eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £apanów › Budowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie Szko³y Podstawowej w £apanowie



Og³oszenie z dnia 2024-06-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie Szko³y Podstawowej w £apanowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA £APANÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660677

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: £apanów 34

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £apanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-740

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 6134057

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: budownictwo@lapanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.lapanow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie Szko³y Podstawowej w £apanowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-281045fa-2f0d-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00376717

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00039082/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Budowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie Szko³y Podstawowej w £apanowie oraz modernizacja dróg gminnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://e-propublico.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl (dalej jako: ”Platforma”)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce
wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy:
a) sta³y dostêp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich
g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies
Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±cy format przesy³anych danych: pliki w formatach: .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml
Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami, nie jest dostêpny dla
Zamawiaj±cego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do pliku
dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny
czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie ”Data przes³ania”;
c) o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie
Ofertê, wraz ze stanowi±cymi jej integraln± czê¶æ za³±cznikami, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub
postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy, podpisan± kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o
ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcê bêd±
przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) administratorem danych
osobowych Wykonawcy jest GMINA £APANÓW. 2) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub
podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp; 3) dane
osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o
udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w
przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych
z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiaj±cy informuje, ¿e; 1) udostêpnia dane osobowe, o
których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie; 2)
udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których
mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania
religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych
biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub
orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia; 3) w przypadku korzystania przez osobê,
której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych z
prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem
Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z
przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez
Wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby
wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego
postêpowania o udzielenie zamówienia; 4) skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia, o którym
mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników; 5) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego
postêpowania; 6) w przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje
ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o
których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IBP.III.271.5.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest Budowa hali sportowej z przedszkolem oraz przewi±zk± ³±cz±c± istniej±cy budynek Szko³y Podstawowej, wiat± techniczn±, altan±, uk³adem komunikacyjnym w tym 11 miejsc postojowych oraz dwoma murami oporowymi na dzia³ce nr 218/4 oraz rozbudow± drogi gminnej dz. nr 235 w miejscowo¶ci £apanów, gmina £apanów


Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa bêd±ce za³±cznikami do SWZ .

Przedmiary dla zadania 1 maj± charakter pogl±dowy, u³atwiaj±cy prace wyliczeniowe, ale nale¿y wyceniæ wszystkie prace w oparciu o za³±czony projekt.

Wykonawca którego oferta zosta³a wybrana przed³o¿y ( w porozumieniu z Zamawiaj±cym) harmonogram rzeczowo - finansowy i kosztorys ofertowy w najpó¼niej w dniu zawarcia umowy w celu rozliczania zaawansowania prac i p³atno¶ci- 20%, 50%, 100% inwestycji. Wprowadzenie zmian w harmonogramie nie bêdzie traktowane jako zmiany umowy i nie bêdzie wymaga³o zawarcia aneksu do umowy

Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe s³u¿± tylko i wy³±cznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i okre¶leniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz okre¶leniu standardów jako¶ciowych i technologicznych. Zamawiaj±cy dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod wzglêdem posiadanych parametrów jako¶ciowych i technicznych od produktów okre¶lonych za pomoc± nazw producentów pod warunkiem, ¿e oferowane produkty posiadaj± parametry techniczne i jako¶ciowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomoc± nazw producenta w dokumentacji.
UWAGA:
1. Zalecane jest, aby Wykonawca przed z³o¿eniem oferty odby³ wizjê w terenie w celu zaznajomienia siê z sytuacj± faktyczn± oraz specyfik± obiektu i dok³adnym zakresem prac.
2. Prace musz± byæ wykonane zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, sztuk± budowlan± oraz z zachowaniem wysokich standardów estetycznych, uwzglêdniaj±cych charakter obiektu.
3. Prowadziæ roboty budowlane zgodnie z wymogami STWiORB
4. W przypadku zajêcia terenu prywatnego (dzia³ek) przy prowadzeniu inwestycji wykonawca ponosi wszelkie koszty zwi±zane z zajêtym terenem.
5. Dokonaæ pomiarów geodezyjnych w celu wykonania prawid³owego wykonania prac.
6. Wykonaæ prace przygotowawcze, zorganizowaæ zaplecze techniczno - socjalne i teren budowy oraz wszystkie roboty towarzysz±ce niezbêdne do kompleksowej realizacji przedmiotu umowy.
7. Przygotowaæ rozliczenie koñcowe robót i sporz±dzenie operatu kolaudacyjnego, który ma zawieraæ: umowê, ofertê, umowy z podwykonawcami, kosztorys powykonawczy wraz z wycenionym wykazem elementów rozliczeniowych, protoko³y odbioru robót zanikaj±cych i ulegaj±cych zakryciu, polisê ubezpieczeniow±, protokó³ przekazania placu budowy, badania materia³ów, wyniki pomiarów, wyniki badañ laboratoryjnych, deklaracje zgodno¶ci materia³ów, sprawozdania techniczne Wykonawcy, opinie technologiczn± na podstawie wyników badañ i pomiarów, operat geodezyjny powykonawczy wraz z o¶wiadczeniem geodety o przed³o¿eniu do zasobów Starostwa Powiatowego w Bochni (dotyczy zadania nr 1), o¶wiadczenie kierownika budowy o wykonaniu robót zgodnie z przepisami, wszelkich niezbêdnych dokumentów do uzyskania pozwolenia na u¿ytkowanie obiektu przez Zamawiaj±cego (dotyczy zadania nr 1). Operat kolaudacyjny nale¿y dostarczyæ w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie *.pdf)


Wymagania o których mowa w art. 95 Pzp.
1. Poniewa¿ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywaæ siê poprzez wykonywanie czynno¶ci w warunkach okre¶lonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcê lub podwykonawcê - zamawiaj±cy, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci wchodz±ce w tzw. koszty bezpo¶rednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem robót budowlanych objêtych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególno¶ci.:
a) roboty ziemne, roboty budowlano-konstrukcyjne, roboty instalacyjne, roboty monta¿owe, roboty wykoñczeniowe
2. Wymóg nie dotyczy osób kieruj±cych budow±, osób wykonuj±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wykonuj±cych us³ugi dostaw materia³ów budowlanych, us³ug transportowych, sprzêtowych i podobnych.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia zamawiaj±cemu, na jego wniosek w terminie okre¶lonym we wniosku, dokumentów potwierdzaj±cych zatrudnienie osób wykonuj±cych czynno¶ci, o których mowa powy¿ej dokumentów w szczególno¶ci pisemnego o¶wiadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzaj±cego, ¿e pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy s± zatrudnieni na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzglêdnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207). O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e czynno¶ci wymienione w pkt. 1 wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
4. Uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zosta³y opisane w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do SWZ.
5. Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ, o których mowa powy¿ej zosta³y okre¶lone w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45431200-9 - K³adzenie glazury

45432110-8 - K³adzenie pod³óg

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 – Cena
2 - Okres rêkojmi i gwarancji

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rêkojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje
1 - "Modernizacja drogi gminnej nr 580203K £apanów do pól w km od 0+000 do 0+225",
2 - "Modernizacja drogi gminnej nr 580217K Tarnawa - Nowa Wie¶ - S³upia w km od 2+010 do 2+560",
3 - "Modernizacja drogi gminnej nr 580197K Lubomierz - Zagórzany w km od 1+640 - 1+890",
4 - "Modernizacja drogi wewnêtrznej w msc. Wolica (dz. nr 219/9, 219/7, 409/10, 222/3, 219/20, 219/21 w msc. Wolica, dz. nr 409/10 w msc. £apanów) w km od 0+000 (skrzy¿owanie z drog± powiatow± nr 1961K) -0+325",
5 - "Modernizacja drogi wewnêtrznej w msc. Zbydniów (dz. nr 116/2, 113/2, 104/2, 91/2) w km od 0+000 (skrzy¿owanie z drog± gminn± 580238K) - 0+330",
6 - "Modernizacja drogi wewnêtrznej w msc. Kobylec (dz.338/2) w km 0+000 (skrzy¿owanie z drog± powiatow± nr 2017K) - 0+320",
7 - "Modernizacja drogi wewnêtrznej w msc. Sobolów (dz. nr 120) w km 0+000 (skrzy¿owanie z drog± powiatow± 2084K) - 0+075",
8 - "Modernizacja drogi wewnêtrznej w msc. Sobolów (dz. nr 290/19) w km 0+000 (skrzy¿owanie z drog± gminn± nr 580205K) - 0+114",
9 - "Modernizacja drogi wewnêtrznej w msc. Tarnawa (dz. nr 754/1) w km 0+000 (skrzy¿owanie z drog± gminn± nr 580215K) - 0+250"
10 - Przebudowa drogi gminnej nr 580244k na dzia³kach nr 393/2, 396/28, 394 w miejscowo¶ci Kobylec wraz z budow± kanalizacji deszczowej na dzia³kach nr 393/2, 396/28, 394, 395, 401, 396/10, 400 i przebudow± sieci teletechnicznej na dzia³kach nr 393/2, 396/28, 393/14, 393/15, 396/2.

