eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleSporządzenie inwentaryzacji techniczno - budowlanej wraz z oceną stanu technicznego oraz sporządzenie na ich podstawie świadectw charakterystyki energetycznej - 4 zadania częściowe.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzenie inwentaryzacji techniczno – budowlanej wraz z oceną stanu technicznego oraz sporządzenie na ich podstawie świadectw charakterystyki energetycznej – 4 zadania częściowe.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA

1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800113

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 6

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-068

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77/4000-900

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa, gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzenie inwentaryzacji techniczno – budowlanej wraz z oceną stanu technicznego oraz sporządzenie na ich podstawie świadectw charakterystyki energetycznej – 4 zadania częściowe.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-511c5af8-2980-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450746

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00216258/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Wykonanie inwentaryzacji oraz sporządzenie w oparciu o ww. inwentaryzację Świadectw Charakterystyki Energetycznej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366705

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OP.WOP.ZP.9.2024.U

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 155856,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie częściowe nr 1: Sporządzenie inwentaryzacji techniczno – budowlanej wraz z oceną stanu technicznego oraz sporządzenie na ich podstawie świadectw charakterystyki energetycznej dla budynków i części budynków – 33 łącznie, położonych na terenie powiatu nyskiego i głubczyckiego, woj. opolskie.
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) sporządzenie inwentaryzacji techniczno – budowlanej wraz z oceną stanu technicznego.
Inwentaryzacja obejmuje co najmniej: część opisową, charakterystykę budynku, dane wielkościowe budynku, opis
konstrukcji budynku, użyte materiały wykończeniowe, ocenę stanu technicznego, wnioski i zalecenia, rysunki – rzuty,
przekroje, zdjęcia; dodatkowo: oświadczenie osoby sporządzającej inwentaryzację, że przedstawione dane są zgodne ze
stanem faktycznym.
2) sporządzenie, w oparciu o inwentaryzację techniczno - budowlaną, świadectw charakterystyki energetycznej, które
określają wielkość zapotrzebowania na energię niezbędną do zaspokojenia potrzeb energetycznych związanych z
użytkowaniem budynku lub części budynku wraz z przekazaniem świadectwa do Centralnego Rejestru Charakterystyki
Energetycznej Budynków, z zastrz. pkt 3) poniżej;
3) w przypadku wykazania, że budynek, część budynku nie wymaga obowiązku posiadania świadectwa energetycznego
należy sporządzić oświadczenie zawierające powód wykluczenia z posiadania takiego obowiązku;
2. Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie za faktycznie wykonaną dokumentację, o której mowa odpowiednio w
pkt 1. ppkt 1) i 2). W przypadku gdy budynek, część budynku nie będzie wymagał sporządzenia świadectwa
energetycznego, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za sporządzenie inwentaryzacji, o której mowa w pkt 1. ppkt 1).
3. Za sporządzenie oświadczenia, o którym mowa pkt. 1 ppkt 3) Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. Wykonawcy, z
tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze.
4. Jednocześnie Zamawiający informuje, że zrealizuje przedmiot zamówienia na poziomie nie niższym niż 70 %.
5. Świadectwa charakterystyki energetycznej oraz oświadczenie o którym mowa w pkt 1. ppkt 3), sporządzone i podpisane,
przez osoby uprawnione do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej, które są wpisane do „Centralnego
rejestru charakterystyki energetycznej budynków”, przekazuje się Zamawiającemu w postaci papierowej, a wystawione
świadectwo ma być opatrzone numerem nadanym w Centralnym rejestrze charakterystyki energetycznej budynków.
6. Wykonawca dostarczy kompletną i podpisaną dokumentację, o której mowa w pkt 1. ppkt 1) –3) oraz w pkt. 5 w wersji
papierowej w ilości 1 egzemplarza oraz w formie elektronicznej w postaci plików w formacie Adobe Acrobat (pdf), a także w
formacie edytowalnym – dla pkt 1. ppkt 1) i 3) (doc, dwg) przekazanego na nośniku danego typu w zależności od rozmiaru
danych- CD lub DVD - w ilości 1 egzemplarza.
4.3. Pozostałe informacje o przedmiocie zamówienia oraz sposobie realizacji zamówienia zostały szczegółowo opisane w
projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3 do swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

