eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £apanówBudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie Szko³y Podstawowej w £apanowie



Og³oszenie z dnia 2024-08-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie Szko³y Podstawowej w £apanowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA £APANÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660677

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: £apanów 34

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £apanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-740

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 6134057

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: budownictwo@lapanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.lapanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie Szko³y Podstawowej w £apanowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-281045fa-2f0d-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00450469

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00039082/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Budowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie Szko³y Podstawowej w £apanowie oraz modernizacja dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00376717

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IBP.III.271.5.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 16474957,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest Budowa hali sportowej z przedszkolem oraz przewi±zk± ³±cz±c± istniej±cy budynek Szko³y Podstawowej, wiat± techniczn±, altan±, uk³adem komunikacyjnym w tym 11 miejsc postojowych oraz dwoma murami oporowymi na dzia³ce nr 218/4 oraz rozbudow± drogi gminnej dz. nr 235 w miejscowo¶ci £apanów, gmina £apanów


Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa bêd±ce za³±cznikami do SWZ .

Przedmiary dla zadania 1 maj± charakter pogl±dowy, u³atwiaj±cy prace wyliczeniowe, ale nale¿y wyceniæ wszystkie prace w oparciu o za³±czony projekt.

Wykonawca którego oferta zosta³a wybrana przed³o¿y ( w porozumieniu z Zamawiaj±cym) harmonogram rzeczowo - finansowy i kosztorys ofertowy w najpó¼niej w dniu zawarcia umowy w celu rozliczania zaawansowania prac i p³atno¶ci- 20%, 50%, 100% inwestycji. Wprowadzenie zmian w harmonogramie nie bêdzie traktowane jako zmiany umowy i nie bêdzie wymaga³o zawarcia aneksu do umowy

Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe s³u¿± tylko i wy³±cznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i okre¶leniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz okre¶leniu standardów jako¶ciowych i technologicznych. Zamawiaj±cy dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod wzglêdem posiadanych parametrów jako¶ciowych i technicznych od produktów okre¶lonych za pomoc± nazw producentów pod warunkiem, ¿e oferowane produkty posiadaj± parametry techniczne i jako¶ciowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomoc± nazw producenta w dokumentacji.
UWAGA:
1. Zalecane jest, aby Wykonawca przed z³o¿eniem oferty odby³ wizjê w terenie w celu zaznajomienia siê z sytuacj± faktyczn± oraz specyfik± obiektu i dok³adnym zakresem prac.
2. Prace musz± byæ wykonane zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, sztuk± budowlan± oraz z zachowaniem wysokich standardów estetycznych, uwzglêdniaj±cych charakter obiektu.
3. Prowadziæ roboty budowlane zgodnie z wymogami STWiORB
4. W przypadku zajêcia terenu prywatnego (dzia³ek) przy prowadzeniu inwestycji wykonawca ponosi wszelkie koszty zwi±zane z zajêtym terenem.
5. Dokonaæ pomiarów geodezyjnych w celu wykonania prawid³owego wykonania prac.
6. Wykonaæ prace przygotowawcze, zorganizowaæ zaplecze techniczno - socjalne i teren budowy oraz wszystkie roboty towarzysz±ce niezbêdne do kompleksowej realizacji przedmiotu umowy.
7. Przygotowaæ rozliczenie koñcowe robót i sporz±dzenie operatu kolaudacyjnego, który ma zawieraæ: umowê, ofertê, umowy z podwykonawcami, kosztorys powykonawczy wraz z wycenionym wykazem elementów rozliczeniowych, protoko³y odbioru robót zanikaj±cych i ulegaj±cych zakryciu, polisê ubezpieczeniow±, protokó³ przekazania placu budowy, badania materia³ów, wyniki pomiarów, wyniki badañ laboratoryjnych, deklaracje zgodno¶ci materia³ów, sprawozdania techniczne Wykonawcy, opinie technologiczn± na podstawie wyników badañ i pomiarów, operat geodezyjny powykonawczy wraz z o¶wiadczeniem geodety o przed³o¿eniu do zasobów Starostwa Powiatowego w Bochni (dotyczy zadania nr 1), o¶wiadczenie kierownika budowy o wykonaniu robót zgodnie z przepisami, wszelkich niezbêdnych dokumentów do uzyskania pozwolenia na u¿ytkowanie obiektu przez Zamawiaj±cego (dotyczy zadania nr 1). Operat kolaudacyjny nale¿y dostarczyæ w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie *.pdf)


