Og³oszenie z dnia 2024-08-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00471488/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-26
- 2024/BZP 00580211/01 - Wynik z dnia 2024-11-06
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby PSZOK i budynku biurowego ZGK
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZAK£AD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770948932
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Wiejska 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ustka
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - S³upski
1.5.7.) Numer telefonu: 598144811
1.5.8.) Numer faksu: 598144277
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgkustka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zgkustka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Spó³ka ze 100% udzia³em gminy
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Wywóz nieczysto¶ci ,oczyszczanie miasta, pielêgnacja terenów zielonych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby PSZOK i budynku biurowego ZGK
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-27f19af1-2a1e-4d41-bdcb-c8b6ef34537a
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00452909
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-27f19af1-2a1e-4d41-bdcb-c8b6ef34537a3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamówienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
3. Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy interaktywnego Formularza ofertowego udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe” (za³±cznik nr 1 do SWZ) oraz Formularza cenowego stanowi±cego za³±cznik nr 1a do SWZ.
4.Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze”
5.W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@zgkustka.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Ochrona danych osobowych:
Wykonawca jest zobowi±zany do dokonania obowi±zku informacyjnego w imieniu Zamawiaj±cego
w stosunku do wszystkich swoich pracowników, których dane osobowe mog± byæ przetwarzane przez Zamawiaj±cego o tre¶ci:
„Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej rozporz±dzeniem RODO) informujê , i¿:
1. Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zak³ad Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., maj±cy siedzibê pod adresem: 76-270 Ustka, ul. Wiejska 7
Z administratorem mo¿na siê skontaktowaæ:
1.1. listownie na adres: 76-270 Ustka, ul. Wiejska 7
1.2. telefonicznie: (59) 8144-811
2. Inspektor ochrony danych
Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych z którym mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem mo¿na siê kontaktowaæ przez e-mail: ppiatak@kancelariapiatak.pl
3. Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania
Pani/Pana dane s± przetwarzane, w celu:
3.1. realizacji postêpowania,
3.2. realizacji zawartej umowy,
3.3. prowadzenie korespondencji i wyja¶nieñ,
3.4. archiwizacji sprawy.
Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit b) RODO
(tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania umowy) oraz art. 6 ust. 1 lit. c) (tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze).
4. Okres przechowywania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez Administratora danych przez okres czasu trwania realizacji umowy oraz przez czas wynikaj±cy z przepisów nak³adaj±cych na Administratora archiwizacjê dokumentacji. Okresy wskazane powy¿ej mog± zostaæ przed³u¿one do czasu up³ywu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeñ, je¶li przetwarzanie danych osobowych bêdzie niezbêdne do dochodzenia lub obrony przed takimi roszczeniami lub je¿eli przetwarzanie jest niezbêdne na podstawie innych przepisów prawa.
5. Odbiorcy danych
Administrator nie przewiduje przekazywania Pani/Pana danych osobowych podmiotom innym ni¿ jest to wymagane na podstawie przepisów prawa (organy kontrolne).
6. Przekazywanie danych do pañstwa trzeciego
Pani/Pana dane nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich.
7. Prawa zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych i podejmowaniem zautomatyzowanych decyzji
Przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce prawa zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych:
7.1. prawo dostêpu do Pani/Pana danych osobowych,
7.2. prawo ¿±dania sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
7.3. prawo ¿±dania usuniêcia Pani/Pana danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest niezgodne z przepisami prawa;
7.4. prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych sobowych.
Aby skorzystaæ z powy¿szych praw, nale¿y skontaktowaæ siê z Administratorem lub z naszym inspektorem ochrony danych.
8. Prawo wniesienia skargi do organu
Przys³uguje Pani/Panu tak¿e prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmuj±cego siê ochron± danych osobowych, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
9. Wymóg podania danych
Podanie danych jest dobrowolne jednak w niektórych sytuacjach mo¿e byæ niezbêdne do realizacji umowy.
Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, monta¿ i uruchomienie dwóch mikroinstalacji fotowoltaicznych o mocy 8,8 kWp oraz 39,6 kWp pracuj±cych na potrzeby obiektów PSZOK oraz budynku biurowego ZGK Sp. z o.o.