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa bêd±ce za³±cznikami do SWZ

Wykonawca którego oferta zosta³a wybrana przed³o¿y kosztorys ofertowy (dla ka¿dej drogi osobno) oraz harmonogram rzeczowo - finansowy w najpó¼niej w dniu zawarcia umowy, przedstawiaj±c rozbicie cenowe oferty w oparciu o ustalon± z Zamawiaj±cym tabelom elementów scalonych w oparciu o opracowany przez Wykonawcê kosztorys ofertowy. Wprowadzenie zmian w harmonogramie nie bêdzie traktowane jako zmiany umowy i nie bêdzie wymaga³o zawarcia aneksu do umowy


Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe s³u¿± tylko i wy³±cznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i okre¶leniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz okre¶leniu standardów jako¶ciowych i technologicznych. Zamawiaj±cy dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod wzglêdem posiadanych parametrów jako¶ciowych i technicznych od produktów okre¶lonych za pomoc± nazw producentów pod warunkiem, ¿e oferowane produkty posiadaj± parametry techniczne i jako¶ciowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomoc± nazw producenta w dokumentacji.

UWAGA:
1. Zalecane jest, aby Wykonawca przed z³o¿eniem oferty odby³ wizjê w terenie w celu zaznajomienia siê z sytuacj± faktyczn± oraz specyfik± obiektu i dok³adnym zakresem prac.
2. Prace musz± byæ wykonane zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, sztuk± budowlan± oraz z zachowaniem wysokich standardów estetycznych, uwzglêdniaj±cych charakter obiektu.
3. Prowadziæ roboty budowlane zgodnie z wymogami STWiORB
4. W przypadku zajêcia terenu prywatnego (dzia³ek) przy prowadzeniu inwestycji wykonawca ponosi wszelkie koszty zwi±zane z zajêtym terenem.
5. Dokonaæ pomiarów geodezyjnych w celu wykonania prawid³owego wykonania prac.
6. Wykonaæ prace przygotowawcze, zorganizowaæ zaplecze techniczno - socjalne i teren budowy oraz wszystkie roboty towarzysz±ce niezbêdne do kompleksowej realizacji przedmiotu umowy.
7. Przygotowaæ rozliczenie koñcowe robót i sporz±dzenie operatu kolaudacyjnego, który ma zawieraæ: umowê, ofertê, umowy z podwykonawcami, kosztorys powykonawczy wraz z wycenionym wykazem elementów rozliczeniowych, protoko³y odbioru robót zanikaj±cych i ulegaj±cych zakryciu, polisê ubezpieczeniow±, protokó³ przekazania placu budowy, badania materia³ów, wyniki pomiarów, wyniki badañ laboratoryjnych, deklaracje zgodno¶ci materia³ów, sprawozdania techniczne Wykonawcy, opinie technologiczn± na podstawie wyników badañ i pomiarów, operat geodezyjny powykonawczy wraz z o¶wiadczeniem geodety o przed³o¿eniu do zasobów Starostwa Powiatowego w Bochni (dotyczy zadania nr 1), o¶wiadczenie kierownika budowy o wykonaniu robót zgodnie z przepisami, wszelkich niezbêdnych dokumentów do uzyskania pozwolenia na u¿ytkowanie obiektu przez Zamawiaj±cego (dotyczy zadania nr 1). Operat kolaudacyjny nale¿y dostarczyæ w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie *.pdf)


