eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubowidzWymiana o¶wietlenia na ledowe w budynku Szko³y Podstawowej w Lubowidzu



Og³oszenie z dnia 2024-08-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana o¶wietlenia na ledowe w budynku Szko³y Podstawowej w Lubowidzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto i Gmina Lubowidz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378255

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Zielona 10

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lubowidz

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-304

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 23 683 48 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugl@uglubowidz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.uglubowidz.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana o¶wietlenia na ledowe w budynku Szko³y Podstawowej w Lubowidzu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-92e7fdc5-ee8b-4006-9861-365acd16b6c7

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00450441

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00010387/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Wymiana o¶wietlenia na ledowe w budynku Szko³y Podstawowej w Lubowidzu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-92e7fdc5-ee8b-4006-9861-365acd16b6c7

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) i po¶wiadczania za zgodno¶æ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, których wykaz dla przedmiotowego postêpowania jest podany w rozdziale 22 SWZ, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki do formularzy komunikacyjnych.
5. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
6. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze”
(„Formularze do komunikacji”).
Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych s± opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
Na koñcu rozdzia³u 12 SWZ zamawiaj±cy podaje swoje rekomendacje w tym zakresie.
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia. Zaleca siê stosowanie aktualnie wspieranych wersji oprogramowania.
9. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
Szczegó³owe wymagania zawiera SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Lubowidz, 09-304 Lubowidz, ul. Zielona 10, tel. (23) 65 82 078;
 inspektorem ochrony danych osobowych w Miasto i Gmina Lubowidz jest
Pan Pawe³ Modrzejewski, kontakt: adres e-mail: inspektor@kiodo.pl,
telefon: 544 544 001;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Wymiana o¶wietlenia na ledowe w budynku Szko³y Podstawowej w Lubowidzu” prowadzonym w trybie podstawowym a tak¿e w celu realizacji zadañ w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej administratorowi ( art. 6 ust.1 lit e RODO) i w celu zawarcia i wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO).
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 - 76 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zmianami), dalej „ustawa Pzp” oraz podmioty z którymi Administrator podpisa³ stosowne umowy powierzenia przetwarzania danych, np. w zakresie us³ug IT.
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 - 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;


* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu :
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Przedmiotem zamówienia jest „Wymiana o¶wietlenia na ledowe w budynku Szko³y Podstawowej w Lubowidzu”.

Zakresem zamówienia jest wymiana opraw o¶wietleniowych u budynku Szko³y Podstawowej z istniej±cych opraw jarzeniowych na oprawy typu LED, w istniej±cym budynku szko³y zlokalizowanym w m. Lubowidz ul. Jana Paw³a II 46A, dzia³ka Nr 976/2 pow. ¿uromiñski.

Zakres rzeczowy:
Demonta¿ istniej±cych opraw jarzeniowych szt.289
Demonta¿ istniej±cych opraw ¿arowych szt. 41
Monta¿ opraw LED szt. 330
Wymiana ¿arówek ¿arowych na ¿arówki LED szt. 9
Istniej±ce oprawy dwufunkcyjne nale¿y zast±piæ opraw± o¶wietlenia podstawowego
+ oprawa o¶wietlenia awaryjnego zgodnie z rysunkami.

W trakcie monta¿u opraw nale¿y zachowaæ warunek Inwestora jak poni¿ej:
„Podczas realizacji zamówienia wymaga siê, aby wymiana lamp by³a przeprowadzona punkt za punkt przy spe³nieniu wymagañ natê¿enia ¶wiat³a i innych warunków dotycz±cych poszczególnych pomieszczeñ w poszanowaniu racjonalno¶ci ekonomicznej”.

Nazwy towarowe, czy producenta s± jako przyk³adowe, lub równowa¿ne do u¿ytych materia³ów do zabudowania.
Za³±czone do dokumentacji technicznej karty katalogowe urz±dzeñ przedstawiaj± tylko przyk³adowe produkty.

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj±: dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót stanowi±ce za³±czniki do SWZ.

Zakres wszystkich robót budowlanych objêtych zamówieniem zosta³ wskazany w przedmiarach robót.