2. Instalacje fotowoltaiczne zostan± zlokalizowane na terenie dz.nr 906/45, 906/44, 906/73, 906/76 miasto Ustka nale¿±cej do ZGK Sp. z o.o.
3. Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji fotowoltaicznych poprzez dostawê i monta¿:
3.1. paneli fotowoltaicznych monokrystalicznych bifacjalnych o mocy min.550Wp – szt. 88
3.2. inwertera fotowoltaicznego trójfazowego o mocy 8,0 kW – szt.1
3.3. inwertera fotowoltaicznego trójfazowego o mocy 40,0 kW – szt.1
3.4. konstrukcji wsporczej wbijanej 30° dla uk³adu paneli 4 poziom – dla 88 szt. paneli fotowoltaicznych
3.5. szyn monta¿owych pod inwertery fotowoltaicznej oraz sterowniki
3.6. sterownika systemu fotowoltaicznego wraz z przek³adnikami pr±dowymi zainstalowanymi na przy³±czu energetycznym – szt. 2
3.7. stacji pogodowej – szt. 1
3.8. okablowania DC – 4 mm2
3.9. okablowania AC – 5x16 mm2 oraz 5x50mm2 YAKY lub równowa¿nego
3.10. okablowanie strukturalne UTP kat.6e
3.11. po³±czenia wyrównawcze – uziom otokowy wykonany bednark± 25x4mm
3.12. router WIFI bezprzewodowy
3.13. zabezpieczenia elektryczne, rozdzielnie elektryczne oraz inne elementy niezbêdne do wykonania instalacji fotowoltaicznej.
4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca obowi±zany bêdzie do:
4.1. monta¿u konstrukcji wsporczej, paneli fotowoltaicznych, inwerterów fotowoltaicznych oraz pozosta³ych elementów instalacji fotowoltaicznych zgodnie z lokalizacj± wskazan± w projektach technicznych
4.2. wpiêcia instalacji fotowoltaicznych do instalacji elektrycznych Zamawiaj±cego – dwa punkty PPE
4.3. pozytywnego zg³oszenia przy³±czenia mikroinstalacji fotowoltaicznych do sieci zgodnie z obowi±zuj±c± procedur± w ENERGA OPERATOR S.A.
4.4. uruchomienia i rozruchu instalacji fotowoltaicznych po zg³oszeniu instalacji fotowoltaicznej
4.5. wykonania pomiarów elektrycznych instalacji fotowoltaicznych i przekazanie do Zamawiaj±cego protoko³u z ich wykonania podpisanego przez osobê posiadaj±c± uprawnienia pomiarowe
4.6. opracowania kompletnej dokumentacji powykonawczej bran¿y elektrycznej podpisan± przez osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane w bran¿y elektrycznej
4.7. opracowania powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej i rejestracji mapy z wykonanych elementów infrastruktury technicznej
4.8. konfiguracji sterownika oraz zdalnej aplikacji mobilnej umo¿liwiaj±cej podgl±d pracy systemów fotowoltaicznych
4.9. szkolenia z obs³ugi instalacji fotowoltaicznych dla osób nadzoruj±cych – min. 2 osoby od Zamawiaj±cego
4.10. serwisu gwarancyjnego obejmuj±cego tak¿e wykonanie pomiarów elektrycznych oraz badania termowizyjnego instalacji fotowoltaicznych
5. Szczegó³owy opis przedmiotu umowy zawarty zosta³ w dokumentacji projektowej, stanowi±cej za³±czniki nr 9 do SWZ. Pomocniczy opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na rycza³towy charakter wynagrodzenia, zawiera Przedmiar robót, stanowi±cy za³±cznik nr 10 do SWZ.
6. Wymagany, minimalny okres gwarancji jako¶ci na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 24 miesi±ce i zostanie okre¶lony zgodnie z ofert± wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialno¶æ za wady ca³ego przedmiotu umowy.
7. Wymagany okres rêkojmi na wykonane roboty budowlane wynosi 60 miesiêcy.
8. Dzia³aj±c na podstawie art. 95 ustawy PZP Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy i Podwykonawców zatrudnienia na umowê o pracê osób wykonuj±cych nastêpuj±ce prace w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:
8.1. roboty budowlane,
8.2. roboty elektryczne,
8.3. roboty instalacyjne i monta¿owe,
Mieszcz± siê one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawi±zanie stosunku pracy pracownik zobowi±zuje siê do wykonywania pracy okre¶lonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcê, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
9. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³nienia przez Wykonawcê ww. wymagañ oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ okre¶lono we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci przeprowadzenia wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia.
