Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00370041/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
- 2024/BZP 00451638/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci do szkół na terenie Gm. Ełk na podst. zakup. biletów ze spraw. opieki w czasie przewozu oraz dowóz dziecka niepełnosprawnego do Specj. Ośrodka Szkolno-Wychow. w Olecku w r. szk.2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ełk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671099
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 28A
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 876194500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@elk.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://elk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci do szkół na terenie Gm. Ełk na podst. zakup. biletów ze spraw. opieki w czasie przewozu oraz dowóz dziecka niepełnosprawnego do Specj. Ośrodka Szkolno-Wychow. w Olecku w r. szk.2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ceeaeb80-2ca6-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451483
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031885/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Ełk na podstawie zakupionych biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370041
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZP.271.3.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 926000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zapewnieniu dojazdu dzieci do szkół na terenie Gminy Ełk na podstawie zakupionych biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2024/2025.Część 1 - Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Ełk na podstawie zakupionych biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki w czasie przewozu.
Zamówienie w zakresie części 1 zostało podzielone na 5 zadań, do realizacji których wymaganych jest minimum 7 autobusów i 2 busy:
- 1 autobus z min. ilością miejsc siedzących – 60
- 1 autobus z min. ilością miejsc siedzących - 56
- 1 autobus z min. ilością miejsc siedzących - 46 (rezerwowy)
- 2 autobusy z min. ilością miejsc siedzących - 42
- 2 autobusy z min. ilością miejsc siedzących - 44
- 1 bus z min. ilością miejsc siedzących – 13
- 1 bus z min. ilością miejsc siedzących – 5
Zamawiający dopuszcza pojazdy o większej, bądź mniejszej ilości miejsc siedzących pod warunkiem zapewnienia wszystkim przewożonym dzieciom miejsc siedzących, dostosowanych do stanu technicznego dróg na terenie Gminy Ełk.
Zadanie nr 1
Obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. Szarych Szeregów w Mrozach Wielkich i Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Ełku
i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Ełk, Regielnica, Sordachy, Koziki, Giże, Kałęczyny, Regiel, Mrozy Osiedle.
Szacunkowa liczba dowożonych uczniów w każdym miesiącu wynieść może - 55 dzieci
w tym 2 do punktu przedszkolnego i 2 do SOSW w Ełku.
Zadanie nr 2
Obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. ks. J. Twardowskiego w Woszczelach i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Bartosze, Mołdzie, Guzki, Rożyńsk, Rogalik, Rogale, Rogale Kolonia, Skomack Wielki Osada, Berkowo, Rogale kolonia, Grabnik Osada, Grabnik, Grabnik Kolonia, Siedliska, Chrzanowo, Królowa Wola, Czerwonka.
Szacunkowa liczba dowożonych uczniów w każdym miesiącu wynieść może - 104 dzieci
w tym 15 do punktu przedszkolnego.
Zadanie nr 3
Obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Nowej Wsi Ełckiej i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Ełk ul. Zamkowa, Bajtkowo, Rostki Bajtkowskie, Ciernie, Niekrasy, Śniepie, Borki, Bobry, Zdunki, Mąki, Mącze, Mostołty, Karbowskie, Nowa Wieś Ełcka - Szosa Bajtkowska, Chruściele, Szarek, Szarejki, Maleczewo, Barany, Pistki, Białojany, Rymki, Zdedy, Suczki, Tracze.
Szacunkowa liczba dowożonych uczniów w każdym miesiącu wynieść może - 204 dzieci
w tym 23 dzieci do przedszkola.
Zadanie nr 4
Obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. Lecha Aleksandra Kaczyńskiego w Chełchach i odwóz po skończonych zajęciach do miejscowości Przykopka.
Szacunkowa liczba dowożonych uczniów w każdym miesiącu wynieść może - 12 dzieci w tym 2 dzieci do przedszkola.