4.5.5.) Wartość części: 53023,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Zadanie częściowe nr 2: Sporządzenie inwentaryzacji techniczno – budowlanej wraz z oceną stanu technicznego oraz sporządzenie na ich podstawie świadectw charakterystyki energetycznej dla budynków i części budynków - 28 łącznie, położonych na terenie powiatu kędzierzyńsko – kozielskiego, strzeleckiego, oleskiego, brzeskiego, opolskiego oraz miasta Opole, woj. opolskie.

położonych na terenie powiatu nyskiego i głubczyckiego, woj. opolskie.
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) sporządzenie inwentaryzacji techniczno – budowlanej wraz z oceną stanu technicznego.
Inwentaryzacja obejmuje co najmniej: część opisową, charakterystykę budynku, dane wielkościowe budynku, opis
konstrukcji budynku, użyte materiały wykończeniowe, ocenę stanu technicznego, wnioski i zalecenia, rysunki – rzuty,
przekroje, zdjęcia; dodatkowo: oświadczenie osoby sporządzającej inwentaryzację, że przedstawione dane są zgodne ze
stanem faktycznym.
2) sporządzenie, w oparciu o inwentaryzację techniczno - budowlaną, świadectw charakterystyki energetycznej, które
określają wielkość zapotrzebowania na energię niezbędną do zaspokojenia potrzeb energetycznych związanych z
użytkowaniem budynku lub części budynku wraz z przekazaniem świadectwa do Centralnego Rejestru Charakterystyki
Energetycznej Budynków, z zastrz. pkt 3) poniżej;
3) w przypadku wykazania, że budynek, część budynku nie wymaga obowiązku posiadania świadectwa energetycznego
należy sporządzić oświadczenie zawierające powód wykluczenia z posiadania takiego obowiązku;
2. Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie za faktycznie wykonaną dokumentację, o której mowa odpowiednio w
pkt 1. ppkt 1) i 2). W przypadku gdy budynek, część budynku nie będzie wymagał sporządzenia świadectwa
energetycznego, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za sporządzenie inwentaryzacji, o której mowa w pkt 1. ppkt 1).
3. Za sporządzenie oświadczenia, o którym mowa pkt. 1 ppkt 3) Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. Wykonawcy, z
tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze.
4. Jednocześnie Zamawiający informuje, że zrealizuje przedmiot zamówienia na poziomie nie niższym niż 70 %.
5. Świadectwa charakterystyki energetycznej oraz oświadczenie o którym mowa w pkt 1. ppkt 3), sporządzone i podpisane,
przez osoby uprawnione do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej, które są wpisane do „Centralnego
rejestru charakterystyki energetycznej budynków”, przekazuje się Zamawiającemu w postaci papierowej, a wystawione
świadectwo ma być opatrzone numerem nadanym w Centralnym rejestrze charakterystyki energetycznej budynków.
6. Wykonawca dostarczy kompletną i podpisaną dokumentację, o której mowa w pkt 1. ppkt 1) –3) oraz w pkt. 5 w wersji
papierowej w ilości 1 egzemplarza oraz w formie elektronicznej w postaci plików w formacie Adobe Acrobat (pdf), a także w
formacie edytowalnym – dla pkt 1. ppkt 1) i 3) (doc, dwg) przekazanego na nośniku danego typu w zależności od rozmiaru
danych- CD lub DVD - w ilości 1 egzemplarza.
4.3. Pozostałe informacje o przedmiocie zamówienia oraz sposobie realizacji zamówienia zostały szczegółowo opisane w
projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3 do swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

