Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00396199/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych w Gminie Iłża
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IŁŻA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223327
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 11
1.5.2.) Miejscowość: Iłża
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ilza@ilza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ilza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ilza.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych w Gminie Iłża2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1aa5b0e-39d5-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451665
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024171/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych w Gminie Iłża
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396199
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGP.271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Montaż instalacji fotowoltaicznej dla Środowiskowego Domu Kultury w Jasieńcu Iłżeckim Górnym.Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy ok. 12 kWp na potrzeby Środowiskowego Domu Kultury w Jasieńcu Iłżeckim Górnym (dz. nr ewid. 402 i 401/3).
Dom Kultury w Jasieńcu Iłżeckim Górnym jest to budynek czteropoziomowy: parter, dwa piętra oraz niskie poddasze o wysokości ok 13 m.
Dach budynku jest kopertowy z większymi połaciami dachu na stronę północną i południową, pokryty jest blachą trapezową.
Moc umowna i przyłączeniowa obiektu - 19,00 kW, zabezpieczenie 40 A.
Rozdzielnia główna znajduje się na parterze budynku, na którym planowany jest montaż modułów fotowoltaicznych.
Zamawiający nie posiada ekspertyzy nośności dachu w Środowiskowym Domu Kultury w Jasieńcu.
Na dachu budynku należy wykonać konstrukcję z jak najmniejszą ingerencją w konstrukcję budynku. Powinna być to konstrukcja przeznaczona specjalnie do tego celu oraz być wykonana z aluminium, stali nierdzewnej lub stali ocynkowanej.
Wszelkie łączenia elementów należy dodatkowo zabezpieczyć przed powstawaniem ognisk korozji.
Sprzedawcą energii elektrycznej jest PGE Obrót S.A.
Operatorem Systemu Dystrybucji jest PGE Dystrybucja S.A.
W związku z realizacją zadania należy wykonać następujące prace:
- wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami projektu,
- wykonanie konstrukcji wsporczej dla paneli fotowoltaicznych na dachu budynku,
- montaż i podłączenie modułów fotowoltaicznych,
- wykonanie przekuć/przebić przez stropy oraz przekopów w gruncie wraz z zabezpieczeniem przeciwwodnym dla okablowania instalacji elektrycznych,
- zainstalowanie falownika hybrydowego wraz z zabezpieczeniami prądu stałego i prądu przemiennego oraz powiązanie z istniejącą instalacją,
- zainstalowanie optymalizatorów mocy DC w ilości wynikającej z zacienień, nie mniej niż 7 sztuk,
- zainstalowanie magazynu energii dla instalacji o mocy ok. 10 kWh,
- próbne uruchomienie instalacji, regulacja, pomiary,
- zakończone stosownymi dokumentami.
Zadanie realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 74506,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja budynku świetlico – strażnicy w Małomierzycach poprzez budowę instalacji fotowoltaicznej.Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy ok. 39 kWp na terenie świetlico – strażnicy w Małomierzycach (dz. nr ewid. 103).
Moc umowna i przyłączeniowa obiektu - 40,00 kW, zabezpieczenie 63 A.
Rozdzielnia główna znajduje się w budynku ok 100 m od planowanej lokalizacji paneli fotowoltaicznych.
Grunt przy instalacji dla strażnicy w Małomierzycach nie jest utwardzony. Warunki gruntowe występujące na badanym obszarze można uznać za proste. Pod warstwą humusu występują grunty nośne wykształcone jako piaski drobne średnio zagęszczone Id=0,50 oraz piaski gliniaste i gliny na granicy stanu twardoplastycznego i plastycznego Il=0,25. Od głębokości 3,50m stwierdzono zwietrzelinę gliniastą skał starszych z licznymi fragmentami i okruchami skał. W wykonanym otworze do głębokości 6,0m nie stwierdzono wody gruntowej. W okresach mokrych mogą pojawić się sączenia na kontakcie piasków i glin. Głębokość strefy przemarzania hz=1,0m ppt.
Instalacja położona na gruncie powinna być wykonana ze stali cynkowanej ogniowo wg obowiązującej normy, a jej stopień korozji nie może być niższy niż C4 zgodnie z obowiązującymi kategoriami korozyjności według obowiązującej normy lub konstrukcja powinna być pokryta powłoką antykorozyjną Magnelis.
Sprzedawcą energii elektrycznej jest PGE Obrót S.A.
Operatorem Systemu Dystrybucji jest PGE Dystrybucja S.A.
W związku z realizacją zadania należy wykonać następujące prace:
- wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami projektu,
- wykonanie konstrukcji wsporczej dla paneli fotowoltaicznych na gruncie,
- montaż na wykonanej konstrukcji wsporczej i podłączenie modułów fotowoltaicznych,
- wykonanie przekłuć/przebić przez ściany wraz z zabezpieczeniem przeciwwodnym dla okablowania instalacji elektrycznych,
- zainstalowanie falownika hybrydowego wraz z zabezpieczeniami prądu stałego i prądu przemiennego oraz powiązanie z istniejącą instalacją,
- próbne uruchomienie instalacji, regulacja, pomiary,
- zakończenie stosownymi dokumentami.
Zadanie realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale IV SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 140220,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59655,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69495,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59655,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GM STARBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642140013
7.3.3) Ulica: ul. Składowa 25
7.3.4) Miejscowość: Starachowice
7.3.5) Kod pocztowy: 27-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59655,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99990,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152893,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99990,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERATO ENERGY S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971742783
7.3.3) Ulica: ul. Fiołkowa 3
7.3.4) Miejscowość: Wysoka
7.3.5) Kod pocztowy: 52-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99990,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI IŁŻA
- Naprawa tomografu komputerowego w SPZZOZ - Szpital w Iłży
- Naprawa tomografu komputerowego w SPZZOZ - Szpital w Iłży
więcej: przetargi IŁŻA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową dla zadania pn.: "Remont Trasy Zamkowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 115 w m. Szczecin".
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
- "Budowa turbin wertykularnych we wskazanych lokalizacjach w Rumi w formule zaprojektuj i wybuduj w podziale na części".
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Opalenicy wraz z zagospodarowaniem terenu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.