Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00431114/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej do Placówek Terenowych w Aleksandrowie Kujawskim, Sępólnie Krajeńskim i Radziejowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyczółkowskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-092
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 341 52 61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bydgoszcz@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/krus
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_bydgoszcz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej do Placówek Terenowych w Aleksandrowie Kujawskim, Sępólnie Krajeńskim i Radziejowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-228af35f-6410-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00451972
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00125292/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa energii elektrycznej do PT Aleksandrów Kujawski, PT Sępólno Krajeńskie i PT Radziejów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431114
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0200-OP.261.2.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 95934,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa energii elektrycznej do Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Aleksandrowie Kujawskim (usługa kompleksowa).Usługa kompleksowa obejmuje sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej.
Warunki techniczne świadczenia usługi kompleksowej:
Placówka Terenowa w Aleksandrowie Kujawskim:
• Przyłącze kablowe o napięciu: 0,4 kV
• Moc przyłączeniowa umowna: 20,5 kW
• Układ: 3 fazowy
• Minimalny pobór energii elektrycznej przez cały czas trwania umowy – 10 000 kWh
• Szacunkowy pobór energii elektrycznej przez cały czas trwania umowy – ok. 14 000 kWh
• Grupa taryfowa: C12A
• Punkt poboru rozliczany jest całodobowo
• Operator Systemu Dystrybucyjnego na terenie którego znajduje się punkt poboru - ENERGA-Operator S.A. z siedzibą w Gdańsku
• Numer Punktu Poboru Energii: 590243896006398666
Dane o poborze energii zostały przygotowane w oparciu o historyczny profil zużycia energii i aktualnie posiadaną grupę taryfową. Ze względu na specyfikę pracy Zamawiającego należy przyjąć, iż profil zużycia energii zostanie zachowany.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 29918,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa energii elektrycznej do Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Sępólnie Krajeńskim (usługa kompleksowa).Usługa kompleksowa obejmuje sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej.
Warunki techniczne świadczenia usługi kompleksowej:
Placówka Terenowa w Sępólnie Krajeńskim:
• Przyłącze kablowe o napięciu: 0,4 kV
• Moc przyłączeniowa umowna: 22 kW
• Układ: 3 fazowy
• Minimalny pobór energii elektrycznej przez cały czas trwania umowy – 15 000 kWh
• Szacunkowy pobór energii elektrycznej przez cały czas trwania umowy – ok. 18 500 kWh
• Grupa taryfowa: C11
• Punkt poboru rozliczany jest całodobowo
• Operator Systemu Dystrybucyjnego na terenie którego znajduje się punkt poboru - ENEA Operator Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu
• Numer Punktu Poboru Energii: 590310600011725895
Dane o poborze energii zostały przygotowane w oparciu o historyczny profil zużycia energii i aktualnie posiadaną grupę taryfową. Ze względu na specyfikę pracy Zamawiającego należy przyjąć, iż profil zużycia energii zostanie zachowany.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 36666,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa energii elektrycznej do Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Radziejowie (usługa kompleksowa).Usługa kompleksowa obejmuje sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej.
Warunki techniczne świadczenia usługi kompleksowej:
Placówka Terenowa w Radziejowie:
• Przyłącze kablowe o napięciu: 0,4 kV
• Moc przyłączeniowa umowna: 22 kW
• Układ: 3 fazowy
• Minimalny pobór energii elektrycznej przez cały czas trwania umowy – 10 000 kWh
• Szacunkowy pobór energii elektrycznej przez cały czas trwania umowy – ok. 13 500 kWh
• Grupa taryfowa: C12A
• Punkt poboru rozliczany jest całodobowo
• Operator Systemu Dystrybucyjnego na terenie którego znajduje się punkt poboru - ENERGA-Operator S.A. z siedzibą w Gdańsku
• Numer Punktu Poboru Energii: 590243896040481126
Dane o poborze energii zostały przygotowane w oparciu o historyczny profil zużycia energii i aktualnie posiadaną grupę taryfową. Ze względu na specyfikę pracy Zamawiającego należy przyjąć, iż profil zużycia energii zostanie zachowany.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 29349,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ w terminie przewidzianym na składanie ofert nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ w terminie przewidzianym na składanie ofert nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ w terminie przewidzianym na składanie ofert nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa mebli i foteli biurowych
- Niechemiczne artykuły medyczne I
- Sukcesywne dostawy żywienia dojelitowego
- MECHANICZNE OCZYSZCZANIE JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM
- Sukcesywne dostawy materiałów szewnych: nici, staplerów
- Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektronicznej
- "ZAOPATRZENIE GMINY KOBYLANKA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026"
- Dostawa energii elektrycznej dla RCKiK w Kaliszu
- "ZAOPATRZENIE JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU OSTROWSKIEGO W TYM STAROSTWA POWIATOWEGO ORAZ GALERII SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026"
- "Zakup energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków obiektów i instalacji użytkowych Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Myszkowie w 2026 roku
- ZAOPATRZENIE GMINY JERZMANOWICE - PRZEGINIA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.