Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00476073/01 - Wynik z dnia 2024-08-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw płynnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: PGK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511003750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Dantyszka 13
1.5.2.) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897678450
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgklw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgklw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Odbiór odpadów
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw płynnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-379abb8a-4be5-48b5-8aed-67d4c426d90e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00448515
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-379abb8a-4be5-48b5-8aed-67d4c426d90e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy
e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy
e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza udostępnionego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (Formularz do komunikacji).
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawca posługują się numerem ogłoszenia o zamówieniu lub numerem referencyjnym, a także identyfikatorem postępowania dostępnym na Platformie e-Zamówienia.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość komunikowania się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej na adres podany przez nich w złożonej ofercie.
4. Oświadczenia i dokumenty niestanowiące oferty i towarzyszących jej dokumentów, w tym zadawanie pytań, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji, dostępnego w zakładce „Formularze”, jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej na adres: biuro@pgklw.pl.
5. Możliwość korzystania w postępowaniu z zakładki „Formularz do komunikacji w pełnym zakresie wymaga posiadania konta Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
8. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowanie Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 32 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/ w zakładce „Zgłoś problem”.
9. Szczegółowy opis złożenia oferty zawiera dział XI SWZ.
10. Wykonawca może się zwrócić do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.
11. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
12. Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w pkt. VII. 11. SWZ, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych Wykonawców
z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ. W przypadku, gdy wniosek
o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w pkt VII.11. SWZ Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
13. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Dantyszka 13, 11-100 Lidzbark Warmiński, Tel. 89 767 84 50, e-mail: biuro@pgklw.pl
2) osoba do kontaktu w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.:
Pani Sylwia Balukiewicz, Tel. 89 767 84 50, e-mail: s.lukaszewicz@pgklw.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawę paliw płynnych prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących.
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*.
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **.
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych.
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PGK/PN/1/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych do siedziby Zamawiającego:
a) oleju napędowego (letniego oraz zimowego) w ilości do 60 000 litrów w ciągu roku,
b) oleju napędowego zapewniającego jego bezpieczne użytkowanie w temperaturach powyżej minus 32°C
w ilości 10 000 litrów w ciągu roku.
2. Wielkość dostawy oznacza planowaną docelową ilość w całym okresie realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie zakresu zamówienia, w tym dopuszcza zakup wyłącznie oleju napędowego (letniego oraz zimowego).
3. Kody CPV wspólnego słownika zamówień: 09134100-8 Olej napędowy.
4. Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był zgodny z normą PN-EN 590:2013, spełniał wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024r. poz. 1018 z późn. zm.).
2) Dostawy oleju napędowego odbywać się będą specjalistycznymi cysternami o odpowiedniej pojemności, zaopatrzonymi w pompę umożliwiającą tłoczenie oleju napędowego na wysokość min. 2,50 m oraz przewoźną instalację pomiarową do wydawania paliw ciekłych, spełniającą wymagania Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wymagań, którym powinny odpowiadać instalacje pomiarowe do ciągłego i dynamicznego pomiaru ilości cieczy innych niż woda,
oraz szczegółowego zakresu badań i sprawdzeń wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów pomiarowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1619 z późn. zm.). Instalacja pomiarowa powinna posiadać ważne świadectwo legalizacji wydane przez stosowny Urząd Miar.
3) Temperatura zapłonu dostarczanego oleju napędowego winna być wyższa niż +61oC.
4) Odbioru oleju napędowego dokona wyznaczony pracownik Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Z każdego odbioru zostanie sporządzony dokument stwierdzający przyjęcie paliwa w 2 egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron, w którym zapisana będzie:
- ilość litrów dostarczonego produktu w temperaturze rzeczywistej oraz temperatura rzeczywista
lub
- ilość litrów w temperaturze 15oC.
Dokument ten będzie podstawą do rozliczenia ilości dostarczonego oleju napędowego na fakturze.
5) Rozliczenie ilości paliwa w temperaturze referencyjnej +15oC nastąpi zgodnie z Polską Normą PN-ISO 91-1.