Zadanie wspó³finansowane bêdzie ze ¶rodków pochodz±cych z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony ¦rodowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta z³o¿ona przez wykonawcê mo¿e otrzymaæ 100 pkt.
2. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ udzielenia przez wykonawcê wyja¶nieñ tre¶ci z³o¿onych przez niego ofert.
3. Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie ka¿dego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
4. Kryterium ceny bêdzie oceniane na podstawie ceny brutto podanej w formularzu ofertowym i przeliczone wed³ug wskazanego w SWZ wzoru. W kryterium tym najwy¿sz± liczbê punktów (60 pkt) – otrzyma oferta tego Wykonawcy, który za realizacjê ca³o¶ci przedmiotu zamówienia zaproponuje najni¿sz± cenê brutto. Ka¿da nastêpna, wy¿sza oferta, otrzyma odpowiednio mniej punktów.
5. Kryterium okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia oceniany bêdzie na podstawie podanego
w miesi±cach okresu gwarancji w formularzu ofertowym. W kryterium tym mo¿na uzyskaæ maksymalnie 40 punktów. Okres gwarancji wykonania nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 24 miesi±ce i nie d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy. Wskazany przez Wykonawcê w formularzu ofertowym okres gwarancji bêdzie jednocze¶nie wyznacznikiem d³ugo¶ci okresu rêkojmi. Maksymaln± ilo¶æ punktów w kryterium "Gwarancja" otrzyma oferta z najd³u¿szym terminem gwarancji. Ilo¶æ punktów przyznana ofercie w kryterium "Gwarancja" zostanie okre¶lona zgodnie z wskazanym w SWZ wzorem. Ocenie bêdzie podlega³ wyd³u¿ony termin gwarancji powy¿ej 24 miesiêcy. Je¿eli wykonawca podtrzyma termin gwarancji okre¶lony w SWZ, jako minimalny otrzyma 0 punktów. Je¶li Wykonawca w formularzu ofertowym nie poda okresu gwarancji, Zamawiaj±cy przyjmie minimalny okres gwarancji tj. 24 miesi±ce i Wykonawca otrzyma 0 pkt. Je¶li Wykonawca w formularzu ofertowym poda okres gwarancji wiêkszy ni¿ 60 miesiêcy, Zamawiaj±cy zaakceptuje wiêkszy okres gwarancji, lecz Wykonawca otrzyma 40 pkt. za wskazany okres. Wykonawca podaje okres gwarancji w pe³nych miesi±cach.
6. £±czna ilo¶æ punktów oferty stanowi sumê ilo¶ci punktów przyznanych w kryterium "Cena" i ilo¶æ punktów przyznanych w kryterium "Gwarancja".

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ wy³±cznie wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu:

Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie okre¶la niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu.

Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie okre¶la niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu.

Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiaj±cy nie okre¶la niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu.

Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa.
a) Wykonawca posiada do¶wiadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej 1 zadanie polegaj±ce na wymianie o¶wietlenia albo budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji instalacji elektrycznej o warto¶ci min. 30 000,00 z³ brutto.
b) Wykonawca dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, legitymuj±cymi siê do¶wiadczeniem zawodowym odpowiednim do funkcji, jakie im powierzono. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata:
- Kierownik robót - osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w bran¿y elektrycznej, lub posiadaj±cymi odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane w odpowiednim zakresie.

Wykonawcy z innych pañstw cz³onkowskich mog± spe³niæ niniejszy warunek posiadaj±c równowa¿ne uprawnienia uzyskane w swoich krajach pochodzenia.

Zamawiaj±cy informuje, ¿e dla potrzeb spe³niania, któregokolwiek z warunków opisanych powy¿ej, je¿eli warto¶ci zostan± podane w walutach innych ni¿ z³, Zamawiaj±cy w celu przeliczenia waluty na z³/PLN przyjmie ¶redni kurs z³ do tej waluty podawany przez NBP na dzieñ opublikowania og³oszenia o zamówieniu dotycz±cego niniejszego postêpowania.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
- Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

I. Dokumenty wykonawców maj±cych siedzibê lub miejsce zamieszkania poza RP:

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast:
a) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa, w punkcie 5.6. - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu
z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed ich z³o¿eniem.

Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. I lit. a, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument mia³ dotyczyæ. Dokument, o którym mowa powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.

Do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy maj±cych siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zapisy pkt. I stosuje siê odpowiednio.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu:

a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;

b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;


Okresy wyra¿one w latach, o których mowa w ust. 5.7 lit. a, liczy siê wstecz od dnia:
1) w którym up³ywa termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu;
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, dostaw lub us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz:
1) o którym mowa w ust. 5.7 lit. a, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³;

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty nale¿y do³±czyæ nastêpuj±ce dokumenty opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
a) Formularz ofertowy,
b) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego ,
c) Pe³nomocnictwo do sk³adania o¶wiadczeñ w imieniu wykonawcy w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu potwierdzonej przez mocodawcê lub notariusza,
d) Wykaz czê¶ci zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani,
e) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
f) Zgodnie z art. 117 ust. 4 PZP w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wykonawcy do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy.

