eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Frampol"Termomodernizacja budynków szkół podstawowych na terenie Gminy Frampol Etap II"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Termomodernizacja budynków szkół podstawowych na terenie Gminy Frampol Etap II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Frampol

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369190

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Radzięcka 8

1.4.2.) Miejscowość: Frampol

1.4.3.) Kod pocztowy: 23-440

1.4.4.) Województwo: lubelskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.4.7.) Numer telefonu: 84 685 75 09

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: umframpol@frampol.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umframpol.bip.lubelskie.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00449164

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-07

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00406286

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn. „Termomodernizacja budynków szkół podstawowych na terenie Gminy Frampol Etap II”.
4.2. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków szkół: budynku SZS we Frampolu wraz z halą sportową, szkoły w Woli Radzięckiej, w Teodorówce oraz w Radzięcinie. W ramach II etapu inwestycji planowane są roboty budowlane w zakresie m.in.:
1) Zadanie 1 - Budynki Samorządowego Zespołu Szkolnego we Frampolu:
SEGMENT A
- ocieplenie stropu nad ostatnia kondygnacja granulatem z wełny mineralnej ?=0,037 W/mK,
- ocieplenie budynku za pomocą tynku renowacyjnego cieplnego o grubości ok. 5cm z odtworzeniem istniejących gzymsów i wydzieleń pilastrami,
SEGMENT B
- ocieplenie stropu nad ostatnia kondygnacja granulatem z wełny mineralnej ?=0,037 W/mK,
- wykonanie stolarki drzwiowej przeciwpożarowej na łączeniu segmentów B i C,
SEGMENT C
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- ocieplenie stropu nad ostatnia kondygnacja granulatem z wełny mineralnej ?=0,037 W/mK,
- wykonanie stolarki drzwiowej przeciwpożarowej na łączeniu segmentów B i C, C i F,
- wykonanie wydzielonej klatki schodowej w segmencie C wraz z oddymianiem,
SEGMENT D
- ocieplenie stropu nad ostatnia kondygnacja granulatem z wełny mineralnej ?=0,037 W/mK,
-wykonanie stolarki drzwiowej przeciwpożarowej na łączeniu segmentów D i E,
SEGMENT E
- ocieplenie stropu nad ostatnia kondygnacja granulatem z wełny mineralnej ?=0,037 W/mK,
- wykonanie stolarki drzwiowej przeciwpożarowej na łączeniu segmentów D i E, E i F,
- wykonanie wydzielonej klatki schodowej w segmencie E wraz z oddymianiem,
SEGMENT F
- ocieplenie stropu nad ostatnia kondygnacja granulatem z wełny mineralnej ?=0,037 W/mK,
- wykonanie stolarki drzwiowej przeciwpożarowej na łączeniu segmentów D i F, C i F,
SEGMENT G
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- ocieplenie budynku styropianem elewacyjnym EPS 70 ?=0,034 W/mK,
- wykonanie pasów oddzielających z wełny mineralnej
- wykonanie wydzielonej klatki schodowej w segmencie G wraz z oddymianiem,
- wymiana pokrycia dachowego z płyt warstwowych wraz z demontażem urządzeń i ponownym montażem.
Parametry charakterystyczne obiektu:
Długość obiektu: 142,89 m
Szerokość obiektu: 54,65 m
Powierzchnia zabudowy: 4 266,55 m2
2) Zadanie 2 - Budynek Szkoły Podstawowej im. Św. Stanisława Kostki w Teodorówce
a) demontaż istniejących balustrad,
b) demontaż istniejących daszków nad pochylnią,
c) rozbiórka pochylni oraz opaskę wokół budynku,
d) izolację szlamem ścian piwnicy,
e) izolacja ścian fundamentowych,
f) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
g) ocieplenie ścian,
h) ocieplenie stropów,
i) wykonanie opaski wokół budynku,
j) wykonanie nowych schodów i pochylni,
k) wykonanie przebudowy kotłowni oraz instalacji C.O.,
l) parametry charakterystyczne obiektu:
Długość budynku: 53,30 m
Szerokość budynku: 21,27 m
Wysokość budynku do kalenicy (od gruntu): 9,75 m
Powierzchnia zabudowy: 679,1 m2
3) Zadanie 3 - Budynek Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Woli Radzięckiej
a) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
b) ocieplenie ścian,
c) ocieplenie stropów,
d) wykonanie przebudowy instalacji C.O.,
e) parametry charakterystyczne obiektu:
Długość budynku: 33,84 m
Szerokość budynku: 13,48 m
Wysokość budynku do kalenicy (od gruntu): 12,99 m
Powierzchnia zabudowy: 449,15 m2
4) Zadanie 4 - Budynek Szkoły podstawowej w Radzięcinie
a) wykonanie przebudowy kotłowni oraz instalacji C.O.
b) parametry charakterystyczne obiektu:
Długość budynku: 50,35 m
Szerokość budynku: 18,19 m
Wysokość budynku do kalenicy (od gruntu): 10,31 m
Powierzchnia zabudowy: 619,09 m2
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 2 do SWZ.
Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót budowlanych określa:
1) Dokumentacja projektowe, na którą składają się:
a) w zakresie zadania 1
– branża budowlana: Elewacja A1-G2, Projekt zagospodarowania terenu, Projekt budowlany, Przekroje, Rzuty, Zestawienie stolarki;
- branża sanitarna: Projekt techniczny, Rysunki sanit.
- branża eklektyczna:
- Ekspertyza techniczna dot. ochrony przeciwpożarowej;
b) w zakresie zadania 2:
- branża budowlana – Rys. 1 – 13 rzuty, przekroje, elewacje, schody, detal ocieplenia, zestawienie stolarki;
- branża sanitarna: Projekt techniczny, Rysunki
- branża elektryczna
c) w zakresie zadania 3:
– branża budowlana: Istniejące zagospodarowanie terenu, Rys. 1 – 12 Rzuty, elewacje, przekroje, zestawienie stolarki;
- branża sanitarna: Projekt techniczny, Rysunki;
- branża elektryczna:
d) w zakresie zadania 4
– branża budowlana: Istniejące zagospodarowanie terenu, Rys. 1 – 10 Rzuty, przekroje, elewacja;
- branża sanitarna: Projekt techniczny, Rysunki.
- branża eklektyczna:
2) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB); z zastrzeżeniem, iż w sytuacji gdy postanowienia umowy określają sposób prowadzenia robót lub odbiorów lub rozliczenia robót w sposób odmienny od STWIORB, wiążące są postanowienia umowy,
3) przedmiary robót (dołączone pomocniczo);
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4. pkt. 1) oraz STWiORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4. pkt. 1) lub STWiORB.