Wymagania o których mowa w art. 95 Pzp.
1. Poniewa¿ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywaæ siê poprzez wykonywanie czynno¶ci w warunkach okre¶lonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcê lub podwykonawcê - zamawiaj±cy, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci wchodz±ce w tzw. koszty bezpo¶rednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem robót budowlanych objêtych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególno¶ci.:
a) roboty ziemne, roboty budowlano-konstrukcyjne, roboty instalacyjne, roboty monta¿owe, roboty wykoñczeniowe
2. Wymóg nie dotyczy osób kieruj±cych budow±, osób wykonuj±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wykonuj±cych us³ugi dostaw materia³ów budowlanych, us³ug transportowych, sprzêtowych i podobnych.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia zamawiaj±cemu, na jego wniosek w terminie okre¶lonym we wniosku, dokumentów potwierdzaj±cych zatrudnienie osób wykonuj±cych czynno¶ci, o których mowa powy¿ej dokumentów w szczególno¶ci pisemnego o¶wiadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzaj±cego, ¿e pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy s± zatrudnieni na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzglêdnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207). O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e czynno¶ci wymienione w pkt. 1 wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
4. Uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zosta³y opisane w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do SWZ.
5. Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ, o których mowa powy¿ej zosta³y okre¶lone w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do SWZ

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45431200-9 - K³adzenie glazury

45432110-8 - K³adzenie pod³óg

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 13337398,37 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje
1 - "Modernizacja drogi gminnej nr 580203K £apanów do pól w km od 0+000 do 0+225",
2 - "Modernizacja drogi gminnej nr 580217K Tarnawa - Nowa Wie¶ - S³upia w km od 2+010 do 2+560",
3 - "Modernizacja drogi gminnej nr 580197K Lubomierz - Zagórzany w km od 1+640 - 1+890",
4 - "Modernizacja drogi wewnêtrznej w msc. Wolica (dz. nr 219/9, 219/7, 409/10, 222/3, 219/20, 219/21 w msc. Wolica, dz. nr 409/10 w msc. £apanów) w km od 0+000 (skrzy¿owanie z drog± powiatow± nr 1961K) -0+325",
5 - "Modernizacja drogi wewnêtrznej w msc. Zbydniów (dz. nr 116/2, 113/2, 104/2, 91/2) w km od 0+000 (skrzy¿owanie z drog± gminn± 580238K) - 0+330",
6 - "Modernizacja drogi wewnêtrznej w msc. Kobylec (dz.338/2) w km 0+000 (skrzy¿owanie z drog± powiatow± nr 2017K) - 0+320",
7 - "Modernizacja drogi wewnêtrznej w msc. Sobolów (dz. nr 120) w km 0+000 (skrzy¿owanie z drog± powiatow± 2084K) - 0+075",
8 - "Modernizacja drogi wewnêtrznej w msc. Sobolów (dz. nr 290/19) w km 0+000 (skrzy¿owanie z drog± gminn± nr 580205K) - 0+114",
9 - "Modernizacja drogi wewnêtrznej w msc. Tarnawa (dz. nr 754/1) w km 0+000 (skrzy¿owanie z drog± gminn± nr 580215K) - 0+250"
10 - Przebudowa drogi gminnej nr 580244k na dzia³kach nr 393/2, 396/28, 394 w miejscowo¶ci Kobylec wraz z budow± kanalizacji deszczowej na dzia³kach nr 393/2, 396/28, 394, 395, 401, 396/10, 400 i przebudow± sieci teletechnicznej na dzia³kach nr 393/2, 396/28, 393/14, 393/15, 396/2.

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa bêd±ce za³±cznikami do SWZ

Wykonawca którego oferta zosta³a wybrana przed³o¿y kosztorys ofertowy (dla ka¿dej drogi osobno) oraz harmonogram rzeczowo - finansowy w najpó¼niej w dniu zawarcia umowy, przedstawiaj±c rozbicie cenowe oferty w oparciu o ustalon± z Zamawiaj±cym tabelom elementów scalonych w oparciu o opracowany przez Wykonawcê kosztorys ofertowy. Wprowadzenie zmian w harmonogramie nie bêdzie traktowane jako zmiany umowy i nie bêdzie wymaga³o zawarcia aneksu do umowy


Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe s³u¿± tylko i wy³±cznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i okre¶leniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz okre¶leniu standardów jako¶ciowych i technologicznych. Zamawiaj±cy dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod wzglêdem posiadanych parametrów jako¶ciowych i technicznych od produktów okre¶lonych za pomoc± nazw producentów pod warunkiem, ¿e oferowane produkty posiadaj± parametry techniczne i jako¶ciowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomoc± nazw producenta w dokumentacji.

