Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00390217/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Unowocześnienie procesu nauczania w Zespole Szkół im. Marii Curie-Skłodowskiej w Kętrzynie w ramach projektu pt. ,,Technik analityk – Nowe narzędzia, Nowe wyzwania”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. MARII CURIE SKŁODOWSKIEJ W KĘTRZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000240508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11-400
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zs.ketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs.ketrzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e9ecca99-3791-11ef-880f-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Unowocześnienie procesu nauczania w Zespole Szkół im. Marii Curie-Skłodowskiej w Kętrzynie w ramach projektu pt. ,,Technik analityk – Nowe narzędzia, Nowe wyzwania”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9ecca99-3791-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00449500
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00369339/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienie procesu nauczania w ZS im. Marii Curie Skłodowskiej w Kętrzynie w postaci sprzętu, urządzeń i pomocy dydaktycznych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie w ramach realizacji projektu "Technik analityk – Nowe narzędzia, Nowe wyzwania" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur na lata 2021 - 2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00390217
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FEWM.06.04-IZ.00-0020/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa pomocy edukacyjnych, w ramach realizacji projektu "Technik analityk – Nowe narzędzia, Nowe wyzwania" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur na lata 2021 - 2027.4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
38430000-8 - Aparatura do wykrywania i analizy
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 405524 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa laptopa, w ramach realizacji projektu "Technik analityk – Nowe narzędzia, Nowe wyzwania" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur na lata 2021 - 2027.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 56443,09 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 843493,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 860976,40 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88000 PLN
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Opracowanie dokumentacji na roboty zabezpieczające obiekt mostowy przy ul. Podmiejskiej w Reszlu
- Usługa ochrony mienia
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Remont izolacji przeciwwilgociowej budynku administracyjnego Placówki SG w m. Banie Mazurskie
- Zakup i dostawa elektronarzędzi i narzędzi ręcznych oraz komory suszarniczej aerodynamicznej w ramach utworzenia i wspa. fun.Branż.CentrumUmiejętności w dzie. przem. meblarskiego w ZS Rataja w Reszlu
- Dostawa kruszywa dla Gminy Kętrzyn
- Dostawy wyrobów garmażeryjnych do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych w podziale na 6 części
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie"
- Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektów: "Dobry start (...)", Bystrzaki (...)", "Aktywne przedszkolaki (...)", "W krainie zabawy (...)"
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Wymiana wyposażenia kinotechnicznego sali Czerwonej w Kinie Pionier 1907w Szczecinie"
- Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych w ramach projektu <<W pawłowickiej gminie każdy przedszkolak się rozwinie>> dla Publicznego Przedszkola w Warszowicach
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.