4.5.5.) Wartość części: 44989,38 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Zadanie częściowe nr 3: Sporządzenie inwentaryzacji techniczno – budowlanej wraz z oceną stanu technicznego oraz sporządzenie na ich podstawie świadectw charakterystyki energetycznej dla budynków i części budynków – 20 mieszkań / budynków łącznie, położonych na terenie powiatu prudnickiego, krapkowickiego, głubczyckiego kędzierzyński-kozielskiego, woj. opolskie.

położonych na terenie powiatu nyskiego i głubczyckiego, woj. opolskie.
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) sporządzenie inwentaryzacji techniczno – budowlanej wraz z oceną stanu technicznego.
Inwentaryzacja obejmuje co najmniej: część opisową, charakterystykę budynku, dane wielkościowe budynku, opis
konstrukcji budynku, użyte materiały wykończeniowe, ocenę stanu technicznego, wnioski i zalecenia, rysunki – rzuty,
przekroje, zdjęcia; dodatkowo: oświadczenie osoby sporządzającej inwentaryzację, że przedstawione dane są zgodne ze
stanem faktycznym.
2) sporządzenie, w oparciu o inwentaryzację techniczno - budowlaną, świadectw charakterystyki energetycznej, które
określają wielkość zapotrzebowania na energię niezbędną do zaspokojenia potrzeb energetycznych związanych z
użytkowaniem budynku lub części budynku wraz z przekazaniem świadectwa do Centralnego Rejestru Charakterystyki
Energetycznej Budynków, z zastrz. pkt 3) poniżej;
3) w przypadku wykazania, że budynek, część budynku nie wymaga obowiązku posiadania świadectwa energetycznego
należy sporządzić oświadczenie zawierające powód wykluczenia z posiadania takiego obowiązku;
2. Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie za faktycznie wykonaną dokumentację, o której mowa odpowiednio w
pkt 1. ppkt 1) i 2). W przypadku gdy budynek, część budynku nie będzie wymagał sporządzenia świadectwa
energetycznego, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za sporządzenie inwentaryzacji, o której mowa w pkt 1. ppkt 1).
3. Za sporządzenie oświadczenia, o którym mowa pkt. 1 ppkt 3) Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. Wykonawcy, z
tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze.
4. Jednocześnie Zamawiający informuje, że zrealizuje przedmiot zamówienia na poziomie nie niższym niż 70 %.
5. Świadectwa charakterystyki energetycznej oraz oświadczenie o którym mowa w pkt 1. ppkt 3), sporządzone i podpisane,
przez osoby uprawnione do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej, które są wpisane do „Centralnego
rejestru charakterystyki energetycznej budynków”, przekazuje się Zamawiającemu w postaci papierowej, a wystawione
świadectwo ma być opatrzone numerem nadanym w Centralnym rejestrze charakterystyki energetycznej budynków.
6. Wykonawca dostarczy kompletną i podpisaną dokumentację, o której mowa w pkt 1. ppkt 1) –3) oraz w pkt. 5 w wersji
papierowej w ilości 1 egzemplarza oraz w formie elektronicznej w postaci plików w formacie Adobe Acrobat (pdf), a także w
formacie edytowalnym – dla pkt 1. ppkt 1) i 3) (doc, dwg) przekazanego na nośniku danego typu w zależności od rozmiaru
danych- CD lub DVD - w ilości 1 egzemplarza.
4.3. Pozostałe informacje o przedmiocie zamówienia oraz sposobie realizacji zamówienia zostały szczegółowo opisane w
projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3 do swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

4.5.5.) Wartość części: 32135,27 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Zadanie częściowe nr 4: Sporządzenie inwentaryzacji techniczno – budowlanej wraz z oceną stanu technicznego oraz sporządzenie na ich podstawie świadectw charakterystyki energetycznej dla budynków i części budynków – 16 mieszkań/budynków łącznie, położonych na terenie powiatu nyskiego, opolskiego, namysłowskiego i kluczborskiego, woj. opolskie.

