecznych:
Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy do realizacji doradztwa z obszaru pt. Różne formy współpracy JST z sektorem ekonomii społecznej, w tym ujęcie ES w strategiach rozwiązywania problemów społecznych w łącznym wymiarze 310 godzin zegarowych. Realizacja godzin doradczych będzie podzielona w następujący sposób: 2024 r. – 50 godzin zegarowych, 2025 r. – 125 godzin zegarowych, 2026 r. – 125 godzin zegarowych, 2027 r. – 10 godzin zegarowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1 do SWZ.
________________________________________

4.2.5.) Wartość części: 85420 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o której mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku uzyskania dalszego zapotrzebowania na realizację usługi doradztwa specjalistycznego z zakresu ekonomii społecznej przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego województwa śląskiego.
1.3. Część III zamówienia: Realizacja godzin doradczych z obszaru pt. Różne formy współpracy JST z sektorem ekonomii społecznej, w tym ujęcie ES w strategiach rozwiązywania problemów społecznych
w maksymalnym wymiarze 190 godzin zegarowych będzie podzielona w następujący sposób: 2027 r. – 110 godzin zegarowych, 2028 r. – 80 godzin zegarowych. Zakres tematyczny: jak w zamówieniu podstawowym. O fakcie skorzystania z ww. opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie, w terminie do 31 stycznia 2027 roku.
2. Zamówienie objęte prawem opcji, we wszystkich częściach zamówienia*, ma być zrealizowane w okresie nie dłuższym niż 16 miesięcy począwszy od 01 marca 2027 roku lub do wyczerpania godzin/środków finansowych przeznaczonych na jej realizację, w zależności od tego, które ze zdarzeń wystąpi jako pierwsze, z zastrzeżeniem, że realizacja usługi:
2.1. w 2027 roku rozpocznie się 01 marca 2027 roku i zakończy się 30 listopada 2027 roku,
2.2. w 2028 roku rozpocznie się 03 stycznia 2028 roku i zakończy się 30 czerwca 2028 roku.
Zamawiający dopuszcza możliwość przenoszenia godzin zegarowych doradztwa pomiędzy latami w ramach każdej z części zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2028-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, we wszystkich częściach zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i ich znaczeniem: 1. Kryterium nr 1: Cena oferty (C) – maksymalnie 60,00 pkt. 2. Kryterium nr 2: Doświadczenie osób realizujących zamówienie (D) – maksymalnie łącznie 40,00 pkt. Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu wszystkich opisanych w niniejszym rozdziale kryteriów i ich wag otrzyma najwyższą punktację.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób realizujących zamówienie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Szczegółowe informacje dot. warunków udziału ww postępowaniu zawiera rozdział XIII ust. 3 SWZ

3. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy:
3.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
3.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
3.4.1. Dotyczy części I zamówienia: Wybór Wykonawcy do realizacji usługi doradztwa mobilnego z obszaru pt. Aspekty społeczne w zamówieniach publicznych:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy dysponujący w czasie realizacji zamówienia jednym (1) doradcą, który winien spełniać poniższe warunki:
3.4.1.1. ukończyć co najmniej studia II-go stopnia (uzyskać tytuł zawodowy magistra),
3.4.1.2. przeprowadzić w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert szkoleń/warsztatów/doradztwa z zakresu aspektów społecznych w zamówieniach publicznych w łącznym wymiarze co najmniej 120 godzin dydaktycznych.
3.4.2. Dotyczy części II zamówienia: Wybór Wykonawcy do realizacji usługi doradztwa mobilnego z obszaru pt. Zlecanie zadań publicznych podmiotom ekonomii społecznej przez JST:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy dysponujący w czasie realizacji zamówienia jednym (1) doradcą, który winien spełniać poniższe warunki:
3.4.2.1. ukończyć co najmniej studia II-go stopnia (uzyskać tytuł zawodowy magistra),
3.4.2.2. przeprowadzić w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert szkoleń/warsztatów/doradztwa z zakresu zlecania realizacji zadań publicznych podmiotom ekonomii społecznej w łącznym wymiarze co najmniej 120 godzin dydaktycznych.
3.4.3. Dotyczy części III zamówienia: Wybór Wykonawcy do realizacji usługi doradztwa mobilnego z obszaru pt. Różne formy współpracy JST z sektorem ekonomii społecznej, w tym ujęcie ES w strategiach rozwiązywania problemów społecznych:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy dysponujący w czasie realizacji zamówienia jednym (1) doradcą, który winien spełniać poniższe warunki:
3.4.3.1. ukończyć co najmniej studia II-go stopnia (uzyskać tytuł zawodowy magistra),
3.4.3.2. przeprowadzić w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert szkoleń/warsztatów/doradztwa z zakresu współdziałania administracji publicznej
i sektora ekonomii społecznej na terenie gminy w łącznym wymiarze co najmniej 150 godzin dydaktycznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4.1. W celu wykazania, że Wykonawca:
- nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 1-6 ustawy Pzp,
- nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 pkt 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie z treścią załącznika nr 4 do niniejszej SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1. W celu wykazania, że Wykonawca: spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w ust. 3 rozdziału XIII SWZ, Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie z treścią załącznika nr 4 do niniejszej SWZ.
4.2. W związku z bezpośrednim powiązaniem warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej oraz kryterium oceny ofert nr 2 (Doświadczenie osób realizujących zamówienie), na podstawie art. 274 ust 2 ustawy Pzp, Zamawiający wzywa do złożenia wraz z ofertą wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 8 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Szczegółowe informacje w powyższym zakresie zawiera rozdział X SWZ.
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu
w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.
4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy zgodnie z treścią art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (zgodnie z treścią załącznika nr 7 do niniejszej SWZ).
6. Dopuszcza się uczestnictwo któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyłącznie w jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Rozliczenie wynagrodzenia należnego Wykonawcom wspólnie ubiegającym się o zamówienie oparte będzie na zasadach solidarności wierzycieli, co oznacza że Zamawiający uprawniony będzie do spełnienia swojego świadczenia na rzecz jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się ze skutkiem wygaśnięcia długu w stosunku do pozostałych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (solidarność wierzycieli w rozumieniu przepisu art. 367 kodeksu cywilnego).
8. W przypadku, gdy Wykonawcy wskażą, iż wynagrodzenie im należne będzie płatne w określonych częściach na rzecz każdego z nich, Zamawiający wezwie ich przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego do przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę Wykonawców. Niniejszy zapis nie wyłącza regulacji o której mowa w pkt 7 powyżej.
9. W przypadku o którym mowa w pkt. 8 zapisy umowy o udzielenie zamówienia zostaną odpowiednio dostosowane.
10. Zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowe informacje w powyższym zakresie zawiera paragraf 7 oraz 9 wzoru umowy tj. załącznika nr 6 do SWZ.

