eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWykonanie inżynieryjnych usług doradczo-kontrolnych w zakresie branży technologii scenicznej przy realizacji inwestycji pn. Budowa Ośrodka Ruczaj filii Centrum Kultury Podgórza w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2024-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie inżynieryjnych usług doradczo-kontrolnych w zakresie branży technologii scenicznej przy realizacji inwestycji pn. Budowa Ośrodka Ruczaj filii Centrum Kultury Podgórza w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367252869

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zim.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie inżynieryjnych usług doradczo-kontrolnych w zakresie branży technologii scenicznej przy realizacji inwestycji pn. Budowa Ośrodka Ruczaj filii Centrum Kultury Podgórza w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f154d3fb-fbb5-43ba-8cb3-4dda1e5dd4d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453155

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050108/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Wykonanie usług doradczo-kontrolnych w zakresie technologii scenicznej nad wykonaniem inwestycji pn.: Budowa Ośrodka Ruczaj filii Centrum Kultury Podgórza w Krakowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl/pn/zimkrakow/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl zp@zim.krakow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy zakupowej Marketplanet dostępnej pod następującym adresem https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl
2. Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej, email: zp@zim.krakow.pl, z zastrzeżeniem sekcji XI pkt 2 SWZ, tj. składania ofert.
UWAGA: Korespondencja kierowana do Zamawiającego powinna być opatrzona numerem postępowania, tj. ZIM.ZP.262.2.18.2024.
3. Szczegółowe informacje w zakresie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zostały opisane w sekcji VIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zostały opisane w sekcji XXIII SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO zostały opisane w sekcji XXIII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZIM.ZP.262.2.18.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu inżynieryjnych usług doradczo – kontrolnych w zakresie branży technologii scenicznej przy realizacji inwestycji pn. Budowa Ośrodka Ruczaj filii Centrum Kultury Podgórza w Krakowie, tj. pełnienie funkcji:
a) Specjalisty Zamawiającego ds. mechaniki scenicznej;
b) Specjalisty Zamawiającego ds. elektroakustyki;
c) Specjalisty Zamawiającego ds. oświetlenia scenicznego;
w ścisłej współpracy z Inspektorami nadzoru inwestorskiego poszczególnych specjalności, Specjalistą Zamawiającego ds. akustyki oraz Zamawiającym. Głównym zadaniem Specjalistów Zamawiającego jest merytoryczne wsparcie Zamawiającego i Inspektorów nadzoru inwestorskiego poprzez doradztwo i usługi kontrolne w zakresie swojej specjalności przy realizacji ww. Inwestycji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy został określony w załącznikach do SWZ, w tym m.in. w Projektowanych postanowieniach umownych (zwanych dalej PPU), stanowiących załącznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium, przy czym 1 pkt odpowiada 1%:
1.1. Cena oferty brutto (K1) – waga 60% (60 pkt);
1.2. Dodatkowe doświadczenie osób wyznaczonych do pełnienia funkcji Specjalistów Zamawiającego ds. technologii scenicznej (K2) - waga 40% (40 pkt).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osób wyznaczonych do pełnienia funkcji Specjalistów Zamawiającego ds. technologii scenicznej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.

2. Zamawiający uzna warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej za spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia w szczególności które będą pełnić funkcję:

2.1. Specjalisty Zamawiającego ds. mechaniki scenicznej – osoba posiadająca doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 7 lat a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, w wykonaniu dwóch usług polegających na kierowaniu lub nadzorowaniu pracami związanymi z montażem i uruchomieniem urządzeń mechaniki scenicznej (w tym mechaniki górnej i dolnej) w Sali o charakterze widowiskowym lub teatralnym lub koncertowym lub wielofunkcyjnym, przystosowanej do widowisk muzycznych lub teatralnych (z wykluczeniem ze względu na znaczącą odrębność akustyczną audytoriów, sal wykładowych, sal konferencyjnych oraz sal lub hal sportowych), posiadającej systemy, instalacje i urządzenia technologii scenicznej – dot. wykonania dwóch kompletnych usług w danych obiektach;

2.2. Specjalisty Zamawiającego ds. oświetlenia scenicznego – osoba posiadająca doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 7 lat a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, w wykonaniu dwóch usług polegających na kierowaniu lub nadzorowaniu pracami związanymi z wykonaniem instalacji i uruchomieniem oświetlenia scenicznego w Sali o charakterze widowiskowym lub teatralnym lub koncertowym lub wielofunkcyjnym, przystosowanej do widowisk muzycznych lub teatralnych (z wykluczeniem ze względu na znaczną odrębność akustyczną audytoriów, sal wykładowych, sal konferencyjnych oraz sal lub hal sportowych), posiadającej systemy, instalacje i urządzenia technologii scenicznej – dot. wykonania dwóch kompletnych usług w danych obiektach;

