eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkDowóz dzieci do szkół na terenie Gm. Ełk na podst. zakup. biletów ze spraw. opieki w czasie przewozu oraz dowóz dziecka niepełnosprawnego do Specj. Ośrodka Szkolno-Wychow. w Olecku w r. szk.2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci do szkół na terenie Gm. Ełk na podst. zakup. biletów ze spraw. opieki w czasie przewozu oraz dowóz dziecka niepełnosprawnego do Specj. Ośrodka Szkolno-Wychow. w Olecku w r. szk.2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ełk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671099

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 28A

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 876194500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@elk.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://elk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci do szkół na terenie Gm. Ełk na podst. zakup. biletów ze spraw. opieki w czasie przewozu oraz dowóz dziecka niepełnosprawnego do Specj. Ośrodka Szkolno-Wychow. w Olecku w r. szk.2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ceeaeb80-2ca6-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451483

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031885/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Ełk na podstawie zakupionych biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370041

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KZP.271.3.16.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 926000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zapewnieniu dojazdu dzieci do szkół na terenie Gminy Ełk na podstawie zakupionych biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2024/2025.
Część 1 - Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Ełk na podstawie zakupionych biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki w czasie przewozu.
Zamówienie w zakresie części 1 zostało podzielone na 5 zadań, do realizacji których wymaganych jest minimum 7 autobusów i 2 busy:
- 1 autobus z min. ilością miejsc siedzących – 60
- 1 autobus z min. ilością miejsc siedzących - 56
- 1 autobus z min. ilością miejsc siedzących - 46 (rezerwowy)
- 2 autobusy z min. ilością miejsc siedzących - 42
- 2 autobusy z min. ilością miejsc siedzących - 44
- 1 bus z min. ilością miejsc siedzących – 13
- 1 bus z min. ilością miejsc siedzących – 5

Zamawiający dopuszcza pojazdy o większej, bądź mniejszej ilości miejsc siedzących pod warunkiem zapewnienia wszystkim przewożonym dzieciom miejsc siedzących, dostosowanych do stanu technicznego dróg na terenie Gminy Ełk.

Zadanie nr 1
Obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. Szarych Szeregów w Mrozach Wielkich i Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Ełku
i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Ełk, Regielnica, Sordachy, Koziki, Giże, Kałęczyny, Regiel, Mrozy Osiedle.
Szacunkowa liczba dowożonych uczniów w każdym miesiącu wynieść może - 55 dzieci
w tym 2 do punktu przedszkolnego i 2 do SOSW w Ełku.
Zadanie nr 2
Obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. ks. J. Twardowskiego w Woszczelach i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Bartosze, Mołdzie, Guzki, Rożyńsk, Rogalik, Rogale, Rogale Kolonia, Skomack Wielki Osada, Berkowo, Rogale kolonia, Grabnik Osada, Grabnik, Grabnik Kolonia, Siedliska, Chrzanowo, Królowa Wola, Czerwonka.
Szacunkowa liczba dowożonych uczniów w każdym miesiącu wynieść może - 104 dzieci
w tym 15 do punktu przedszkolnego.
Zadanie nr 3
Obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Nowej Wsi Ełckiej i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Ełk ul. Zamkowa, Bajtkowo, Rostki Bajtkowskie, Ciernie, Niekrasy, Śniepie, Borki, Bobry, Zdunki, Mąki, Mącze, Mostołty, Karbowskie, Nowa Wieś Ełcka - Szosa Bajtkowska, Chruściele, Szarek, Szarejki, Maleczewo, Barany, Pistki, Białojany, Rymki, Zdedy, Suczki, Tracze.
Szacunkowa liczba dowożonych uczniów w każdym miesiącu wynieść może - 204 dzieci
w tym 23 dzieci do przedszkola.
Zadanie nr 4
Obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. Lecha Aleksandra Kaczyńskiego w Chełchach i odwóz po skończonych zajęciach do miejscowości Przykopka.
Szacunkowa liczba dowożonych uczniów w każdym miesiącu wynieść może - 12 dzieci w tym 2 dzieci do przedszkola.
Zadanie nr 5
Obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci do Zespołu Szkół Samorządowych
w Stradunach i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów
z następujących miejscowości: Przytuły, Przytuły Kolonia.
Szacunkowa liczba dowożonych uczniów w każdym miesiącu wynieść może - 4 dzieci.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