Wymagania o których mowa w art. 95 Pzp.
1. Poniewa¿ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywaæ siê poprzez wykonywanie czynno¶ci w warunkach okre¶lonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcê lub podwykonawcê - zamawiaj±cy, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci wchodz±ce w tzw. koszty bezpo¶rednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem robót budowlanych objêtych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególno¶ci.:
a) roboty drogowe
2. Wymóg nie dotyczy osób kieruj±cych budow±, osób wykonuj±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wykonuj±cych us³ugi dostaw materia³ów budowlanych, us³ug transportowych, sprzêtowych i podobnych.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia zamawiaj±cemu, na jego wniosek w terminie okre¶lonym we wniosku, dokumentów potwierdzaj±cych zatrudnienie osób wykonuj±cych czynno¶ci, o których mowa powy¿ej dokumentów w szczególno¶ci pisemnego o¶wiadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzaj±cego, ¿e pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy s± zatrudnieni na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzglêdnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207). O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e czynno¶ci wymienione w pkt. 1 wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
4. Uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zosta³y opisane w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do SWZ.
5. Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ, o których mowa powy¿ej zosta³y okre¶lone w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232452-5 - Roboty odwadniaj±ce

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 – Cena
2 - Okres rêkojmi i gwarancji

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rêkojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony poprzez wykazanie przez Wykonawcê, ¿e
Dla zadania nr 1:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegaj±ce na budowie, przebudowie, remoncie, modernizacji budynku u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci tego zamówienia co najmniej 10.000.000 z³ brutto. ( Warto¶æ 10 000 z³ nale¿y wykazaæ w jednym zamówieniu)
Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ przez jedno zamówienie rozumie jedn± wykonan± robotê budowlan± w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia. Zamawiaj±cy wymaga, aby warunek by³ spe³niony w ca³o¶ci przez co najmniej jeden podmiot (jeden lub ka¿dy z podmiotów musi posiadaæ wymagane do¶wiadczenie). Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.
b) dysponuje osobami, które bêd± uczestniczy³y w wykonywaniu zamówienia, tj.: minimum 1 osob± zdoln± do pe³nienia funkcji Kierownika budowy, posiadaj±c± wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami (bez ograniczeñ) w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ.

Dla zadania nr 2:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegaj±ce na budowie, przebudowie, remoncie, modernizacji dróg/drogi o warto¶ci tego zamówienia co najmniej 450.000 z³ brutto. ( Warto¶æ 450 000 z³ nale¿y wykazaæ w jednym zamówieniu)
Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ przez jedno zamówienie rozumie jedn± wykonan± robotê budowlan± w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia. Zamawiaj±cy wymaga, aby warunek by³ spe³niony w ca³o¶ci przez co najmniej jeden podmiot (jeden lub ka¿dy z podmiotów musi posiadaæ wymagane do¶wiadczenie). Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.
b) dysponuje osobami, które bêd± uczestniczy³y w wykonywaniu zamówienia, tj.: minimum 1 osob± zdoln± do pe³nienia funkcji Kierownika budowy, posiadaj±c± wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami (bez ograniczeñ) w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1 Wykaz osób
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
2 Wykaz robót budowanych
Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów ( je¶li dotyczy)

O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie wykazu dostaw, us³ug lub robót budowlanych, które wykonaj± wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ( je¶li dotyczy)
O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby
O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby ( je¶li dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian umowy. Zmiany zosta³y okre¶lone w Projektach umowy dla poszczególnych zadañ czê¶ciowych

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-05 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê, wraz z za³±cznikami, nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy https://e-ProPublico.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-05 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-03

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamówienie musi zostaæ zrealizowane w terminie:
do 10 miesiêcy od udzielenia zamówienia W tym drogi nr 7 i nr 10 zakoñczenie do 3 miesiêcy od podpisania umowy. Drogi nr 1 i nr 4 rozpoczêcie prac nie wcze¶niej ni¿ 8 miesiêcy od podpisania umowy, chyba, ¿e Gmina z³o¿y o¶wiadczenie, ¿e mo¿na wykonywaæ wcze¶niej. – dla czê¶ci zamówienia: 2
do 20 miesiêcy od udzielenia zamówienia – dla czê¶ci zamówienia: 1

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.