Zadanie nr 5
Obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci do Zespołu Szkół Samorządowych
w Stradunach i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów
z następujących miejscowości: Przytuły, Przytuły Kolonia.
Szacunkowa liczba dowożonych uczniów w każdym miesiącu wynieść może - 4 dzieci.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Wymagania dodatkowe dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca będzie dowoził uczniów do szkół w dni nauki szkolnej na podstawie sprzedanych biletów miesięcznych. W przypadku zmian w organizacji zajęć polegających na: skróceniu godzin nauki lub innych przyczyn np. uroczystości szkolne. Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego o zmianie terminu dowozu lub odwozu uczniów co najmniej na 1 dzień przed planowaną zmianą.
2) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi przewozu ubezpieczonymi i sprawnymi technicznie autobusami, posiadającymi aktualne badania techniczne dopuszczające je do ruchu z ilością miejsc siedzących odpowiadającą ilości przewożonych dzieci, zgodną z wykazem pojazdów przedstawionym w formularzu ofertowym Wykonawcy. W przypadku zwiększenia się ilości dzieci z dniem rozpoczęcia zajęć szkolnych - zapewnienie wszystkim dzieciom miejsc siedzących w autobusie.
3) Przewozy rozliczane będą na podstawie podanej przez Wykonawcę w ofercie ceny brutto 1 biletu miesięcznego na wszystkie zadania.
4) Usługa będzie świadczona przy użyciu środków transportowych spełniających wymagane warunki techniczne, w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami prawa, zapewniające maksymalne bezpieczeństwo, higienę i wygodę przewożonych osób. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia.
5) Wykonawca podczas przewozu musi zapewnić w autobusie odpowiednią liczbę miejsc siedzących dla każdego dziecka, odpowiednio do każdego zadania.
6) W okresie jesienno - zimowym pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane.
7) Zamawiający najpóźniej na 6 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi w danym miesiącu dostarczy Wykonawcy imienne listy uczniów na poszczególne zadania, stanowiące podstawę do przygotowania biletów miesięcznych.
8) Wykonawca na 3 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi w danym miesiącu dostarczy do poszczególnych szkół bilety miesięczne, zgodnie z przekazanym imiennym wykazem uczniów.
9) Odbiór dostarczonych biletów miesięcznych odbywać się będzie każdorazowo w obecności upoważnionego przedstawiciela szkoły, który własnoręcznym podpisem potwierdzi dostarczoną ilość biletów.
10) Zamawiający może zwrócić Wykonawcy niesłusznie wystawiony bilet miesięczny do 5 dnia każdego miesiąca, a zwrócony bilet miesięczny, będzie stanowił podstawę do sporządzenia korekty faktury za dany miesiąc.
11) Wszystkie dzieci, które rozpoczynają zajęcia lekcyjne muszą być przywiezione do poszczególnych szkół przynajmniej na 5 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych.
12) Wykonawca w razie awarii własnego autobusu lub busa zobowiązany jest bezzwłocznie zapewnić pojazd zastępczy do przewozu uczniów, odpowiednio przystosowany do wykonania przewozu, sprawny technicznie i oznakowany. Nie zapewnienie pojazdu zastępczego spowoduje obciążenie Wykonawcy karą i kosztami za wynajem zastępczego środka transportu.
13) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany w zakresie liczby dowożonych
i odwożonych uczniów, która spowoduje wzrost lub spadek ilości zakupionych biletów miesięcznych w wysokości 10% od początkowej liczby uczniów wskazanych w SWZ.
14) W przypadku zmian w organizacji pracy szkół w trakcie roku szkolnego, wynikających ze zmian planu zajęć lub zmiany lokalizacji prowadzenia zajęć, Wykonawca zobowiązany jest dostosować rozkład kursów do zmienionego harmonogramu lub lokalizacji zajęć. Powyższe zmiany nastąpią po uzgodnieniu z osobą upoważnioną przez Zamawiającego.
