eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubaczówPrace adaptacyjne SOR w ramach zadania "Modernizacja i doposażenie SOR oraz Pracowni RTG, doposażenie pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ Lubaczów"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace adaptacyjne SOR w ramach zadania „Modernizacja i doposażenie SOR oraz Pracowni RTG, doposażenie pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ Lubaczów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W LUBACZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306667

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 168

1.5.2.) Miejscowość: Lubaczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-600

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@szpital.lubaczowski.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.lubaczowski.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-55b11e7a-2cad-11ef-86d2-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace adaptacyjne SOR w ramach zadania „Modernizacja i doposażenie SOR oraz Pracowni RTG, doposażenie pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ Lubaczów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55b11e7a-2cad-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452098

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062430/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Prace adaptacyjne SOR w ramach zadania „Modernizacja i doposażenie SOR oraz Pracowni RTG, doposażenie pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ Lubaczów”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382511

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są prace adaptacyjne SOR w ramach zadania „Modernizacja i doposażenie SOR oraz Pracowni RTG, doposażenie pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ Lubaczów”.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie i uzgodnienie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz STWIORB dla przebudowy pomieszczeń w budynku szpitala, w tym:
- opracowanie wstępnego projektu budowlanego,
- uzgadnianie wstępnego projektu budowlanego z Zamawiającym na każdym etapie projektowania i uzyskanie ostatecznego uzgodnienia przyjętych w nim rozwiązań do dalszych prac projektowych,
- pozyskanie niezbędnych warunków i uzgodnień do projektowania, wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, zgodnie z warunkami umowy, koncepcją, programem funkcjonalno-użytkowym, dokumentacją i opinią geotechniczną, do umowy oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami,
- uzgodnienie projektu z Zamawiającym, właściwymi organami i dysponentami mediów,
- dokonanie w imieniu zamawiającego zgłoszenia robót do właściwego organu architektoniczno-budowlanego lub uzyskanie pozwolenia na budowę (o ile będzie ono wymagane dla danego zakresu robót) zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane;
- wykonanie zbiorczych zestawień planowanych kosztów inwestycji oraz ich jednokrotna aktualizacja
- uzyskanie w imieniu zamawiającego niezbędnych do wykonania robót i od-dania obiektu do użytkowania opinii, decyzji, uzgodnień w szczególności bhp, p.poż, i sanepid.
2) wykonanie prac remontowo-modernizacyjnych zgodnie z zatwierdzoną przez Zamawiającego do realizacji dokumentacją projektową (nie dotyczy prac, gdzie dokumentacja projektowa nie będzie wymagana i prace te mogą być wykonywane niezależnie od pozostałych), w szczególności:
- wyburzenie części ścian,
- budowę nowych ścian,
- poszerzenia i zamurowania otworów,
- skucie warstw wykończeniowych podłóg i ścian oraz wykonanie nowych,
- przeniesienie lub remont instalacji sanitarnych i elektrycznych na potrzeby przedmiotowego remontu i przebudowy,
- uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych,
- wygładzenie nierówności ścian,
- szpachlowanie i malowanie ścian,
- wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej.
- rozbudowę i przebudowę wszystkich instalacji związanych ze zmianą układu funkcjonalnego, w tym: gazy medyczne, instalacje niskoprądowe.
Uwaga:
1) Roboty niewymagające pozwolenia na budowę czy zgłoszenia robót mogą być wykonywane niezależnie od pozostałych,
2) Prace będą odbywać się na obiekcie czynnym w wyznaczonych przez Zamawiającego godzinach (również nocnych), po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.
2. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określają Programy funkcjonalno-użytkowe (dalej zwany również: „PFU”) - Załącznik Nr 1 do SWZ, oraz Projekt umowy - Załącznik Nr 2 do SWZ.
3. Zamawiający informuje, iż zadanie pn.: „Modernizacja i doposażenie SOR oraz Pracowni RTG, doposażenie pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ Lubaczów” realizowane w ramach projektu Ministerstwa Zdrowia - „Dofinansowanie podmiotów leczniczych w ramach programu inwestycyjnego w zakresie zadań polegających na modernizacji, przebudowie lub doposażeniu SOR lub pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR z Funduszu Medycznego”. UMOWA nr DOI/FM/SMPL/136/MDSOR/2023/1155/281 na udzielenie dotacji celowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 649875,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 649875,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 649875,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowo Produkcyjna MASTER Stanisław Cygan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931147418

7.3.3) Ulica: Krowica Sama 119

7.3.4) Miejscowość: Krowica Sama

7.3.5) Kod pocztowy: 37-625

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 649875,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.