Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00425890/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
- 2024/BZP 00443663/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elewacji zabytkowego Ratusza w Zdunach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZDUNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Zduny
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-760
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627215001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zduny@zduny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zduny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zduny/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elewacji zabytkowego Ratusza w Zdunach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b3d3ab0-2974-4bee-bb5a-8a315033aae9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00449439
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00094096/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont elewacji zabytkowego Ratusza w Zdunach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00425890
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych remontowo-konserwatorskich elewacji dawnego ratusza w Zdunach, w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania pn. Remont elewacji zabytkowego Ratusza w Zdunach. Budynek dawnego ratusza został wpisany do rejestru zabytków pod pozycją 73/46/53 decyzją z dnia 01.08.1953 r. • Budynek zlokalizowany jest na terenie historycznego układu urbanistycznego miasta Zduny (poz. 592/Wlkp./A z dnia 13. 03. 2008 roku). Wykonawca podejmujący się realizacji zamówienia zobowiązany jest do kierowania się zapisami Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 roku. Dawny ratusz zlokalizowany jest na działkach o nr ewidencyjnych 1814/3 i 1815, obręb Miasto Zduny, jednostka ewidencyjna Zduny Miasto. Działki stanowią własność Gminy Zduny.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Charakter wykonywanych robót budowlanych, konieczność wykonania prac w obrębie jednej nieruchomości stanowią argument by wykonywał je jeden wykonawca. Dwóch lub więcej wykonawców mogło utrudnić prawidłową realizację zamówienia i wygenerowanie dodatkowych kosztów dla Zamawiającego, a także spowodować trudności techniczne i organizacyjne związane
z potrzebą skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, wszelkich wymaganych prawem decyzji, uzgodnień w tym uzyskania pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków oraz uzyskania decyzji o pozwolenie na budowę/zgłoszenie wykonania robót przez Wykonawcę oraz uzyskaniu innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego pn. Remont elewacji zabytkowego Ratusza w Zdunach oraz wykonaniu robót budowlanych wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu inwestycyjnym w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę robót i zatwierdzoną przez Zamawiającego, STWiOR oraz odpowiednie przepisy prawa.
5. Zakres robót budowlanych:
1) Działania remontowo konserwatorskie mają na celu usunięcie przyczyn destrukcji murów i tynków, przywrócenie materiałom ich pierwotnych właściwości
i zabezpieczenie elewacji przed dalszym niszczeniem.
2) Projekt zakłada konserwację zachowawczą, z pozostawieniem w maksymalnym stopniu oryginalnych materiałów.
3) Remont elewacji obejmuje naprawę tynków i detali architektonicznych (rekonstrukcję opasek okiennych i drzwiowych, naprawę gzymsów), wykonanie nowych tynków renowacyjnych na poziomie cokołu, opracowanie kolorystyczne, naprawę rur spustowych, konserwację tarcz zegarowych i tarczy herbowej.
4) Istniejąca stolarka okienna i drzwiowa podlega pracom konserwatorskim. Wymianie na nowe podlega wtórna stolarka okienna i drzwiowa, odbiegająca formą od stolarki pierwotnej.
5) W pracach remontowo konserwatorskich należy zastosować materiały o składzie chemicznym i właściwościach zbliżonych do oryginalnych.
6) Technologia wykonania robót powinna być zgodna z technologią pierwotną
– w technice profili ciągnionych (dotyczy opasek okiennych i drzwiowych).
6. Orientacyjne powierzchnie elewacji (w układzie płaskim):
Elewacja zachodnia - frontowa- Całkowita powierzchnia elewacji ok 63,8 m2
Elewacja północna- całkowita powierzchnia elewacji ok 142,8 m2
Elewacja południowa- całkowita powierzchnia elewacji ok 108,90 m2
Elewacja wschodnia - całkowita powierzchnia elewacji ok 105,4 m2
7. Kody wspólnego słownika zamówień (CPV):
71220000-6 – Usługi projektowania architektonicznego
71242000-6 – Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 Prace budowlane
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45212350-4 Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45320000-6 Roboty izolacyjne
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez zamawiającego, tj. do 07.08.2024 r. do godz. 12.00 nie została złożona żadna oferta.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI ZDUNY
- Zakup autobusu do przewozu pasażerów
- Zakup sprzętu rolniczego
- Budowa budynku ujeżdżalni koni - etap pierwszy
więcej: przetargi ZDUNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.