Wymagania dodatkowe dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca będzie dowoził uczniów do szkół w dni nauki szkolnej na podstawie sprzedanych biletów miesięcznych. W przypadku zmian w organizacji zajęć polegających na: skróceniu godzin nauki lub innych przyczyn np. uroczystości szkolne. Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego o zmianie terminu dowozu lub odwozu uczniów co najmniej na 1 dzień przed planowaną zmianą.
2) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi przewozu ubezpieczonymi i sprawnymi technicznie autobusami, posiadającymi aktualne badania techniczne dopuszczające je do ruchu z ilością miejsc siedzących odpowiadającą ilości przewożonych dzieci, zgodną z wykazem pojazdów przedstawionym w formularzu ofertowym Wykonawcy. W przypadku zwiększenia się ilości dzieci z dniem rozpoczęcia zajęć szkolnych - zapewnienie wszystkim dzieciom miejsc siedzących w autobusie.
3) Przewozy rozliczane będą na podstawie podanej przez Wykonawcę w ofercie ceny brutto 1 biletu miesięcznego na wszystkie zadania.
4) Usługa będzie świadczona przy użyciu środków transportowych spełniających wymagane warunki techniczne, w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami prawa, zapewniające maksymalne bezpieczeństwo, higienę i wygodę przewożonych osób. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia.
5) Wykonawca podczas przewozu musi zapewnić w autobusie odpowiednią liczbę miejsc siedzących dla każdego dziecka, odpowiednio do każdego zadania.
6) W okresie jesienno - zimowym pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane.
7) Zamawiający najpóźniej na 6 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi w danym miesiącu dostarczy Wykonawcy imienne listy uczniów na poszczególne zadania, stanowiące podstawę do przygotowania biletów miesięcznych.
8) Wykonawca na 3 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi w danym miesiącu dostarczy do poszczególnych szkół bilety miesięczne, zgodnie z przekazanym imiennym wykazem uczniów.
9) Odbiór dostarczonych biletów miesięcznych odbywać się będzie każdorazowo w obecności upoważnionego przedstawiciela szkoły, który własnoręcznym podpisem potwierdzi dostarczoną ilość biletów.
10) Zamawiający może zwrócić Wykonawcy niesłusznie wystawiony bilet miesięczny do 5 dnia każdego miesiąca, a zwrócony bilet miesięczny, będzie stanowił podstawę do sporządzenia korekty faktury za dany miesiąc.
11) Wszystkie dzieci, które rozpoczynają zajęcia lekcyjne muszą być przywiezione do poszczególnych szkół przynajmniej na 5 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych.
12) Wykonawca w razie awarii własnego autobusu lub busa zobowiązany jest bezzwłocznie zapewnić pojazd zastępczy do przewozu uczniów, odpowiednio przystosowany do wykonania przewozu, sprawny technicznie i oznakowany. Nie zapewnienie pojazdu zastępczego spowoduje obciążenie Wykonawcy karą i kosztami za wynajem zastępczego środka transportu.
13) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany w zakresie liczby dowożonych
i odwożonych uczniów, która spowoduje wzrost lub spadek ilości zakupionych biletów miesięcznych w wysokości 10% od początkowej liczby uczniów wskazanych w SWZ.
14) W przypadku zmian w organizacji pracy szkół w trakcie roku szkolnego, wynikających ze zmian planu zajęć lub zmiany lokalizacji prowadzenia zajęć, Wykonawca zobowiązany jest dostosować rozkład kursów do zmienionego harmonogramu lub lokalizacji zajęć. Powyższe zmiany nastąpią po uzgodnieniu z osobą upoważnioną przez Zamawiającego.
15) W ciągu 10 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi projektowany rozkład jazdy autobusów i busów, spełniający wymagania co do organizacji i realizacji dowozu uczniów określone w załączniku nr 7 do SWZ.
16) Transport musi być przeprowadzony ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu, jak również w trakcie ich wsiadania i wysiadania. Kierowca autobusu nie może pełnić funkcji opiekuna.
17) W przypadku pozostawania wolnych miejsc w autobusie Zamawiający wyraża zgodę na świadczenie usług na rzecz mieszkańców gminy poprzez sprzedaż biletów.
18) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt:
a) utrzymywać w należytym porządku i czystości autobusy;
b) przestrzegać przepisy BHP i p.poż;
c) oznaczyć autobusy na czas przewozów w sposób informujący, że są wykorzystywane do transportu dzieci szkolnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 909500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w zakresie części 2 jest wykonywanie przez Wykonawcę usługi dowożenia polegającej na bezpiecznym i punktualnym przywozie i odwozie niepełnosprawnego ucznia szkoły podstawowej do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla dzieci Głuchych w Olecku, ul. Słowiańska w roku szkolnym 2024/2025.
Dowóz będzie odbywał się dwa razy w tygodniu, tj.:
1) w poniedziałek zawiezienie ucznia wraz z opiekunem do ośrodka na godzinę 7.50 i odwóz opiekuna do Ełku. Trasa przewozu: Ełk, ul. Dąbrowskiego 10 – Krokocie – SOSW w Olecku, ul. Słowiańska 2 – Ełk, ul. Dąbrowskiego 10.
2) W piątek odbiór ucznia z ośrodka około godz. 14.00 i odwiezienie do domu. Trasa przewozu: Ełk, ul. Dąbrowskiego 10 – SOSW w Olecku, ul. Słowiańska 2 – Krokocie - Ełk, ul. Dąbrowskiego 10.
Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi przewozowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ubezpieczonym i sprawnym technicznie samochodem, posiadającym aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu.
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia dowozu ucznia do ośrodka w razie awarii samochodu, choroby kierowcy jak również w razie zaistnienia zdarzeń o podobnym charakterze.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia należytej jakości wykonywania usługi, w szczególności pod względem: przestrzegania godzin odjazdów i przyjazdów, bezpieczeństwa pasażerów, warunków podróży (ogrzewanie), stanu technicznego samochodu, czystości samochodu oraz zapewnienia bezpiecznych warunków przewozu i ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, dotyczące przewożonych osób - powstałe w związku z wykonywaniem umowy.
Zamawiający zobowiązuje się powiadomić niezwłocznie Wykonawcę telefoniczne o wszelkich przerwach w nauce, nie wynikających z organizacji roku szkolnego, powodujących wstrzymanie dowozu.
W przypadku awarii samochodu, Wykonawca zobowiązuje się do przewozu ucznia pojazdem zastępczym, pozyskanym własnym staraniem i spełniającym warunki bhp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 16500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPEN TOURS Krzysztof Ferenc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8480007531

7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 1A lok. 4

7.3.4) Miejscowość: Ełk

7.3.5) Kod pocztowy: 19-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 606400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne
W dniu 26.06.2024 r. o godzinie 11:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia na wyżej wskazany przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu wpłynęły trzy oferty. Oferta z najniższą ceną została odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 3 ustawy Pzp, jako niezgodna z przepisami ustawy, bowiem nie została sporządzona przez Wykonawcę w sposób określony w art. 63 ust. 2 ustawy Pzp. Natomiast cena kolejnej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.