eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jugów"Bieżące utrzymanie infrastruktury drogowej w leśnictwach Nadleśnictwa Jugów"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Bieżące utrzymanie infrastruktury drogowej w leśnictwach Nadleśnictwa Jugów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Jugów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931023948

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 149

1.5.2.) Miejscowość: Jugów

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-430

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 872 24 52

1.5.8.) Numer faksu: 74 872 22 79

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jugow@wroclaw.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jugow.wroclaw.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-35183b6a-4874-11ed-8832-4e4740e186ac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka Leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Bieżące utrzymanie infrastruktury drogowej w leśnictwach Nadleśnictwa Jugów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35183b6a-4874-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00451624

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00083409/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 „Bieżące utrzymanie infrastruktury drogowej w leśnictwach Nadleśnictwa Jugów”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389838/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 680000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa kruszywa drogowego łamanego wraz z dowozem na miejsce wskazane przez Nadleśnictwo Jugów wraz z jego wbudowaniem, które polegać będzie na rozścieleniu i zagęszczeniu mechanicznym [przy jednostce rozliczenia (1t) jedna tona (*) razy (km) kilometr] oraz mechanicznym profilowaniu podłoża [przy jednostce rozliczenia (mb) metr bieżący drogi leśnej], w szacunkowej frakcji i ilości kruszyw:
- 0/31,5 mm w szacunkowej ilości około 4 000,00 ton,
- 0/63 mm w szacunkowej ilości około 4 000,00 ton.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SWZ pkt 3.1. ppkt 7) dla Części I. a) - o).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14212200-2 - Kruszywo

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 380000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykoszenie poboczy, skarp i przeciwskarp rowów dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Jugów [przy jednostce rozliczenia (mb) metr bieżący drogi leśnej]. Wykonanie usługi ma przyczynić się do poprawienia stanu technicznego dróg leśnych.

Mulczowanie, koszenie i czyszczenie poboczy, skarp, przeciwskarp i rowów z roślinności oraz wycinanie drobnych drzew i krzewów o średnicy pnia do 10 cm, obcinanie gałęzi wiszących nad drogami leśnymi do wysokości 6m, na szerokości maksymalnie do 2m od krawędzi jezdni wraz z rozdrobnieniem roślinności lub z wyniesieniem wyciętej roślinności poza pas drogowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SWZ pkt 3.1. ppkt 7) dla Części II. a) - c).

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

4.5.5.) Wartość części: 300000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Ciężarowy S.C. Monika Sąsiadek, Adam Górski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 885-159-19-33

7.3.3) Ulica: Wiejska 6

7.3.4) Miejscowość: Ludwikowice Kłodzkie

7.3.5) Kod pocztowy: 57-450

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.