15) W ciągu 10 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi projektowany rozkład jazdy autobusów i busów, spełniający wymagania co do organizacji i realizacji dowozu uczniów określone w załączniku nr 7 do SWZ.
16) Transport musi być przeprowadzony ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu, jak również w trakcie ich wsiadania i wysiadania. Kierowca autobusu nie może pełnić funkcji opiekuna.
17) W przypadku pozostawania wolnych miejsc w autobusie Zamawiający wyraża zgodę na świadczenie usług na rzecz mieszkańców gminy poprzez sprzedaż biletów.
18) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt:
a) utrzymywać w należytym porządku i czystości autobusy;
b) przestrzegać przepisy BHP i p.poż;
c) oznaczyć autobusy na czas przewozów w sposób informujący, że są wykorzystywane do transportu dzieci szkolnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 909500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 2 jest wykonywanie przez Wykonawcę usługi dowożenia polegającej na bezpiecznym i punktualnym przywozie i odwozie niepełnosprawnego ucznia szkoły podstawowej do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla dzieci Głuchych w Olecku, ul. Słowiańska w roku szkolnym 2024/2025.Dowóz będzie odbywał się dwa razy w tygodniu, tj.:
1) w poniedziałek zawiezienie ucznia wraz z opiekunem do ośrodka na godzinę 7.50 i odwóz opiekuna do Ełku. Trasa przewozu: Ełk, ul. Dąbrowskiego 10 – Krokocie – SOSW w Olecku, ul. Słowiańska 2 – Ełk, ul. Dąbrowskiego 10.
2) W piątek odbiór ucznia z ośrodka około godz. 14.00 i odwiezienie do domu. Trasa przewozu: Ełk, ul. Dąbrowskiego 10 – SOSW w Olecku, ul. Słowiańska 2 – Krokocie - Ełk, ul. Dąbrowskiego 10.
Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi przewozowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ubezpieczonym i sprawnym technicznie samochodem, posiadającym aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu.
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia dowozu ucznia do ośrodka w razie awarii samochodu, choroby kierowcy jak również w razie zaistnienia zdarzeń o podobnym charakterze.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia należytej jakości wykonywania usługi, w szczególności pod względem: przestrzegania godzin odjazdów i przyjazdów, bezpieczeństwa pasażerów, warunków podróży (ogrzewanie), stanu technicznego samochodu, czystości samochodu oraz zapewnienia bezpiecznych warunków przewozu i ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, dotyczące przewożonych osób - powstałe w związku z wykonywaniem umowy.
Zamawiający zobowiązuje się powiadomić niezwłocznie Wykonawcę telefoniczne o wszelkich przerwach w nauce, nie wynikających z organizacji roku szkolnego, powodujących wstrzymanie dowozu.
W przypadku awarii samochodu, Wykonawca zobowiązuje się do przewozu ucznia pojazdem zastępczym, pozyskanym własnym staraniem i spełniającym warunki bhp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 16500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPEN TOURS Krzysztof Ferenc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8480007531
7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 1A lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Ełk
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 606400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne
W dniu 26.06.2024 r. o godzinie 11:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia na wyżej wskazany przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu wpłynęły trzy oferty. Oferta z najniższą ceną została odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 3 ustawy Pzp, jako niezgodna z przepisami ustawy, bowiem nie została sporządzona przez Wykonawcę w sposób określony w art. 63 ust. 2 ustawy Pzp. Natomiast cena kolejnej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych przeznaczonych do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy nabiału przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy mięsa, wędlin i drobiu przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw przeznaczonych do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy pieczywa przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywna dostawa i rozładunek soli drogowej niezbrylającej się w siedzibie zamawiającego Ełk, ul. Suwalska 38
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU
- "Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Przewóz dzieci i ich opiekunów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesięcznych w 2025 roku
- Świadczenie usług transportowych na rzecz uczestników DDS z terenu Gminy Kobierzyce do DDS w Tyńcu Małym oraz do miejsc zamieszkania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.