eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RudnikiModernizacja pompowni ścieków na działce 650/1 obręb Młyny gmina Rudniki



Ogłoszenie z dnia 2024-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pompowni ścieków na działce 650/1 obręb Młyny gmina Rudniki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398586

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 12A

1.5.2.) Miejscowość: Rudniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-325

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 3595072

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rudniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudniki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rudniki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pompowni ścieków na działce 650/1 obręb Młyny gmina Rudniki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b9dfd98-3a9b-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451224

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00577880/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Modernizacja pompowni ścieków na działce 650/1 obręb Młyny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398694

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PRG.271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 155969,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest : „Modernizacja pompowni ścieków na działce 650/1 obręb Młyny gmina Rudniki”

Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
1. Ogólna charakterystyka obiektu i robót:
Przedmiotem projektowanego przedsięwzięcia jest modernizacja istniejącej pompowni ścieków zlokalizowanej na działce 650/1 w Młynach gm. Rudniki. Projektowana inwestycja ma na celu poprawę bezpieczeństwa odprowadzania ścieków sanitarnych z wsi Młyny do istniejącego układu kanalizacyjnego wsi Rudniki i dalej do gminnej oczyszczalni ścieków w Rudnikach. Nowa pompownia zlokalizowana będzie obok istniejącej w granicy istniejącego ogrodzenia.
2. Zakres rzeczowy projektowanej inwestycji:
Wyszczególnienie Jedn. Ilość
Pompownia wraz z uzbrojeniem towarzyszącym o parametrach:
Q=4,0 l/s, H=25,4 m sł.w. , P=6,7 kW - 2 pompy:
- pompownia ścieków zamontowana w podziemnym zbiorniku z polimerobetonu ɸ 1500 mm
- linia kablowa energetyczna zasilająca pompownię ścieków kpl. 1
Uzbrojenie rurociągów
- studzienka rewizyjna bet. ɸ 425PE mm zabudowana na istniejącym kanale Dn200 kpl. 1
Rurociągi
- rurociąg ciśnieniowy PE ɸ 90/5,4 mm - układany w wykopie m 3,9
- rurociąg grawitacyjny Ø200/5,9 mm PVC-U - układany w wykopie m 3,0
Towarzyszące roboty elektryczne

3. Charakterystyka terenu
W trakcie prowadzonych prac terenowych (maj 2022) do głębokości wykonywanych wierceń nie stwierdzono występowanie wody gruntowej. Obecność wody gruntowej oraz poziom stabilizacji lustra wody gruntowej uzależniony jest głównie od intensywności opadów atmosferycznych. Z wykonanych badań dla wynika, że w podłożu budowlanym pod nadkładem gleby lub gruntu nasypowego zalega grunt rodzimy reprezentowany generalnie przez utwory ziarniste w postaci piasku średnioziarnistego i piasku gruboziarnistego ze żwirem i otoczakami, stanu technicznego średnio zagęszczonego i zagęszczonego (ID=0.50 – 0.70). Wśród utworów ziarnistych lub poniżej nich występują utwory spoiste w postaci piasku gliniastego, piasku gliniastego z częściami organicznymi, gliny piaszczystej z otoczakami oraz gliny pylastej, stanu technicznego twardoplastycznego (IL=0.20) i plastycznego (IL=0.30).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają – Projekt budowlano-techniczny branża sanitarna, projekt budowlano-techniczny branża elektryczna, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, który należy traktować jako materiał pomocniczy ( załącznik nr 6 do SWZ) .

W przypadku rezygnacji z któregokolwiek elementu uwzględnionego w projekcie budowlanym kwota ulegnie zmniejszeniu.
Wymienione w dokumentacjach projektowych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN ( normy zharmonizowane).Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie do wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy.

UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe. Zakres prac do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa załączony: przedmiar robót.
Przedmiar robót ma charakter orientacyjny – stanowi jedynie dokument pomocniczy w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o dokumentacje projektowe i zalecaną wizje w terenie.
Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu do celów rozliczeniowych wypełnione zał. Nr 6 do SWZ „Przedmiar robót” w wersji elektronicznej, na bazie której skalkulowana została cena oferty. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o dokumentacje projektowe i zalecana wizje w terenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183270,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188190,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183270,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalcompact Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770001571

7.3.3) Ulica: Wierzbowa 23

7.3.4) Miejscowość: Tarnowo Podgórne

7.3.5) Kod pocztowy: 62-080

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty budowlane, montażowe i elektryczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183270,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.