eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław,,Budowa budynku sali gimnastycznej z pomieszczeniami dydaktycznymi i łącznika do budynku szkoły na działkach nr ewid. gr. 2426, 2428, 2417, jedn. ewid. 180401_1, Miasto Jarosław".



Ogłoszenie z dnia 2024-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Budowa budynku sali gimnastycznej z pomieszczeniami dydaktycznymi i łącznika do budynku szkoły na działkach nr ewid. gr. 2426, 2428, 2417, jedn. ewid. 180401_1, Miasto Jarosław”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JAROSŁAWSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900306

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 17

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwest@powiat.jaroslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.jaroslawski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_jaroslawski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Budowa budynku sali gimnastycznej z pomieszczeniami dydaktycznymi i łącznika do budynku szkoły na działkach nr ewid. gr. 2426, 2428, 2417, jedn. ewid. 180401_1, Miasto Jarosław”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1a02f88-2e1f-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00449429

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047784/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa budynku sali gimnastycznej z pomieszczeniami dydaktycznymi i łącznika do budynku szkoły przy Zespole Szkół Innowacyjnych w Jarosławiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376071

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 725), obejmujących swoim zakresem budowę budynku sali gimnastycznej z pomieszczeniami dydaktycznymi wraz z budynkiem łącznika do budynku Zespołu Szkół Innowacyjnych w Jarosławiu, na działkach nr ewid. gr. 2426, 2428, 2417, jedn. ewid. 180401_1, Miasto Jarosław.
2. Budowa budynku sali gimnastycznej z pomieszczeniami dydaktycznymi swoim zakresem obejmuje:
1) wykonanie robót ziemnych tj. usunięcie warstwy humusu, wykonanie wykopów i przekopów wraz z zasypywaniem wykopów oraz zagęszczeniem odpowiednimi warstwami;
2) wykonanie zbrojenia konstrukcji żelbetowych;
3) wykonanie fundamentów tj. podkład z chudego betonu, ławy fundamentowe, stopy fundamentowe oraz ściany fundamentowe;
4) wykonanie zbrojenia oraz betonowania elementów konstrukcyjnych budynku tj. płyt żelbetowych, słupów żelbetowych, podciągów, belek żelbetowych oraz schodów żelbetowych;
5) wykonanie wypełnienia i poszycia ścian zewnętrznych z płyt warstwowych;
6) wykonanie ścian wewnętrznych z bloczków z betonu komórkowego oraz płyt gipsowo kartonowych;
7) wykonanie konstrukcji dachu z drewna klejonego;
8) wykonanie pokrycia dachu płytami warstwowymi typu sandwich wraz z niezbędnymi obróbkami blacharskimi;
9) wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej;
10) wykonanie tynków, posadzek;
11) wykonanie schodów zewnętrznych i podjazdu dla osób niepełnosprawnych;
12) wykonanie instalacji wewnętrznych elektrycznych, instalacji oddymiania, instalacji odgromowej i ekwipotencjalnej, instalacji nagłośnienia oraz pomiarów;
13) wykonanie instalacji sanitarnych tj. ciepła technologicznego i centralnego ogrzewania;
14) wykonanie kotłowni gazowej z instalacjami;
15) wykonanie instalacji wentylacji, instalacji wod-kan.
3. Budowa budynku łącznika do budynku Zespołu Szkół Innowacyjnych w Jarosławiu swoim zakresem obejmuje:
1) wykonanie robót ziemnych tj. usunięcie warstwy humusu, wykonanie wykopów i przekopów wraz z zasypywaniem wykopów oraz zagęszczeniem odpowiednimi warstwami;
2) wykonanie zbrojenia konstrukcji żelbetowych;
3) wykonanie fundamentów tj. podkład z chudego betonu, ławy fundamentowe, stopy fundamentowe oraz ściany fundamentowe;
4) wykonanie zbrojenia oraz betonowania elementów konstrukcyjnych budynku tj. płyt żelbetowych, słupów żelbetowych, podciągów, belek żelbetowych oraz schodów żelbetowych;
5) wykonanie stropodachu i dachu;
6) wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej;
7) przebudowa uzbrojenia terenu kolidującego z projektowanym budynkiem;
8) prace w drogach i placach.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakresu robót budowlanych i konserwatorskich niezbędnych do wykonania w ramach bieżącego zamówienia określa Dokumentacja projektowo-techniczna, stanowiąca Załącznik Nr 1 do SWZ, w której skład wchodzą:
1) Projekt budowlany: Budowa budynku sali gimnastycznej z pomieszczeniami dydaktycznymi oraz łącznika do budynku szkoły publicznej, w tym:
a) Projekt architektoniczno-budowlany,
b) Projekt techniczny (wykonawczy),
c) Projekt zagospodarowania terenu;
2) Decyzje, w tym:
a) Decyzja Starosty Jarosławskiego Nr 156/2023 z dnia 05 .05. 2023 r., znak: AB-AAB. 6740.696.2022 – pozwolenie na budowę,
b) Decyzja Burmistrza Miasta Jarosławia o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 19. 03. 2018 r., znak: GGM.6733.6.2018,
c) Decyzja Burmistrza Miasta Jarosławia z dnia 13. 07. 2018 r., znak: GGM.6733.6.2018) zmieniająca decyzję ostateczną Burmistrza Miasta Jarosławia o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 19. 03 .2018 r. znak: GGM.6733.6.2018;
3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zwana dalej również „STWiORB”.
5. Pomimo przyjęcia przez Zamawiającego ryczałtowego charakteru wynagrodzenia umownego, w celu ułatwienia sporządzenia oferty Zamawiający udostępnia Wykonawcom w folderze pod nazwą: Załącznik Nr 1 do SWZ ZP.272.19.2024 - Dokumentacja projektowo-techniczna, Przedmiary robót oraz Kosztorysy ofertowe, które stanowić powinny jedynie podstawę do sporządzenia dokładnej wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia.