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności pisemnej formy aneksu, zaakceptowanego przez strony, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie terminu, miejsca realizacji zamówienia, wynagrodzenia, osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp, tj.:
2.1. Zaistnienia siły wyższej (np. powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej, zagrożenia epidemiologiczne i inne zdarzenia) mającej wpływ na realizację umowy,
2.2. Wystąpienia innych zdarzeń mających wpływ na realizację umowy, w szczególności takich, które powstały niezależnie od działań samych stron, bądź których strony nie były w stanie przewidzieć,
2.3. W przypadku wprowadzenia przez Ustawodawcę przepisów o charakterze bezwzględnie obowiązującym,
z którymi postanowienia umowy pozostałyby w sprzeczności,
2.4. Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
2.5. Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu lub wytycznych i zaleceń Instytucji Pośredniczącej lub Zarządzającej,
2.6. Zmiany oświadczeń Wykonawcy i sposobu płatności za realizację usługi związaną z zastosowaniem systemu podzielonej płatności (split payment),
2.7. Zmiany stawki podatku powstałej w odniesieniu do stawki ofertowej, niezależnie od przyczyny takiego zdarzenia, z zastrzeżeniem niezmienności wysokości dotychczasowego wynagrodzenia,
2.8. Terminu realizacji umowy, której nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności,
2.9. W szczególnie uzasadnionych wypadkach, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności dopuszczalna jest zmiana osób realizujących przedmiot umowy, po uprzednim poinformowaniu o tym fakcie Zamawiającego, z podaniem przyczyny tejże zmiany i uzyskaniu akceptacji dla osoby wskazanej na zastępcę. Zaproponowana osoba musi posiadać kwalifikacje i doświadczenie zgodne z wymaganiami określonymi w SWZ (na spełnienie warunków udziału w postępowaniu). Ponadto zaproponowana osoba musi uzyskać taką samą liczbę punktów w kryterium nr 2 Doświadczenie osób realizujących zamówienie,
co osoba zmieniana. Wykonawca zobligowany jest do przedłożenia Zamawiającemu Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
2.10. Przeniesienia niewykorzystanych godzin pomiędzy latami w ramach każdej części zamówienia*.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zapisy umowy zostaną odpowiednio dostosowane.

Waloryzacja wynagrodzenia
W związku z tym, że umowa zostaje zawarta na okres dłuższy niż 6 miesięcy, zgodnie z art. 439 ustawy Pzp wprowadza się postanowienia dotyczące zasad wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją niniejszej umowy, przyjętych przez Wykonawcę w celu ustalenia wysokości wynagrodzenia wskazanego w ofercie. Szczegółowe informacje dotyczące waloryzacji wynagrodzenia zawiera paragraf 9 wzoru umowy tj. załącznika nr 6 do SWZ,

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-15 07:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ropsslaskie.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-15 08:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia: Nie dłużej niż 30 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania godzin/środków finansowych przeznaczonych na jej realizację, w zależności od tego, które ze zdarzeń wystąpi jako pierwsze, z zastrzeżeniem, że realizacja usługi: 1. w 2024 roku zakończy się 30 listopada 2024 roku, 2. w 2025 roku rozpocznie się 02 stycznia 2025 roku i zakończy się 28 listopada 2025 roku, 3. w 2026 roku rozpocznie się 07 stycznia 2026 roku i zakończy się 30 listopada 2026 roku, 4. w 2027 roku rozpocznie się 04 stycznia 2027 roku i zakończy się 02 marca 2027 roku. Zamówienie objęte prawem opcji: Nie dłużej niż 16 miesięcy począwszy od 01 marca 2027 roku lub do wyczerpania godzin/środków finansowych przeznaczonych na jej realizację, w zależności od tego, które ze zdarzeń wystąpi jako pierwsze, z zastrzeżeniem, że realizacja usługi: 1. w 2027 roku rozpocznie się 01 marca 2027 roku i zakończy się 30 listopada 2027 roku, 2. w 2028 roku rozpocznie się 03 stycznia 2028 roku i zakończy się 30 czerwca 2028 roku

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.