Po zmianie:
4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn. „Termomodernizacja budynków szkół podstawowych na terenie Gminy Frampol Etap II”.
4.2. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków szkół: budynku SZS we Frampolu wraz z halą sportową, szkoły w Woli Radzięckiej, w Teodorówce oraz w Radzięcinie. W ramach II etapu inwestycji planowane są roboty budowlane w zakresie m.in.:
1) Zadanie 1 - Budynki Samorządowego Zespołu Szkolnego we Frampolu:
SEGMENT A
- ocieplenie stropu nad ostatnia kondygnacja granulatem z wełny mineralnej
ʎ =0,037 W/mK,
- ocieplenie budynku za pomocą tynku renowacyjnego cieplnego o grubości ok. 5cm z odtworzeniem istniejących gzymsów i wydzieleń pilastrami,
SEGMENT B
- ocieplenie stropu nad ostatnia kondygnacja granulatem z wełny mineralnej
ʎ =0,037 W/mK,
- wykonanie stolarki drzwiowej przeciwpożarowej na łączeniu segmentów B i C,
SEGMENT C
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- ocieplenie stropu nad ostatnia kondygnacja granulatem z wełny mineralnej
ʎ =0,037 W/mK,
- wykonanie stolarki drzwiowej przeciwpożarowej na łączeniu segmentów B i C, C i F,
- wykonanie wydzielonej klatki schodowej w segmencie C wraz z oddymianiem,
SEGMENT D
- ocieplenie stropu nad ostatnia kondygnacja granulatem z wełny mineralnej
ʎ =0,037 W/mK,
-wykonanie stolarki drzwiowej przeciwpożarowej na łączeniu segmentów D i E,
SEGMENT E
- ocieplenie stropu nad ostatnia kondygnacja granulatem z wełny mineralnej
ʎ =0,037 W/mK,
- wykonanie stolarki drzwiowej przeciwpożarowej na łączeniu segmentów D i E, E i F,
- wykonanie wydzielonej klatki schodowej w segmencie E wraz z oddymianiem,
SEGMENT F
- ocieplenie stropu nad ostatnia kondygnacja granulatem z wełny mineralnej
ʎ =0,037 W/mK,
- wykonanie stolarki drzwiowej przeciwpożarowej na łączeniu segmentów D i F, C i F,
SEGMENT G
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- ocieplenie budynku styropianem elewacyjnym EPS 70 ʎ =0,034 W/mK,
- wykonanie pasów oddzielających z wełny mineralnej
- wykonanie wydzielonej klatki schodowej w segmencie G wraz z oddymianiem,
- wymiana pokrycia dachowego z płyt warstwowych wraz z demontażem urządzeń i ponownym montażem.
Parametry charakterystyczne obiektu:
Długość obiektu: 142,89 m
Szerokość obiektu: 54,65 m
Powierzchnia zabudowy: 4 266,55 m2
2) Zadanie 2 - Budynek Szkoły Podstawowej im. Św. Stanisława Kostki w Teodorówce
a) demontaż istniejących balustrad,
b) demontaż istniejących daszków nad pochylnią,
c) rozbiórka pochylni oraz opaskę wokół budynku,
d) izolację szlamem ścian piwnicy,
e) izolacja ścian fundamentowych,
f) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
g) ocieplenie ścian,
h) ocieplenie stropów,
i) wykonanie opaski wokół budynku,
j) wykonanie nowych schodów i pochylni,
k) wykonanie przebudowy kotłowni oraz instalacji C.O.,
l) parametry charakterystyczne obiektu:
Długość budynku: 53,30 m
Szerokość budynku: 21,27 m
Wysokość budynku do kalenicy (od gruntu): 9,75 m
Powierzchnia zabudowy: 679,1 m2
3) Zadanie 3 - Budynek Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Woli Radzięckiej
a) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
b) ocieplenie ścian,
c) ocieplenie stropów,
d) wykonanie przebudowy instalacji C.O.,
e) parametry charakterystyczne obiektu:
Długość budynku: 33,84 m
Szerokość budynku: 13,48 m
Wysokość budynku do kalenicy (od gruntu): 12,99 m
Powierzchnia zabudowy: 449,15 m2
4) Zadanie 4 - Budynek Szkoły podstawowej w Radzięcinie
a) wykonanie przebudowy kotłowni oraz instalacji C.O.
b) parametry charakterystyczne obiektu:
Długość budynku: 50,35 m
Szerokość budynku: 18,19 m
Wysokość budynku do kalenicy (od gruntu): 10,31 m
Powierzchnia zabudowy: 619,09 m2
4.2.1 UWAGA: Dokumentacja projektowa obejmuje zakres szerszy niż objęty przedmiotem niniejszego postępowania. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania poniższych prac:
SEGMENT A
- wymiana pokrycia dachowego na budynku z blachy płaskiej na blachę na rąbek,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
SEGMENT B
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- ocieplenie budynku styropianem elewacyjnym EPS 70 ʎ=0,034 W/mK,
- wykonanie pasów oddzielających z wełny mineralnej od strony segmenty C,
SEGMENT C
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- ocieplenie budynku styropianem elewacyjnym EPS 70 ʎ=0,034 W/mK,