6. Udostępnione przez Zamawiającego Przedmiary robót, jak i Kosztorysy ofertowe, należy traktować poglądowo, jedynie jako materiał pomocniczy, mający ułatwić prawidłowe obliczenie ryczałtowej ceny oferty w sposób opisany w SWZ. Nie mogą one stanowić jedynej podstawy do sporządzenia dokładnej wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, gdyż nie będą one wiążące dla Zamawiającego na etapie wykonawstwa.
7. W przypadku różnic pomiędzy Dokumentacją projektowo-techniczną, o której mowa w ust. 6, a Przedmiarami robót, o których mowa w ust. 7, do wyceny należy przyjąć, że przedmiot zamówienia określa Dokumentacja projektowo-techniczna, tj. Projekt budowlany, w tym Projekt architektoniczno-budowlany, Projekt techniczny, Projekt zagospodarowania terenu oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Nie będą traktowane, jako roboty dodatkowe, roboty objęte Dokumentacją projektowo-techniczną, o której mowa w ust. 6, a nie uwzględnione w Przedmiarach robót. Należy wycenić wszystkie roboty opisane w Dokumentacji projektowo-technicznej, z uwzględnieniem wszystkich kosztów pośrednich i bezpośrednich, jakie Wykonawca uzna za niezbędne w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia i osiągnięcia celu, któremu ma służyć, w tym zysk.
8. W ramach wykonania / realizacji zamówienia, zgodnie z postanowieniami SWZ oraz umowy zawartej na wykonanie zamówienia, Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt:
1) zapewni Kierownika budowy posiadającego odpowiednie kwalifikacje do kierowania budową i niezbędne uprawnienia budowlane, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz przynależącego do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającego wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;
2) zapewni kierownika robót branży sanitarnej posiadającego niezbędne uprawnienia budowlane, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz przynależącego do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającego wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;
3) zapewni kierownika robót branży elektrycznej posiadającego niezbędne uprawnienia budowlane, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz przynależącego do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającego wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;
4) jeżeli będzie to konieczne lub wymagane przepisami prawa, zapewni innych kierowników robót branżowych, posiadających niezbędne uprawnienia budowlane, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz przynależących do właściwych izb samorządów zawodowych i posiadających wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;
5) w razie wystąpienia konieczności wynikających z przepisów prawa, własnym staraniem i na własny koszt dokona zgłoszeń do odbioru wykonanych robót do odpowiednich inspekcji, służb i straży oraz dokona opłat z tytułu odbioru wykonanych robót przez odpowiednie inspekcje, służby i straże;
6) uzyska decyzję o pozwoleniu na użytkowanie wybudowanej sali gimnastycznej z pomieszczeniami dydaktycznymi i łącznikiem do budynku szkoły.
9. Wykonawca będzie zobowiązany:
1) udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia / umowy (wykonane roboty budowlane) rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru całości przedmiotu zamówienia / umowy bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 48 miesięcy;
2) zagospodarować we własnym zakresie zbędne materiały pochodzące z demontażu i odpady powstałe w toku własnych robót oraz ponieść koszty ich wywozu wraz z kosztami składowania i utylizacji;
3) właściwie postępować z materiałami z demontażu oraz odpadami przeznaczonymi do utylizacji tj. w sposób określony przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 399);
4) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia, w tym wszelkie opłaty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji prac / robót związanych z wykonaniem zamówienia / umowy;
5) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, do ich wykonania bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi nieuzasadnionymi kosztami;
6) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania tzw. „robót dodatkowych”, do ich wykonania na podstawie tych samych czynników cenotwórczych (R, S, Kp, Kz, Z), jakie zostaną wykazane w Kosztorysie ofertowym złożonym przez Wykonawcę w wyniku wyboru jego oferty, jako najkorzystniejszej dla Zamawiającego, a w przypadku braku takich czynników cenotwórczych w złożonym Kosztorysie ofertowym oraz braku możliwości ich interpolacji, na podstawie czynników cenotwórczych zawartych w aktualnych cennikach Sekocenbud;
10. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami niniejszej SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunki określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10361274,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11771100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10361274,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLKAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962965307

7.3.3) Ulica: Mikołaja Reja 12

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-211

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10361274,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 660 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.