11. Informacje dodatkowe:
11.1. Wykonawca zobowi±zany bêdzie zaplanowaæ roboty w taki sposób, aby ich realizacja nie stwarza³a zagro¿enia bezpieczeñstwa;
11.2.Zamawiaj±cy informuje, ¿e ewentualne wskazanie w dokumentacji projektowej oraz innych dokumentach dotycz±cych opisu przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, nazwy w³asnej lub innych okre¶leñ w rozumieniu art. 99 ust. 4 ustawy PZP nie oznacza wymogu zastosowania tego materia³u lub urz±dzenia (wskazanego nazw±), a jedynie takie wskazania stanowi± sprecyzowanie oczekiwañ jako¶ciowych i technologicznych Zamawiaj±cego;
11.3.Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie materia³ów innych ni¿ i dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z zachowaniem tych samych parametrów oraz w³a¶ciwo¶ci technicznych i jako¶ciowych. Ewentualne podane w opisach nazwy w³asne nie maj± na celu naruszenia art. 99 ustawy PZP, a maj± jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwañ jako¶ciowych i technologicznych Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne pod warunkiem spe³nienia tego samego poziomu technologicznego, wydajno¶ciowego i funkcjonalnego za³o¿onego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy w³asne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urz±dzeñ i wyposa¿anie zawarte w SWZ, oraz dokumentacji projektowej, zosta³y u¿yte w celu sprecyzowania oczekiwañ jako¶ciowych i technologicznych Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy informuje, ¿e dopuszcza sk³adanie ofert, w których poszczególne urz±dzenia b±d¼ materia³y wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mog± byæ zast±pione urz±dzeniami b±d¼ materia³ami równowa¿nymi. Poprzez pojêcie materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych nale¿y rozumieæ materia³y gwarantuj±ce realizacjê robót zgodnie z projektem oraz zapewniaj±ce uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równowa¿ne produkty i urz±dzenia musz± byæ dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowi±zuj±cym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urz±dzenia równowa¿ne wymagaj±ce zmiany posiadanych decyzji, bêdzie musia³ w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiaj±cego, uzyskaæ wymagane decyzje w³asnym staraniem i kosztem, gwarantuj±c jednocze¶nie wykonanie zamówienia w terminie wynikaj±cym z SWZ. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisane przez Zamawiaj±cego, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy, us³ugi lub roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Obowi±zek Wykonawcy wykazania równowa¿no¶ci produktu jest obowi±zkiem wynikaj±cym z ustawy, który mo¿e byæ spe³niony w jakikolwiek sposób pozwalaj±cy Zamawiaj±cemu jednoznacznie stwierdziæ zgodno¶æ oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami okre¶lonymi w SWZ, co winno zostaæ wykazane na etapie sk³adnia ofert zawieraj±cych produkty równowa¿ne;
11.4.zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP Zamawiaj±cy dopuszcza zaoferowanie produktu lub us³ugi równowa¿nej w stosunku do opisanych przedmiocie zamówienia poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu, pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub us³ugê dostarczane przez konkretnego Wykonawcê;
11.5. zgodnie z art. 101 ust. 4 Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w zakresie odniesienia do norm, ocen technicznych i specyfikacji technicznych;
11.6.Wykonawca we w³asnym zakresie i na w³asny koszt:
a) sporz±dzi kompletn± dokumentacjê powykonawcz± w 3 egzemplarzach oraz przygotuje wszelkie dokumenty niezbêdne do zg³oszenia rozpoczêcia robót budowlanych/budowy, zg³oszenia o zakoñczeniu robót budowlanych/budowy, dokona zg³oszenia zakoñczenia robót/budowy i uzyska prawa do u¿ytkowania obiektów budowlanych zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami ustawy - Prawo budowlane, je¿eli jest to wymagane;
b) wykona wszystkie pomiary, badania, obliczenia i ekspertyzy potrzebne do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia.
12. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych.
13. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych.