2.3. Specjalisty Zamawiającego ds. elektroakustyki - osoba posiadająca doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 7 lat a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, w wykonaniu dwóch usług, polegających na kierowaniu lub nadzorowaniu pracami związanymi z wykonaniem instalacji i uruchomieniem systemu elektroakustycznego obejmującego system nagłośnienia sceny i widowni w Sali o charakterze widowiskowym lub teatralnym lub koncertowym lub wielofunkcyjnym, przystosowanej do widowisk muzycznych lub teatralnych (z wykluczeniem ze względu na znaczącą odrębność akustyczną: audytoriów, sal wykładowych, sal konferencyjnych oraz sal lub hal sportowych), posiadającej systemy, instalacje i urządzenia technologii scenicznej – dot. wykonania dwóch kompletnych usług w danych obiektach.

Uwagi do warunków udziału w postępowanie o udzielnie zamówienia publicznego:
a) Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Specjalistów Zamawiającego wymienionych w pkt 2.1.-2.3. powyżej przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganego doświadczenia wskazanego w warunkach udziału w postępowaniu, wymaganych odrębnie dla każdego ze Specjalistów.
b) Wykonanie kompletnej usługi w danym obiekcie oznacza realizację usługi od rozpoczęcia robót obejmujących daną specjalność do ich zakończenia.

3. Pozostałe informacje dotyczące warunków udziału w postępowaniu zostały określone w sekcji XIV SWZ.

4. Podstawy wykluczenia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz osób zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.
UWAGA:
W wykazie okres pełnienia funkcji dla każdej pozycji należy wskazać poprzez format DZIEŃ-MIESIĄC- ROK (DD-MM-RRRR).

2. Wyżej wymieniony wykaz Wykonawca składa w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1.1. Formularz oferty – poprzez zamieszczenie na Platformie wypełnionego i podpisanego załącznika nr 2 do SWZ, sporządzonego wg wzoru udostępnionego przez Zamawiającego. W przypadku złożenia oferty na innym formularzu niż załącznik nr 2 do SWZ, powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu.
1.2. jeżeli dotyczy – Wykaz dodatkowego doświadczenia osób wyznaczonych do pełnienia funkcji Specjalistów Zamawiającego ds. technologii scenicznej, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ, w celu uzyskania punktów, w kryterium oceny ofert, o którym mowa w sekcji XVIII pkt 3 SWZ. Wykaz ten nie podlega uzupełnieniu.
1.3. Oświadczenie/Oświadczenia, o którym/-ch mowa w sekcji XVI pkt 2 SWZ.
1.4. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, o ile wskaże w Formularzu oferty dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.
1.5. Jeżeli dotyczy – Pełnomocnictwa.

3. Informacje dotyczące formy składanych podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń zostały określone w sekcji XVI pkt 4 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu wskazane w pkt 2 powyżej, mogą spełniać łącznie.
3. Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, może powoływać się na doświadczenie zdobyte w ramach konsorcjum przy realizacji innego zamówienia publicznego, tylko wtedy, gdy faktycznie uczestniczył w jego realizacji. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tylko zakresu zamówienia, w którym realnie uczestniczył.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikało, które prace wykonają poszczególni Wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowne (PPU) w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ.
2. Zmiany Projektowanych postanowień umownych (PPU) zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ (§ 21).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 2. Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl poprzez wybranie kafelka „FORMULARZ OFERTY/WNIOSKU” lub wybrać sekcję „Przygotowanie oferty”.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-20 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-18

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamówienie jest realizowane w ramach zadania inwestycyjnego nr ZIM/K2.21/16 pn.: Budowa Ośrodka Ruczaj filii Centrum Kultury Podgórza w Krakowie.

2. Zamawiający nie wymaga, aby osoby uczestniczące w realizacji zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.

3. Uwaga do sekcji IV pkt 4.2.10.) ogłoszenia: Umowa obowiązuje od dnia jej zawarcia do dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu Odbioru końcowego Inwestycji. Zamawiający przewiduje, że podpisanie protokołu Odbioru końcowego Inwestycji nastąpi w terminie do 31 lipca 2025 roku. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia czasu świadczenia przez Wykonawcę usługi maksymalnie do 30 listopada 2025 roku w sytuacji, gdy czas realizacji Inwestycji ulegnie wydłużeniu. Szczegółowe informacje dotyczące terminów wykonania zamówienia zostały określone w PPU, w tym w szczególności w § 7.

4. Szczegółowe informacje dotyczące niniejszego postępowania zostały określone w SWZ, dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.