Ogłoszenie z dnia 2023-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00407942/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie w sezonie zima 2023/2024 usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu z podziałem na 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opolski -Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421584
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Książąt Opolskich 27
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-005
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6dd34e23-5624-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie w sezonie zima 2023/2024 usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu z podziałem na 3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dd34e23-5624-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449863
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054614/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Wykonanie w sezonie zima 2023 / 2024 usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu z podziałem na 3 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00407942
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZ.261.1.23.2023.EW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie w sezonie zimowym 2023/2024 usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP Opole - na terenie gminy Dobrzeń Wielki - ( O.D. Kotórz Mały ).1. Opis i zakres zamówienia:
Zamówienie obejmuje usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych przy odśnieżaniu i usuwaniu śliskości na terenie gminy Dobrzeń Wielki (Obwód Drogowy w Kotorzu Małym). Szczegółowy opis, zakres i warunki wykonywania usług zawierają załączniki:
a) „Wykaz dróg powiatowych na terenie gminy Dobrzeń Wielki objętych i nie objętych zimowym utrzymaniem w sezonie 2023/2024”,
b) Specyfikacje Techniczne (ST).
2. Informacje dodatkowe dot. zamówienia:
2.1. Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu zapewnia:
a) materiały uszorstniające z załadunkiem na placu składowym w Opolu-Bierkowicach (miejsce podstawienia sprzętu do załadunku) lub z dowozem na plac magazynowy Wykonawcy,
b) dyżur osobowy (dyżurny AZ).
2.2. Wykonawca może zapewnić:
a) plac magazynowy o wymiarach 100 m2 na materiały uszorstniające (materiały dostarczane przez Zamawiającego) położony na terenie gm. Dobrzeń Wielki umożliwiający szybkie reagowanie - spełniający wymogi z zakresu ochrony środowiska,
b) pryzmowanie materiałów uszorstniających,
c) załadunek materiałów uszorstniających na piaskarko-solarki,
zaplecze sprzętowo-warsztatowe (obsługę warsztatową jednostek sprzętowych umożliwiającą szybkie reagowanie i utrzymywanie sprzętu w stałej sprawności technicznej).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 68490,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie w sezonie zimowym 2023/2024 usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP Opole - na terenie gminy Popielów - ( O.D. Kotórz Mały ).1. Opis i zakres zamówienia:
Zamówienie obejmuje usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych przy odśnieżaniu i usuwaniu śliskości na terenie gminy Popielów (Obwód Drogowy w Kotorzu Małym). Szczegółowy opis, zakres i warunki wykonywania usług zawierają załączniki:
a) „Wykaz dróg powiatowych na terenie gminy Popielów objętych i nie objętych zimowym utrzymaniem w sezonie 2023/2024”,
b) Specyfikacje Techniczne (ST).
2. Informacje dodatkowe dot. zamówienia:
2.1. Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu zapewnia:
a) materiały uszorstniające z dowozem na plac magazynowy Wykonawcy,
b) dyżur osobowy (dyżurny AZ).
2.2. Wykonawca zapewni:
a) plac magazynowy o wymiarach 100 m2 na materiały uszorstniające (materiały dostarczane przez Zamawiającego) położony na terenie gm. Popielów umożliwiający szybkie reagowanie - spełniający wymogi z zakresu ochrony środowiska,
b) pryzmowanie materiałów uszorstniających,
c) załadunek materiałów uszorstniających na piaskarko-solarki,
d) zaplecze sprzętowo-warsztatowe (obsługę warsztatową jednostek sprzętowych umożliwiającą szybkie reagowanie i utrzymywanie sprzętu w stałej sprawności technicznej).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 144375,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie w sezonie zimowym 2023/2024 usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP Opole – obsługa punktu dyspozytorskiego w Bierkowicach obsługującego teren gmin Chrząstowice, Tarnów Opolski, Ozimek, Dobrzeń Wielki, Łubniany, Murów, Turawa, Popielów, Dąbrowa, Komprachcice, Prószków, Niemodlin, Tułowice.1. Opis i zakres zamówienia:
Zamówienie obejmuje obsługę pozostałych części Zimowego utrzymania Dróg, t.j. czynności bezpośrednie i pomocnicze mające na celu prawidłowe wykonywanie usług w zakresie odśnieżania i usuwania oblodzeń, a polegające m.in. na:
a) praca i dyżur ładowarki na bazie w Opolu-Bierkowicach:
- sporządzanie za pomocą ładowarki mieszanki piaskowo-solnej uszorstniającej),
- dodawanie w razie potrzeb na polecenie Zamawiającego innych materiałów
do mieszanki np. chlorku wapnia,
- mieszanie i pryzmowanie materiałów uszorstniających do AZ,
- załadunek materiałów uszorstniających na piaskarko-solarki obsługujących ZUD na terenie gmin Chrząstowice, Tarnów Opolski, Ozimek, na terenie gmin Łubniany, Murów, Turawa oraz na terenie gmin Dąbrowa, Komprachcice, Prószków,
- załadunek materiałów uszorstniających na samochody Zamawiającego przewożące je na place magazynowe Wykonawców obsługujących ZUD na terenie gminy Dobrzeń Wielki, na terenie gminy Popielów oraz na terenie gmin Niemodlin i Tułowice,
b) dyżur osobowy (dyżurny AZ - koordynator):
- przyjmowanie / zbieranie informacji (w 2023/2024) o stanie pogody i obsługa meteorologiczna w celu prawidłowej realizacji usług zimowego utrzymania,
- koordynowanie pracy jednostek sprzętowo-transportowych podczas prowadzenia usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na drogach powiatowych Powiatu Opolskiego.
Szczegółowy opis, zakres i warunki wykonywania usług zawierają załączniki:
a) „Wykaz dróg powiatowych objętych i nie objętych zimowym utrzymaniem
w sezonie 2023/2024”,
b) Specyfikacje Techniczne (ST).
2. Informacje dodatkowe dot. zamówienia:
2.1.Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu zapewnia:
a) materiały uszorstniające (piasek i sól),
b) plac składowy w Opolu-Bierkowicach na materiały uszorstniające dostarczane przez Zamawiającego (główne składowisko).
2.2. Wykonawca zapewni:
a) obsługę punktu dyspozytorskiego,
b) zaplecze sprzętowo-warsztatowe (obsługę warsztatową ładowarki umożliwiającą szybkie reagowanie i utrzymywanie sprzętu w stałej sprawności technicznej).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 111645,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49248,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49248,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49248,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kóło Rolnicze Popielów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 530538640
7.3.3) Ulica: Lubieńska 38E
7.3.4) Miejscowość: Popielów
7.3.5) Kod pocztowy: 46-090
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49248,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-01 do 2024-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104228,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104228,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104228,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kółko Rolnicze Popielów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 530538640
7.3.3) Ulica: Lubieńska 38E
7.3.4) Miejscowość: Popielów
7.3.5) Kod pocztowy: 46-090
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104228,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-01 do 2024-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102060,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Sdzuj Bernard
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531569938
7.3.3) Ulica: Wiejska 52
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-302
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWE SDZUJ BERNARD
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWE SDZUJ BERNARD
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-01 do 2024-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA 2025 R.
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.