eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWykonanie inżynieryjnych usług doradczo-kontrolnych w zakresie branży technologii scenicznej przy realizacji inwestycji pn. Budowa Ośrodka Ruczaj filii Centrum Kultury Podgórza w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2024-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie inżynieryjnych usług doradczo-kontrolnych w zakresie branży technologii scenicznej przy realizacji inwestycji pn. Budowa Ośrodka Ruczaj filii Centrum Kultury Podgórza w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367252869

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zim.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl/pn/zimkrakow/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie inżynieryjnych usług doradczo-kontrolnych w zakresie branży technologii scenicznej przy realizacji inwestycji pn. Budowa Ośrodka Ruczaj filii Centrum Kultury Podgórza w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f154d3fb-fbb5-43ba-8cb3-4dda1e5dd4d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504628

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050108/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Wykonanie usług doradczo-kontrolnych w zakresie technologii scenicznej nad wykonaniem inwestycji pn.: Budowa Ośrodka Ruczaj filii Centrum Kultury Podgórza w Krakowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453155

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZIM.ZP.262.2.18.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 203333,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu inżynieryjnych usług doradczo – kontrolnych w zakresie branży technologii scenicznej przy realizacji inwestycji pn. Budowa Ośrodka Ruczaj filii Centrum Kultury Podgórza w Krakowie, tj. pełnienie funkcji:
a) Specjalisty Zamawiającego ds. mechaniki scenicznej;
b) Specjalisty Zamawiającego ds. elektroakustyki;
c) Specjalisty Zamawiającego ds. oświetlenia scenicznego;
w ścisłej współpracy z Inspektorami nadzoru inwestorskiego poszczególnych specjalności, Specjalistą Zamawiającego ds. akustyki oraz Zamawiającym. Głównym zadaniem Specjalistów Zamawiającego jest merytoryczne wsparcie Zamawiającego i Inspektorów nadzoru inwestorskiego poprzez doradztwo i usługi kontrolne w zakresie swojej specjalności przy realizacji ww. Inwestycji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy został określony w załącznikach do SWZ, w tym m.in. w Projektowanych postanowieniach umownych (zwanych dalej PPU), stanowiących załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi: 166 050,00 zł brutto. Tymczasem trzy oferty, które były niższe niż kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia zostały odrzucone. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia. Spełniona została zatem przesłanka, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta z najniższą ceną (niepodlegającą odrzuceniu) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281997,50 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.