- wykonanie pasów oddzielających z wełny mineralnej od strony segmenty F,
- zamurowanie okien na łączniku do segmentu F,
SEGMENT D
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- ocieplenie budynku styropianem elewacyjnym EPS 70 ʎ=0,034 W/mK,
- wykonanie pasów oddzielających z wełny mineralnej od strony segmenty E,
SEGMENT E
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- ocieplenie budynku styropianem elewacyjnym EPS 70 ʎ=0,034 W/mK,
- wykonanie ściany oddzielającej z wełny mineralnej od strony segmenty D,
SEGMENT F
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- ocieplenie budynku styropianem elewacyjnym EPS 70 ʎ=0,034 W/mK,
- wykonanie pasów oddzielających z wełny mineralnej od strony segmenty G i C,
- zamurowanie okien na łączniku do segmentu F,
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 2 do SWZ.
Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót budowlanych określa:
1) Dokumentacja projektowe, na którą składają się:
a) w zakresie zadania 1
– branża budowlana: Elewacja A1-G2, Projekt zagospodarowania terenu, Projekt budowlany, Przekroje, Rzuty, Zestawienie stolarki;
- branża sanitarna: Projekt techniczny, Rysunki sanit.
- branża eklektyczna: Projekt techniczny;
- Ekspertyza techniczna dot. ochrony przeciwpożarowej.
b) w zakresie zadania 2:
- branża budowlana – Rys. 1 – 13 rzuty, przekroje, elewacje, schody, detal ocieplenia, zestawienie stolarki;
- branża sanitarna: Projekt techniczny, Rysunki
- branża elektryczna: Zakres prac elektrycznych szkoła Teodorówka.
c) w zakresie zadania 3:
– branża budowlana: Istniejące zagospodarowanie terenu, Rys. 1 – 12 Rzuty, elewacje, przekroje, zestawienie stolarki;
- branża sanitarna: Projekt techniczny, Rysunki;
- branża elektryczna: Zakres prac elektrycznych szkoła Wola Radzięcka.
d) w zakresie zadania 4
– branża budowlana: Istniejące zagospodarowanie terenu, Rys. 1 – 10 Rzuty, przekroje, elewacja;
- branża sanitarna: Projekt techniczny, Rysunki.
- branża eklektyczna: Zakres prac elektrycznych szkoła Radzięcin.
z zastrzeżeniem pkt. 4.2.1 SWZ
2) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB ); z zastrzeżeniem, iż w sytuacji gdy postanowienia umowy określają sposób prowadzenia robót lub odbiorów lub rozliczenia robót w sposób odmienny od STWIORB, wiążące są postanowienia umowy,
3) przedmiary robót (dołączone pomocniczo);
4.4.1. w zakresie zadania 1 - Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4. pkt. 1) oraz STWiORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4. pkt. 1) lub STWiORB.
4.4.2. w zakresie zadań 2, 3 i 4 - Wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w przedmiarze robót. Przedmiar robót ma charakter wiążący.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej;
2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej lub eksploatorów infrastruktury, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenia robót budowlanych;
3) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z instalacjami wewnętrznymi
i zewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego wykonawcę, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o liczbę dni niezbędnych do wykonania robót przez innego wykonawcę – o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji;
4) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowla-nych, stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian
w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń)
z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie może skutkować zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowiącej załącznik nr 3 do umowy oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa
w § 3 ust. 1;
5) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia warunków geologicznych lub hydrologicznych odmiennych od założonych w dokumentacji projektowej i powodujących konieczność wstrzymania robót lub konieczność ich wykonania przy wykorzys-taniu odmiennych od zaprojektowanych rozwiązań technicznych, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wyeliminowania utrudnień związanych z ich wystąpieniem,
6) przedłużenia terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust.1, może nastąpić w zakresie niezbędnym do wykonania robót zleconych na podstawie
art. 4Zmian55 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