6) Zamawiający wymaga, aby olej napędowy był dostarczany:
a) zimowy i letni – sezonowo, tj. w zależności od panujących w danym okresie warunków atmosferycznych,
b) olej napędowy zapewniający jego bezpieczne użytkowanie w temperaturach powyżej minus 320C –
na specjalne zamówienie Zamawiającego.
7) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt.
8) Dostawa będzie następowała partiami sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu 2 lub 3 dni roboczych od daty zgłoszenia (mail lub telefon), w godzinach od 700 do 1400. Wielkość jednorazowej dostawy w ilości około 5000,00 litrów.
9) Zamawiający może zlecić dokonanie oceny jakościowej paliwa w dowolnym terminie, na koszt Wykonawcy – dwukrotnie w czasie trwania zamówienia.
10) Do każdej partii dostawy Wykonawca dołączy dokumenty świadczące o spełnianiu norm jakościowych dostarczonego paliwa, w tym warunek, że temperatura zapłonu ma być wyższa niż +61oC.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2024-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia możliwości udzielenia zamówień,
o których mowa w art. 214ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100.
3) W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym ofertom przyznawane będą punkty za powyższe kryteria według następujących zasad:
- kryterium A „Cena brutto przedmiotu zamówienia” (Cb) będzie oceniane na podstawie ceny zadeklarowanej przez Wykonawcę na formularzu ofertowym, według następującego wzoru:
Cbn
A = ————— x 60 pkt
Cbb
gdzie: A - ilość punktów przyznana ofercie w kryterium A,
Cbb - cena brutto przedmiotu zamówienia oferty badanej,
Cbn - najniższa cena brutto przedmiotu zamówienia spośród złożonych ofert,
- kryterium B „Czas dostawy” będzie oceniane na podstawie deklaracji Wykonawcy w formularzu ofertowym:
B = do 2 dni roboczych – 40 pkt, powyżej 2 dni roboczych – 0 pkt
gdzie: B - ilość punktów przyznana ofercie w kryterium B
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyska największą liczbę punktów, będącą sumą ocen A i B
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. Warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 112 ustawy Pzp:1) zdolność występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu spełniania warunku w tym zakresie,
2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi koncesję na obrót paliwami,
3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa – Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu spełniania warunku w tym zakresie,
4) zdolność techniczna lub zawodowa – Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu spełniania warunku w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia: oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024r., poz. 594) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie
od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: koncesję
na obrót paliwami
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
3. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców, przy czym musi on zrealizować dostawy paliw płynnych6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.2. Zmiany treści umowy, jakie mogą być dokonane opisuje art.455 ustawy Pzp.
3. Ceny oleju napędowego ulegną zmianie w przypadku zmiany ceny hurtowej w PKN ORLEN SA w stosunku do wszystkich nabywców, o wskaźnik zmiany ceny zawarty w ofercie. Zmieniona cena zostanie wyliczona w sposób następujący:
Cena = Wzc x Cp
Gdzie: Cp –Cena hurtowa netto paliwa w PKN ORLEN SA w dniu zakupu (dostawy),
Wzc – wskaźnik zmiany ceny podany w ofercie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-16 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-16 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z LIDZBARKU WARMIŃSKIEGO
- Zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Lidzbarku Warmińskim i Markajmach
- "Zakup energii elektrycznej w 2025 roku"
- Dostawa sprzętu, oprogramowania wraz z wdrożeniem i szkoleniem w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych i jednostek organizacyjnych Powiatu Lidzbarskiego"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego do zbiornika zlokalizowanego w siedzibie spółki w Nowej Chełmży 3
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej na potrzeby Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Sztumie Sp. z o. o.
- Zakup paliwa do samochodów służbowych, pojazdów oraz urządzeń będących w użytkowaniu Gminy Kwidzyn
- Zakup paliw płynnych w 2025 r.
- Dostawa paliw płynnych dla Techniki Komunalnej "TEKOM" Sp. z o.o. w Górze w 2025 r.
- Zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Piotrkowie Trybunalskim i Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim na 2025 rok.
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.