14. Zamawiaj±cy nie przewiduje konieczno¶ci odbycia wizji lokalnej.
15. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielenia zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu ¶wiadczenia robót stanowi±cych przedmiot zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje s³oneczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejsz± ofertê w przedmiotowym postêpowaniu, zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia publicznego.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w punkcie 8 SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
2.2. uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
2.3. sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
2.4.1. w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) wykona³ co najmniej 2 roboty budowlane polegaj±ce na budowie mikroinstalacji fotowoltaicznej o warto¶ci co najmniej 100.000,00 z³ brutto (s³ownie: sto tysiêcy z³otych) ka¿da (przy czym przez jedn± robotê budowlan± rozumieæ nale¿y roboty wykonane na podstawie jednej umowy).
2.4.2. skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia nastêpuj±ce osoby:
a) co najmniej 1 osobê na stanowisko Kierownika robót która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika robót bran¿y elektrycznej, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ w rozumieniu ustawy Prawo budowlane oraz Rozporz±dzenia.
b) co najmniej 1 osobê na stanowisko Instalatora, która bêdzie pe³ni³a funkcjê instalatora, posiadaj±c± uprawnienia do instalowania odnawialnych ¼róde³ energii w postaci systemów fotowoltaicznych oraz legitymuj±c± siê minimum 3 letnim do¶wiadczeniem w instalowaniu systemów fotowoltaicznych.
*Uprawnienia wydane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725 z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 334).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. 9.4.1. o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 7 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 6 do SWZ;
2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych tj. opisu technicznego oferowanych urz±dzeñ, na potwierdzenie zgodno¶ci z wymaganiami okre¶lonymi w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia stanowi±ce za³±czniki nr 9 do SWZ. Wzór opisu technicznego stanowi za³±cznik nr 11 do SWZ.2. Wraz z opisem technicznym Wykonawca winien z³o¿yæ karty katalogowe podstawowych urz±dzeñ wskazanych w za³±czniku nr 11 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1. Je¿eli wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.2.Niez³o¿enie przedmiotowych ¶rodków dowodowych to sytuacja, gdy np. wykonawca nie z³o¿y³ wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych (brak przedmiotowych ¶rodków dowodowych) lub z³o¿y³ wraz z ofert± przedmiotowe ¶rodki dowodowe nieopatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W takim przypadku Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê do z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o ile przewidzia³ to w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia i przedmiotowy ¶rodek dowodowy nie s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert (w celu oceny ofert) lub, pomimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania (art. 107 ust. 2 i 3 ustawy Pzp).
3. Przyk³adem z³o¿enia niekompletnego przedmiotowego ¶rodka dowodowego bêdzie z³o¿enie cyfrowego odwzorowania np. katalogu producenta lub karty technicznej (karty charakterystyki) wyrobu z brakuj±cymi stronami, opatrzonego przez wykonawcê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Uwaga! W przypadku z³o¿enia z ofert± przedmiotowego ¶rodka dowodowego – Opisu technicznego, który nie potwierdza zgodno¶ci z wymaganiami okre¶lonymi w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie do z³o¿enia lub uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych, gdy mimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
5. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Szczegó³owy wykaz dokumentów znajduje siê w SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci: 2.400,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce czterysta z³otych i 00/100). Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymywaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±.2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tekst jedn.: Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy w Banku Spó³dzielczym w Ustce o nr: 53 9315 0004 0000 1313 2000 00010 z adnotacj±: Wadium w postêpowaniu pn. „Budowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby PSZOK i budynku biurowego ZGK”.
Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 9.1. SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3.W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
5.O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do tre¶ci zawartej umowy:1) ceny na skutek:
a) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (stawki VAT) oraz podatku akcyzowego,
b) odst±pienia przez Zamawiaj±cego od realizacji czê¶ci przedmiotu umowy na skutek okoliczno¶ci, których wcze¶niej nie mo¿na by³o przewidzieæ i w takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy zostanie pomniejszone o warto¶æ robót zaniechanych ustalonych na podstawie kosztorysu robót zaniechanych ustalonego wg cen jednostkowych okre¶lonych w kosztorysie wykonania robót budowlanych;
c) konieczno¶ci zmian dokumentacji projektowej podyktowanych m.in. zapobie¿eniem powstania strat dla Zamawiaj±cego, uzyskaniem za³o¿onego lub lepszego efektu u¿ytkowego, wyst±pieniem wad ukrytych w dokumentacji projektowej (przekazanych Wykonawcy przez Zamawiaj±cego) ujawnionych podczas realizacji przedmiotu zamówienia, konieczno¶ci± wykonania robót zwi±zanych z likwidacj± szkód powsta³ych w wyniku zdarzenia losowego,
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê; lit. b) oraz pkt. 4 i 5) stosuje siê odpowiednio;
2) terminu realizacji umowy na skutek:
a) konieczno¶ci zmian dokumentacji projektowej, zaniechania wykonania czê¶ci robót oraz realizacji robót dodatkowych lub zamiennych, podyktowanych m.in. konieczno¶ci± zaspokojenia oczekiwañ osób trzecich, zwiêkszeniem bezpieczeñstwa wykonywanych robót, zapobie¿eniem powstania strat dla Zamawiaj±cego, uzyskaniem za³o¿onego efektu u¿ytkowego, wyst±pieniem wad ukrytych w dokumentacji projektowej,
b) przestojów lub opó¼nieñ spowodowanych przez Zamawiaj±cego,
– o ile okoliczno¶ci te powoduj± konieczno¶æ zmiany terminu i zmiany w tym zakresie bêd± dokonane, z uwzglêdnieniem okresów niezbêdnych do przesuniêcia terminu wykonania umowy;
3) osoby wskazanej przez Wykonawcê do pe³nienia funkcji kierownika robót i/lub instalatora , przy czym nowo wskazana osoba powinny spe³niaæ wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego w punkcie 7.2.4.2. SWZ i uzyskaæ pozytywn± akceptacjê Zamawiaj±cego;
4) sposobu spe³nienia ¶wiadczenia, jednak¿e z wy³±czeniem zmiany wynagrodzenia na skutek zmian technologicznych, spowodowanych w szczególno¶ci nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami:
a) niedostêpno¶ci± na rynku materia³ów lub urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, spowodowan± zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materia³ów lub urz±dzeñ,
b) pojawieniem siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,
c) pojawieniem siê nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalaj±cych na zaoszczêdzeniu czasu realizacji inwestycji, jak równie¿ kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,
– je¿eli wykonawca zastosuje materia³y z uwzglêdnieniem warunków okre¶lonych w § 1 ust. 4 pkt. 5-6 umowy;
5) sposobu spe³nienia ¶wiadczenia stron na wskutek zmiany dokumentacji projektowej;
6) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, z uwzglêdnieniem zapisów pkt. 12.4. SWZ;
2. Ka¿da zmiana umowy musi byæ dokonana na pi¶mie w formie aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci oraz wymaga zgody drugiej strony.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-27 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamówienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-27 13:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-25
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (tj.: Dz.U. z 2023 r. poz. 129 z pó¼n. zm.) Zamawiaj±cy wykluczy z udzia³u w postêpowaniu:• wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z pó¼n. zm. 3) i rozporz±dzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie ¶rodków ograniczaj±cych w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z pó¼n. zm.4), albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
• wykonawcê którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
• wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Sukcesywne us³ugi usuwania ¶niegu oraz usuwania ¶lisko¶ci w sezonie zimowym 2024/25 dróg, chodników, ci±gów pieszo - jezdnych Gminy Ustka
- Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych z terenu Miasta Ustka z us³ugami opiekuñczymi oraz bez us³ug opiekuñczych
- Modernizacja hydroforni na terenie O¶rodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Le¶nik w Orzechowie - V postêpowanie
wiêcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ci±giem pieszo - jezdnym, o¶wietleniem oraz niezbêdn± infrastruktur± techniczn± w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwa³ki
- Wymiana pod³o¿a i urz±dzeñ terenowych stanowi±cych wyposa¿enie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnêtrznym Ogólnokszta³c±cej Szko³y Muzycznej w Gdañsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków bêd±cych w zarz±dzie Nadle¶nictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostk± betonow± alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileñskiej w Ole¶nicy
- Modernizacja systemu wodoci±gowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki le¶nej - wie¿a dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obrêb Jasionka
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.