1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) sporządzenie inwentaryzacji techniczno – budowlanej wraz z oceną stanu technicznego.
Inwentaryzacja obejmuje co najmniej: część opisową, charakterystykę budynku, dane wielkościowe budynku, opis
konstrukcji budynku, użyte materiały wykończeniowe, ocenę stanu technicznego, wnioski i zalecenia, rysunki – rzuty,
przekroje, zdjęcia; dodatkowo: oświadczenie osoby sporządzającej inwentaryzację, że przedstawione dane są zgodne ze
stanem faktycznym.
2) sporządzenie, w oparciu o inwentaryzację techniczno - budowlaną, świadectw charakterystyki energetycznej, które
określają wielkość zapotrzebowania na energię niezbędną do zaspokojenia potrzeb energetycznych związanych z
użytkowaniem budynku lub części budynku wraz z przekazaniem świadectwa do Centralnego Rejestru Charakterystyki
Energetycznej Budynków, z zastrz. pkt 3) poniżej;
3) w przypadku wykazania, że budynek, część budynku nie wymaga obowiązku posiadania świadectwa energetycznego
należy sporządzić oświadczenie zawierające powód wykluczenia z posiadania takiego obowiązku;
2. Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie za faktycznie wykonaną dokumentację, o której mowa odpowiednio w
pkt 1. ppkt 1) i 2). W przypadku gdy budynek, część budynku nie będzie wymagał sporządzenia świadectwa
energetycznego, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za sporządzenie inwentaryzacji, o której mowa w pkt 1. ppkt 1).
3. Za sporządzenie oświadczenia, o którym mowa pkt. 1 ppkt 3) Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. Wykonawcy, z
tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze.
4. Jednocześnie Zamawiający informuje, że zrealizuje przedmiot zamówienia na poziomie nie niższym niż 70 %.
5. Świadectwa charakterystyki energetycznej oraz oświadczenie o którym mowa w pkt 1. ppkt 3), sporządzone i podpisane,
przez osoby uprawnione do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej, które są wpisane do „Centralnego
rejestru charakterystyki energetycznej budynków”, przekazuje się Zamawiającemu w postaci papierowej, a wystawione
świadectwo ma być opatrzone numerem nadanym w Centralnym rejestrze charakterystyki energetycznej budynków.
6. Wykonawca dostarczy kompletną i podpisaną dokumentację, o której mowa w pkt 1. ppkt 1) –3) oraz w pkt. 5 w wersji
papierowej w ilości 1 egzemplarza oraz w formie elektronicznej w postaci plików w formacie Adobe Acrobat (pdf), a także w
formacie edytowalnym – dla pkt 1. ppkt 1) i 3) (doc, dwg) przekazanego na nośniku danego typu w zależności od rozmiaru
danych- CD lub DVD - w ilości 1 egzemplarza.
4.3. Pozostałe informacje o przedmiocie zamówienia oraz sposobie realizacji zamówienia zostały szczegółowo opisane w
projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3 do swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

4.5.5.) Wartość części: 25708,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64718 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monika Lemańska MK Group

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842286495

7.3.3) Ulica: Dworcowa 12/3

7.3.4) Miejscowość: Kłecko

7.3.5) Kod pocztowy: 62-270

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43300 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54836 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Projektowo-Kosztorysowe Jan Matysek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151012097

7.3.3) Ulica: ul. Spółdzielcza 4/30

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39026 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33180 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMAG Magdalena Tokarek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312357979

7.3.3) Ulica: ul. Zielone Wzgórze 20

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33180 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31112 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26440 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMAG Magdalena Tokarek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312357979

7.3.3) Ulica: ul. Zielone Wzgórze 20

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26440 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.