Z uwagi na ograniczona liczbę znaków pozostałe zmiany umowy określa § 18
Projektu umowy.

Po zmianie:
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej;
2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej lub eksploatorów infrastruktury, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenia robót budowlanych;
3) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z instalacjami wewnętrznymi
i zewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej i STWIORB (w zakresie zadania 1) lub przedmiarze i STWIORB (w zakresie zadań 2, 3 i 4), lub innymi robotami prowadzonymi przez innego wykonawcę, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej i STWIORB (w zakresie zadania 1) lub przedmiarach i STWIORB (w zakresie zadań 2, 3 i 4)lub o liczbę dni niezbędnych do wykonania robót przez innego wykonawcę – o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji;
4) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej i STWIORB (w zakresie zadania 1) lub przedmiarze i STWIORB (w zakresie zadań 2, 3 i 4) zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowla-nych, stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian
w dokumentacji projektowej i STWIORB (w zakresie zadania 1) lub przedmiarze i STWIORB (w zakresie zadań 2, 3 i 4) oraz do przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń)
z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy, przy czym wprowadzenie ww. zmian nie może skutkować zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowiącej załącznik nr 3 do umowy oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1;
5) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia warunków geologicznych lub hydrologicznych odmiennych od założonych w dokumentacji projektowej lub STWIORB (w zakresie zadania 1) lub przedmiarze lub STWIORB (w zakresie zadań 2, 3 i 4) i powodujących konieczność wstrzymania robót lub konieczność ich wykonania przy wykorzystaniu odmiennych od przewidzianych pierwotnie rozwiązań technicznych, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wyeliminowania utrudnień związanych z ich wystąpieniem,

Z uwagi na ograniczona liczbę znaków pozostałe zmiany umowy określa § 18
Projektu umowy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-08-08 12:00

Po zmianie:
2024-08-13 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-08-08 12:30

Po zmianie:
2024-08-13 12:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-09-06

Po zmianie:
2024-09-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.