eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PabianiceZorganizowanie wyjazdów (obozów) i warsztatów wyjazdowych w ramach projektu "Lepszy start"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie wyjazdów (obozów) i warsztatów wyjazdowych w ramach projektu „Lepszy start”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W PABIANICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472212819

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Romualda Traugutta 6A

1.5.2.) Miejscowość: Pabianice

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 422156660

1.5.8.) Numer faksu: 422156660 wew. 0

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr-pabianice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr-pabianice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-66289db6-a8cb-43b3-b709-b9787a040518

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie wyjazdów (obozów) i warsztatów wyjazdowych w ramach projektu „Lepszy start”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66289db6-a8cb-43b3-b709-b9787a040518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451960

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00426364/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zorganizowanie wyjazdów (obozów) i warsztatów wyjazdowych w ramach projektu „Lepszy start”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Lepszy start” realizowany w powiecie pabianickim, współ-finansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, Priorytet FELD.07 „Fundusze Europejskie dla zatrudnienia i in-tegracji w Łódzkiem”, Działanie FELD.07.05 „Integracja i społeczeństwo obywatelskie”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00426511

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/LS/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 194715,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – zorganizowanie 10-dniowego wyjazdu zagranicznego (obozu) o charakterze językowym (język angielski) dla 10 wychowanków pieczy zastępczej i opuszczających pieczę zastępczą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży

63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

60400000-2 - Usługi transportu lotniczego

63515000-2 - Usługi podróżne

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80580000-3 - Oferowanie kursów językowych

63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – zorganizowanie 7-dniowego obozu wzmacniającego więzi dla łącznie 28 osób;

4.5.3.) Główny kod CPV: 55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży

63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

63515000-2 - Usługi podróżne

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.5.5.) Wartość części: 84000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 – zorganizowanie 7-dniowego obozu dla łącznie 18 osób

4.5.3.) Główny kod CPV: 55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży

63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

63515000-2 - Usługi podróżne

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.5.5.) Wartość części: 63000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Część nr 4 – zorganizowanie 3-dniowych warsztatów wyjazdowych z doradcą zawodowym dla 15 wychowanków pieczy zastępczej i opuszczających pieczę zastępczą

4.5.3.) Główny kod CPV: 55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży

63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

63515000-2 - Usługi podróżne

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.5.5.) Wartość części: 22500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 1 ustawy Pzp stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie z uwagi na fakt, iż w wyznaczonym terminie do składania ofert, tj. do dnia 31.07.2024 r. do godz. 9:00 nie została złożona żadna oferta dla części nr 1.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 2 ustawy Pzp stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli złożone oferty podlegają odrzuceniu.

Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp stanowi, iż Zamawiajacy unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

W przedmiotowym postępowaniu dla części nr 2 złożono oferty przez następujących Wykonawców:
1) CarpeDiem Incentive, ul. Akacjowa 77, 59-216 Spalona, cena oferty – 66 360,00 zł brutto;
2) Sun&More Sp. z o.o., ul. Madalińskiego 8 lok. 215, 70-101 Szczecin, cena oferty: 107 800,00 zł brutto.

Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia dla części nr 2 to: 84 000,00 zł brutto.

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie z uwagi na fakt, iż oferta Wykonawcy CarpeDiem Incentive jako oferta najkorzystniejsza podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2b i pkt 6 ustawy Pzp z uwagi na fakt, iż złożenie przedmiotowych środków dowodowych nie zostało sporządzone lub przekazane w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzenia lub przekazywania oferty przy użyciu środków komunikacji elektrycznej określonej przez Zamawiającego oraz oferta nie spełnia warunków udziału w postępowaniu w zakresie wykazanego ośrodka wczasowego o standardzie minimum trzygwiazdkowym. Zamawiający na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp wezwał Wykonawcę do złożenia przedmiotowych środków dowodowych dla części nr 2, wyznaczając termin na złożenie przedmiotowych środków do dnia 05.08.2024 r. do godz. 10:00. Wykonawca we wskazanym terminie przedłożył przedmiotowe środki dowodowe w nieprawidłowej formie, bowiem nie zostały opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a więc stanowi niepotwierdzony dokument (zob. wyrok KIO 1634/17 z 24.08.2017 r.). Tym samym wezwaniem Zamawiający wezwał do wyjaśnienia załącznika nr 8, który Wykonawca zobowiązany był przedłożyć wraz z ofertą. Wykonawca nie przedłożył wyjaśnień w wskazanym terminie, tj. 05.08.2024 r. do godz. 10:00, takowe wyjaśnienia wpłynęły do Zamawiającego w dniu 05.08.2024 r. o godz. 13:26 i również wyjaśnienia złożone zostały w nieprawidłowej formie, nie zostały opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, czyli niezgodnie z ustawą Pzp. Wobec powyższego, Zamawiający uznał, że oferta w/w Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2b i pkt 6 ustawy Pzp.
Oferta Wykonawcy Sun&More Sp. z o.o. podlega również odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2c ustawy Pzp z uwagi na fakt, iż Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych. Zamawiający na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp wezwał Wykonawcę do złożenia przedmiotowych środków dowodowych dla części nr 2, wyznaczając termin na złożenie przedmiotowych środków do dnia 05.08.2024 r. do godz. 10:00. Wykonawca we wskazanym terminie nie przedłożył przedmiotowych środków dowodowych. Wobec powyższego Zamawiający uznał, że oferta w/w Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2c ustawy Pzp. Dodatkowo cena w/w oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych do oferowanej ceny. Brak zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia skutkuje unieważnieniem postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107800,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 2 ustawy Pzp stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli złożone oferty podlegają odrzuceniu.

Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp stanowi, iż Zamawiajacy unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

W przedmiotowym postępowaniu dla części nr 3 złożono oferty przez następujących Wykonawców:
1) CarpeDiem Incentive, ul. Akacjowa 77, 59-216 Spalona, cena oferty – 51 300,00 zł brutto;
2) Sun&More Sp. z o.o., ul. Madalińskiego 8 lok. 215, 70-101 Szczecin, cena oferty: 82 800,00 zł brutto.

Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia dla części nr 2 to: 63 000,00 zł brutto.

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie z uwagi na fakt, iż oferta Wykonawcy CarpeDiem Incentive jako oferta najkorzystniejsza podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2b i pkt 6 ustawy Pzp z uwagi na fakt, iż złożenie przedmiotowych środków dowodowych nie zostało sporządzone lub przekazane w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzenia lub przekazywania oferty przy użyciu środków komunikacji elektrycznej określonej przez Zamawiającego oraz oferta nie spełnia warunków udziału w postępowaniu w zakresie wykazanego ośrodka wczasowego o standardzie minimum trzygwiazdkowym. Zamawiający na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp wezwał Wykonawcę do złożenia przedmiotowych środków dowodowych dla części nr 3, wyznaczając termin na złożenie przedmiotowych środków do dnia 05.08.2024 r. do godz. 10:00. Wykonawca we wskazanym terminie przedłożył przedmiotowe środki dowodowe w nieprawidłowej formie, nie zostały bowiem opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a więc stanowi niepotwierdzony dokument (zob. wyrok KIO 1634/17 z 24.08.2017 r.). Tym samym wezwaniem Zamawiający wezwał do wyjaśnienia załącznika nr 8, który Wykonawca zobowiązany był przedłożyć wraz z ofertą. Wykonawca nie przedłożył wyjaśnień w wskazanym terminie, tj. 05.08.2024 r. do godz. 10:00, takowe wyjaśnienia wpłynęły do Zamawiającego w dniu 05.08.2024 r. o godz. 13:26 i również wyjaśnienia złożone zostały w nieprawidłowej formie, nie zostały opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, czyli niezgodnie z ustawą Pzp. Wobec powyższego Zamawiający uznał, że oferta w/w Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2b i pkt 6 ustawy Pzp.
Oferta Wykonawcy Sun&More Sp. z o.o. podlega również odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2c ustawy Pzp z uwagi na fakt, iż Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych. Zamawiający na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp wezwał Wykonawcę do złożenia przedmiotowych środków dowodowych dla części nr 3, wyznaczając termin na złożenie przedmiotowych środków do dnia 05.08.2024 r. do godz. 10:00. Wykonawca we wskazanym terminie nie przedłożył przedmiotowych środków dowodowych. Wobec powyższego Zamawiający uznał, że oferta w/w Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2c ustawy Pzp. Dodatkowo cena w/w oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych do oferowanej ceny. Brak zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia skutkuje unieważnieniem postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82800,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

W przedmiotowym postępowaniu dla części nr 4 złożono ofertę przez następującego Wykonawcę:
1) Sun&More Sp. z o.o., ul. Madalińskiego 8 lok. 215, 70-101 Szczecin, cena oferty: 25 500,00 zł brutto.

Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia dla części nr 4 to: 22 500,00 zł brutto.

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych do oferowanej ceny. Brak zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia skutkuje unieważnieniem postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25500,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.