UWAGA:
1. Zalecane jest, aby Wykonawca przed z³o¿eniem oferty odby³ wizjê w terenie w celu zaznajomienia siê z sytuacj± faktyczn± oraz specyfik± obiektu i dok³adnym zakresem prac.
2. Prace musz± byæ wykonane zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, sztuk± budowlan± oraz z zachowaniem wysokich standardów estetycznych, uwzglêdniaj±cych charakter obiektu.
3. Prowadziæ roboty budowlane zgodnie z wymogami STWiORB
4. W przypadku zajêcia terenu prywatnego (dzia³ek) przy prowadzeniu inwestycji wykonawca ponosi wszelkie koszty zwi±zane z zajêtym terenem.
5. Dokonaæ pomiarów geodezyjnych w celu wykonania prawid³owego wykonania prac.
6. Wykonaæ prace przygotowawcze, zorganizowaæ zaplecze techniczno - socjalne i teren budowy oraz wszystkie roboty towarzysz±ce niezbêdne do kompleksowej realizacji przedmiotu umowy.
7. Przygotowaæ rozliczenie koñcowe robót i sporz±dzenie operatu kolaudacyjnego, który ma zawieraæ: umowê, ofertê, umowy z podwykonawcami, kosztorys powykonawczy wraz z wycenionym wykazem elementów rozliczeniowych, protoko³y odbioru robót zanikaj±cych i ulegaj±cych zakryciu, polisê ubezpieczeniow±, protokó³ przekazania placu budowy, badania materia³ów, wyniki pomiarów, wyniki badañ laboratoryjnych, deklaracje zgodno¶ci materia³ów, sprawozdania techniczne Wykonawcy, opinie technologiczn± na podstawie wyników badañ i pomiarów, operat geodezyjny powykonawczy wraz z o¶wiadczeniem geodety o przed³o¿eniu do zasobów Starostwa Powiatowego w Bochni (dotyczy zadania nr 1), o¶wiadczenie kierownika budowy o wykonaniu robót zgodnie z przepisami, wszelkich niezbêdnych dokumentów do uzyskania pozwolenia na u¿ytkowanie obiektu przez Zamawiaj±cego (dotyczy zadania nr 1). Operat kolaudacyjny nale¿y dostarczyæ w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie *.pdf)


Wymagania o których mowa w art. 95 Pzp.
1. Poniewa¿ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywaæ siê poprzez wykonywanie czynno¶ci w warunkach okre¶lonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcê lub podwykonawcê - zamawiaj±cy, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci wchodz±ce w tzw. koszty bezpo¶rednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem robót budowlanych objêtych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególno¶ci.:
a) roboty drogowe
2. Wymóg nie dotyczy osób kieruj±cych budow±, osób wykonuj±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wykonuj±cych us³ugi dostaw materia³ów budowlanych, us³ug transportowych, sprzêtowych i podobnych.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia zamawiaj±cemu, na jego wniosek w terminie okre¶lonym we wniosku, dokumentów potwierdzaj±cych zatrudnienie osób wykonuj±cych czynno¶ci, o których mowa powy¿ej dokumentów w szczególno¶ci pisemnego o¶wiadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzaj±cego, ¿e pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy s± zatrudnieni na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzglêdnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207). O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e czynno¶ci wymienione w pkt. 1 wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
4. Uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zosta³y opisane w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do SWZ.
5. Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ, o których mowa powy¿ej zosta³y okre¶lone w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do SWZ

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232452-5 - Roboty odwadniaj±ce

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 3137558,68 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 16550000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 21320756,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16550000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zak³ad Remontowo-Budowlany "BUDOLEX" Stanis³aw Oleksy

Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: Budolex Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 737134+9551

7.3.3) Ulica: Ujanowice

7.3.4) Miejscowo¶æ: Ujanowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-603

7.3.6.) Województwo: ma³opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 16550000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 3733444,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 4396846,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3733444,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P-BUD Przemys³aw Birkowski

Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: R-BUD Firma Us³ugowo-Transportowo–Handlowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681771718

7.3.3) Ulica: Zawada

7.3.4) Miejscowo¶æ: Bochnia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-700

7.3.6.) Województwo: ma³opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:

Wykonanie nawierzchni asfaltowej


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 3733444,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.