Szczegó³owy wykaz dokumentów zawiera specyfikacja warunków zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zamawiaj±cy okre¶la warunki realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w nastêpuj±cy sposób:
1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu .
2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ust. 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego
zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia /konsorcjum, spó³ka cywilna/ musz± ustanowiæ pe³nomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postêpowaniu (lub reprezentowania w postêpowaniu i zawarciu umowy). Stosowne pe³nomocnictwo lub umowê nale¿y za³±czyæ do oferty w formie orygina³u lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em przez mocodawcê lub notariusza. Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej musi precyzowaæ zakres umocowania i wskazywaæ pe³nomocnika. Musi te¿ wyliczaæ wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie i ka¿dy z nich musi podpisaæ siê pod tym dokumentem.
4. Oferta musi byæ podpisana w sposób, który prawnie zobowi±zuje wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
5. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
6. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych
z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
7. Zgodnie z art. 117 ust. 4 PZP w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wykonawcy do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

I. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ zawartej umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1. Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót budowlanych w nastêpuj±cych sytuacjach:
a) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci:
- bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy,
- bêd± nastêpstwem konieczno¶ci zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót,
b) je¿eli wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót,
c) je¿eli wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy,
d) wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu lub zaniechanie dokonania okre¶lonych czynno¶ci (w tym w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ) przez w³a¶ciwe organy administracji, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
e) je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
f) wyst±pienia Si³y Wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami w pierwotnie okre¶lonym terminie.

Okres wyd³u¿enia terminu zakoñczenia robót budowlanych nie mo¿e przekraczaæ okresu trwania przyczyn, z powodu których dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêdzie zagro¿one i – je¶li dotyczy – czasu niezbêdnego do usuniêcia przeszkód uniemo¿liwiaj±cych terminow± realizacjê zamówienia.


2. w przypadku wykonywania robót zamiennych lub ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, o czym mowa w niniejszej umowie, z zastrze¿eniem nieprzekroczenia czê¶ci wykraczaj±cej poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawarte w swz,
3 w przypadku wykrycia wad dokumentacji projektowej na etapie wykonywania umowy – a zmiany te bêd± konieczne gdy¿ kontynuacja wykonania umowy grozi³aby powstaniem budowli obarczonej wad±,
4. w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy.
5. zmiana wykonawcy realizacji zamówienia publicznego w przypadku gdy wykonawca z którym zosta³a zawarta umowa wyka¿e i wyja¶ni, ¿e nie jest w stanie zrealizowaæ zamówienia zgodnie z umow±. Umowa mo¿e byæ wtedy zawarta z innym wykonawc± na tych samych warunkach. Nowy wykonawca musi wykazaæ spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz kryteriów oceny ofert okre¶lonych w og³oszeniu o zamówieniu lub SWZ w zakresie nie mniejszym ni¿ dotychczasowy wykonawca. Nowy wykonawca musi tak¿e wykazaæ brak podstaw do wykluczenia w zakresie okre¶lonym w og³oszeniu o zamówieniu lub w SWZ. Nowy wykonawca odpowiada solidarnie z dotychczasowym wykonawc± za zakres umowy dotychczas zrealizowany

II. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. I wymagaæ bêdzie podpisania aneksu do umowy, przy czym niedopuszczalne s± zmiany umowy w zakresie prac wykraczaj±cych poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia.
III. Zmiana osób odpowiedzialnych, o których mowa w § 8 umowy nie stanowi jej zmiany i nie wymaga zgody drugiej strony, przy czym osoby te musz± spe³niaæ wymagania niezbêdne do wykonywania czynno¶ci odno¶nie pe³nionej funkcji. Zmiana taka jest skuteczna z dniem otrzymania pisemnego zawiadomienia o dokonanej zmianie.
IV. Poni¿sze zmiany nie bêd± stanowiæ zmiany umowy i nie wymagaj± zachowania formy pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci, a zostan± dokonane poprzez pisemne zg³oszenie potwierdzone przez drug± stronê Umowy:
a) zmiana na stanowisku kierownika budowy,
b) zmiana na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego,
c) zmiana adresu Wykonawcy,
d) zmiana formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-29 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê sk³ada siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Ofertê nale¿y z³o¿yæ w sposób okre¶lony w pkt 12 SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-29 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-27

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych obronie bezpieczeñstwa narodowego .

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.