eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WyryDowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYRY

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Wyry

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 133

1.5.2.) Miejscowość: Wyry

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-175

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 032 3256831

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wyry.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyry.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2741780e-2a10-11ef-b373-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2741780e-2a10-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00448694

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040923/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Wyry do placówek oświatowych, w których realizują obowiązek szkolny/obowiązek nauki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366330

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 263837,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 wraz zapewnieniem opieki w czasie przewozu.
Wykaz placówek oświatowych, do których dowożeni będą uczniowie:
a) trasa nr 1 - Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Mikołowie przy ul. Pokoju 4A, 43-190 Mikołów,
b) trasa nr 2 - Zespół Szkół Specjalnych Nr 8 w Tychach przy ul. Edukacji 21, 43-100 Tychy oraz Niepubliczna Szkoła Podstawowa „Otwarte Okno” przy ul. Paprocańskiej 84, 43-100 Tychy,
c) trasa nr 3 - Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy w Wyrach przy ul. ks. F. Bojdoła 3a, 43-175 Wyry oraz przy ul. Słowackiego 21C, 43-190 Mikołów.
B. Warunki zamówienia:
1. Termin realizacji usługi
a) od dnia 03.09.2024 r. do dnia 26.06.2025 r. (przewidywana liczba dni na realizację usługi wynosi 185 dni) dla trasy nr 1,
b) od dnia 03.09.2024 r. do dnia 30.06.2025 r. (przewidywana liczba dni na realizację usługi wynosi 204 dni) dla trasy nr 2,
c) od dnia 03.09.2024 r. do dnia 31.08.2025 r. (przewidywana liczba dni na realizację usługi wynosi 223 dni) dla trasy nr 3.
2. Przewozy uczniów będą się odbywać w dni robocze, wynikające z zajęć szkolnych.
3. Przewozy będą się odbywać 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku oprócz dni zatwierdzonych przez ministra właściwego ds. oświaty oraz dyrektora szkoły/placówki jako dni wolne od zajęć szkolnych.
4. Przewozy, co do zasady, nie będą się odbywać w czasie ferii, przerw świątecznych oraz w dni wolne od zajęć dydaktycznych, opiekuńczych i wychowawczych. Wyjątek stanowić będzie sytuacja, w której uczniowie będą korzystać z zajęć opiekuńczych w czasie ferii, przerw świątecznych lub dni wolnych od zajęć dydaktycznych.
5. W przypadku odrabiania zajęć w soboty lub inne dni – Wykonawca zobowiązany jest do wykonania umowy także w sobotę lub inne wskazane dni.
6. Przewozem objętych będzie łącznie 20 uczniów niepełnosprawnych, w tym:
a) 8 uczniów do Zespołu Szkół nr 2 Specjalnych w Mikołowie – trasa nr 1, tj. ok. 33 km dziennie, czyli rocznie ok. 6 105 km,
b) 2 uczniów do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 8 w Tychach i 5 uczniów do Niepublicznej Szkoły Podstawowej „Otwarte Okno” w Tychach – trasa nr 2, tj. ok. 32 km dziennie, czyli rocznie ok. 6 528 km,
c) 4 uczniów do OREW w Wyrach przy ul. ks. F. Bojdoła 3a w Wyrach i 1 ucznia do OREW przy ul. Słowackiego 21C w Mikołowie – trasa nr 3, tj. ok. 38 km dziennie, czyli rocznie
ok. 8 474 km. W tym 2 uczniów korzystających z wózka inwalidzkiego.
7. Usługa polegać będzie na przewozie uczniów do szkoły/ placówki oświatowej przed rozpoczęciem zajęć oraz przewozie uczniów do miejsca zamieszkania po zakończonych zajęciach.
8. Zapewnienie minimum 4 miejsc rezerwowych na trasie nr 1 i nr 2 oraz 2 miejsc rezerwowych na trasie nr 3 w pojeździe.
9. Zapewnienie opieki w czasie przewozu oraz pomocy przy wsiadaniu oraz wysiadaniu oraz doprowadzenie do budynku szkoły/ odbiór z budynku szkoły.
10. Miejsce wejścia uczniów do pojazdu w godzinach porannych oraz wyjścia z pojazdu w godzinach popołudniowych będzie wyznaczone w miejscu najbliższym miejsca zamieszkania ucznia, jednakże musi ono być miejscem bezpiecznym zarówno dla korzystających z dowozu uczniów jak również pozostałych uczestników ruchu drogowego. Miejsca te zostaną wyznaczone przez Wykonawcę realizującego usługę w oparciu o załączoną listę przebiegu tras oraz w uzgodnieniu z rodzicami i pracownikiem Urzędu Gminy Wyry odpowiedzialnego za realizację zadania. Dopuszcza się, wyłącznie za obopólną zgodą Wykonawcy oraz rodzica, wjazd pojazdu na posesję rodzica celem odbioru ucznia.
11. Przewidywana liczba dni na realizację usługi wynosi 185 dni (trasa nr 1)/ 204 dni (trasa nr 2 )/ 223 dni (trasa nr 3).
12. Koszty dojazdu do pierwszego punktu na każdej trasie oraz koszty powrotu z ostatniego punktu na każdej trasie nie będą opłacane przez Zamawiającego.
13. Wykonawca nie może powierzyć wykonania zamówienia podwykonawcy, bez wyraźnej, pisemnej zgody Zamawiającego.
C. Wymagania
1. Wykonawca winien posiadać aktualną licencję na prowadzenie zarobkowego przewozu osób na terenie kraju.
2. Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania oferty świadczył min. 3 odrębne usługi w zakresie dowozu osób niepełnosprawnych do placówek oświatowych. Okres wykonywania każdej usługi nie może być krótszy niż 9 miesięcy.
3. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum 3 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami wymaganymi do realizacji zamówienia.
4. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum 3 osobami sprawującymi opiekę nad uczniami w czasie realizacji zamówienia.
5. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował samochodami osobowymi:
a) wyprodukowanym nie później niż w 2018 roku, o liczbie miejsc umożliwiających realizację zamówienia wraz z zabezpieczeniem ilości miejsc rezerwowych określonych dla każdej
z tras,
b) spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób - ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym,
c) wyposażonymi m. in. w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa, foteliki bezpieczeństwa lub inne urządzenia dostosowane do potrzeb uczniów, dostosowaniem ułatwiającym wsiadanie i wysiadanie uczniów z niepełnosprawnością ruchową poprzez szerokie i niskie wejście do pojazdu, tj. wysuwany stopień albo winda albo zawieszenie z funkcją poziomowania i przyklęku,
d) samochód przewożący uczniów na trasie 3 będzie przystosowany do przewozu wózka inwalidzkiego poprzez: podjazd na wózek inwalidzki, specjalistyczne mocowanie wózka inwalidzkiego do podłogi pojazdu, trzypunktowy pas bezpieczeństwa dla osoby przewożonej na wózku inwalidzkim, wciągarkę elektryczną do wózka inwalidzkiego lub elektryczną windę, stały dostęp opiekuna do ucznia przewożonego na wózku.
6. Wykonawca wyłoniony do realizacji zamówienia przedłoży Zamawiającemu do wglądu kserokopię dowozów rejestracyjnych pojazdów, aktualnej polisy obowiązkowego ubezpieczenia komunikacyjnego OC i NNW oraz zaświadczenia potwierdzającego posiadanie aktualnych badań technicznych pojazdów, którymi będzie realizowana usługa.
7. Wykonawca winien posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
D. Warunki realizacji zamówienia
1. Wykonawca zobowiązany jest raz dziennie:
a) rano zawieźć uczniów do szkoły/placówki,
b) po południu przywieźć uczniów ze szkoły/placówki.
2. Przewiduje się możliwość zwiększenia ilości przewożonych uczniów, zmianę trasy na terenie Gminy Wyry oraz zmianę adresów szkół, do których dowożone są dzieci. Zwiększenie liczby dowożonych uczniów będzie miało zastosowanie w przypadkach zgłoszenia przez rodziców/opiekunów prawnych nowych dzieci do dowozu lub zmiany szkoły przez dziecko (w przypadku zwiększenia liczby dowożonych dzieci oraz wyznaczenia innej trasy przewozu niż wyznaczona w zapytaniu ofertowym, kwota wynagrodzenia za przewóz dodatkowych dzieci ulegnie zmianie; w wymienionym przypadku podstawą wyliczenia kosztu przewozu dziecka będzie dodatkowa ilość kilometrów pomnożona przez cenę jednostkową za 1 kilometr podany w ofercie Wykonawcy).
3. Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo informować Zamawiającego o stałej rezygnacji ucznia z dowozu.
4. Wymagania dotyczące opiekuna:
a) Wykonawca zapewnia opiekę osoby:
• pełnoletniej,
• sprawnej fizycznie,
• posiadającej umiejętności wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych wobec osób z niepełnosprawnościami,
• posiadającej przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej ukończone nie wcześniej niż przed upływem 5 lat od roku, w którym będzie wykonywała zadania opiekuna,
• posiadającej aktualne przeszkolenie z zakresu BHP i p.poż.,
• nie figurującej w Krajowym Rejestrze Karnym,
• komunikatywnie posługującej się językiem polskim.
b) do podstawowych zadań opiekuna należeć będzie opieka nad uczniami podczas ich przewozu, pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu, zapięcie pasów oraz doprowadzenie do budynku szkoły, przekazanie pod opiekę upoważnionego przez dyrektora pracownika i odebranie po zakończonych zajęciach, przekazanie pod opiekę rodzicom, wyznaczonym opiekunom. W tym czasie opiekun ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo i zdrowie uczniów.
c) nie dopuszcza się przekazania ucznia przez opiekuna osobie nieupoważnionej lub pozostawienie ucznia samego w wyznaczonym punkcie odbioru lub przed domem w miejscu zamieszkania. Uczeń może przejść z pojazdu do szkoły lub do miejsca zamieszkania bez przekazania upoważnionej do tego osobie tylko i wyłącznie po uzyskaniu od rodzica pisemnej zgody złożonej wykonawcy bezpośrednio lub za pośrednictwem opiekuna przewozu.
d) opiekun realizuje ewentualne zalecenia lekarzy, pedagogów lub wskazań rodziców w czasie całego przewozu (łącznie z odbieraniem i przekazywaniem dzieci).
e) opiekun posiada zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy w charakterze opiekuna uczniów. Wykonawca zobowiązuje się posiadać takie zaświadczenie dla każdego opiekuna, w czasie całego trwania niniejszej umowy.
5. Wymagania dotyczące kierowcy:
a) posiada stosowne uprawnienia określone w art. 39a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r., poz. 728 z późn. zm.),
b) posiada aktualne przeszkolenie w zakresie BHP i p. poż.,
c) nie figurującej w Krajowym Rejestrze Karnym,
d) jest osobą komunikatywnie posługującą się językiem polskim,
e) kierowca nie może być jednocześnie opiekunem dzieci,
f) współpracuje z opiekunem w celu zapewnienia bezpieczeństwa w czasie przewozu uczniów.
E. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia oraz Projektowane postanowienia umowne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276966,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 465234,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276966,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe "TRANSPEM" Przemysław Gierlotka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 635-165-36-99

7.3.3) Ulica: ul. Goździków 6

7.3.4) Miejscowość: Mikołów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-190

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276966,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-03 do 2025-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.